Kuka hän on? Outo mies maastopyörineen ovela virne kasvoillaan . Ajaa pitkin kylää keulien, etujarrulla nostaa taka-akselia , rappusia myöten ja muutenkin temppuilee ajaessaan. pää heiluu kuin telkänpojalla
Aikuinen mies ja ajaa innoissaan , kuin lapsi joka on saannut uuden polkupyörän.
polkupyörämies
15
912
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikutti mukavalta hepulta, vaikka en ole nähnytkään. Juttelikin kivoja, laulaa kuulemma jossain bändissä.
- Anonyymi00002
Mitä outoa tuossa on? Eikö outoa pitäisi olla esim. matkapuhelimen pitäminen kädessä autolla ajon aikana.
- Anonyymi00005
Se on vaarallista puuhaa leikkiä matkapuhelimen kanssa autoa ajaessa!
- Anonyymi00003
Mukava heppu on. Vaikka en ikinä ole nähnytkään
- Anonyymi00004
"Vaikutti mukavalta hepulta, vaikka en ole nähnytkään"
Sama homma se on jumalankin kanssa, satuja kerrotaan, vaikka kukaan ei ole nähnytkään? - Anonyymi00006
No sehän on sinä itse 😅🤣
- Anonyymi00008
Kunniamerkki jämpsän portin hokijalle Suomi 24 lukijoilta! Ole hyvä! 💩💩💩💩💩
- Anonyymi00012
Täytyykin seuraavalla kerralla kun hänet näkee yrittää lukea huulilta, ja varmistaa munkinhokijan henkilöllisyys, sillä todennäköistä on, että juuri hän hokee ajaessaan munkkia sekä jämpsän porttia.
- Anonyymi00013
Pyöräharrastaja on. Aktiivinen sellainen. Hyvin hallitsee pyörän.
- Anonyymi00014
Harmittomalta kaveriltahan toi on tuntunut, mieti jos se käyttäisi kaiken ton energian pahantekoon. Ajaa varmasti pyörällänsä enemmän kilsoja vuodessa kun monet autolla.
- Anonyymi00015
Oon nähnyt hänen ajavan. Täytyy sanoa, että on kyllä pyörä hallussa! Ikinä tuollaiseen itse pystyisi.
- Anonyymi00016
Sehän tietysti panomies!
- Anonyymi00017
Saitko?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Saitko?
Tottakaitottakai
- Anonyymi00020
Hauska ja harmiton persoona, eikä mikään paskanjauhaja, kuten Jämsän ikioma munkinhokija-trolli!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993625Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 871038
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975