Toyota corollan piste määrä oli 2019 9,0. Audin suurin piste määrä TM:n talvitestissä on 9,4 ,Volvon 9,2 ja esim Opelin myös 9,2. Eli Terot valehtelevat myös tästä.että Toyotalla olisi suurin koskaan saatu pistemäärä TM:n talvitestissä.
Toyotan ennätys pisteet TM:n talvitestisä
6
76
Vastaukset
- Anonyymi00001
No tuo nyt oli arvattavissa.
- Anonyymi00002
Mikä sai sinut tekemään tuollaisen avauksen?
Tuokin Toyotan voitto perustui täysin matkustamon nopeaan lämpenemiseen +15-+21 asteiden välillä ollen nopein ja se taas perustui Toyotassa olleeseen lämmönvaihtimeen joka sittemmin poistui tuotannosta kun ne eivät kestäneet kuin muutaman vuoden, eikä Toyotan takuu sitä korvannut, koska sen mukaan osa kuuluu pakoputkeen ja se ei ole takuun piirissä. Sen vaihto maksaa 2500 euroa vähintään.- Anonyymi00003
Luuletko, että se lämmönvaihdin ongelma terojen mielipiteisiin vaikuttaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Luuletko, että se lämmönvaihdin ongelma terojen mielipiteisiin vaikuttaa.
Minulla oli tuo 2.0 l Toyota ja kyllä se lämmönvaihdin korjattiin ihan takuuna. Ei ongelma. Se vaikutti vain , että vaihdoin myöhemmin 1,8 corollaan jossa tuota ongelmaa ei ole. Pienempi moottori riittää hyvin normiajoon ja kulutuskin pienempi.
- Anonyymi00005
Näitä ”lämmönvaihtimia” vaihtelin aikoinaan myös audeihin ja volkkareihin myös runsaasti, kun meni nesteet pakoputkeen . EGR ongelma oli valtava näissäkin. Toyotaan sen enempää puuttuen totean vain, että niissä hyvin vähän suuria ongelmia. Työllistävä vaikutus huono , kun huolloilla pärjää. Ei riitä työt ja nyt teen muita hommia.
- Anonyymi00006
Ei Audi tai VW ole käyttäneent näitä lämmönvaihtimia autoissaan, nämä Toyotan lämmönvaihtimet ovat pakoputken yhteydessä. Eikä Toyota enää niitä käytä koska hajoo niin nopeasti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1575219Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49986
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23878Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873