Onneksesi minulla ei ole kovin usein intohimoja sinua kohtaan =) olen lähes kylmä suurimman osan ajasta. Ihmettelen itseäni, että olen voinut kokea kanssasi ihstumisen ja lähestymisen lämmön. Nyt en tunne sitä , olen täysin halut ON/off. Hormonitoiminnat ei onneks anna potkuja sinun suuntaasi vaan pystyn säätelemään niitä, paremmin kuin tunteitani.
Onneksi olen halut ON
6
355
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onneksi tunnut olevan sinut asian suhteen, sinulla on varmaan hyvin kehittynyt tuo tunne-elin l. aivot siellä päässä.
- Anonyymi00002
Oli aika osuvasti sanottu. Oikein mainostaa olevansa kylmä, joten jos puhuu lämpimistä tunteista ja rakkaudesta - todenäköisesti ei tiedä mistä puhuu.
- Anonyymi00004
Välttämätön elin-tarvike =) totta!
- Anonyymi00003
Ihan täyttä soopaa tämäkin aloitus!
- Anonyymi00005
Joskus tuntuu että himot ja halut on vaan soopaa, ohjailee ihmistä sinne ja tuonne, vähän kuin eläintä kiimassa, mitä mieltä sä olet ? Ellei ihminen pysty säätelemään himojaan, on halujensa orja, vai kuinka? Olkoon sitten vaikka iso kattilallinen siskonmakkarakeittoo, koko tämäkin aloitus!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111200- 538865
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 572638
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak682339- 311872