Ostin koiralle puruluun mutta kun aloin pakkaamaan tavaroita hihnalta pussiin niin edellinen asiakas oli "ottanut" luun. Kannattaa näköjään vahtia ostoksiaan.
Kaupan kassalla..
31
739
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla on tapana vilkuilla sitä joka pakkaa edelläni tavaroita,ettei lähde jotain ylimääräistä mukaan.
- Anonyymi00002
Niin minullakin mutta ei siinä maksaessa ostoksia silmiä riitä seuraamaan kaikkea ympärillä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin minullakin mutta ei siinä maksaessa ostoksia silmiä riitä seuraamaan kaikkea ympärillä.
Tästä lähtien olen kyllä tarkkana kuin porkkana 🥕
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tästä lähtien olen kyllä tarkkana kuin porkkana 🥕
Punatakkinen nainen oli edellä asioiva .
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Puna-Hilkka? Vai joulutonttu?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Puna-Hilkka? Vai joulutonttu?
Tuskin oli kumpikaan ihan tavan tallaaja .
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuskin oli kumpikaan ihan tavan tallaaja .
Lienee ollut kovaa purtavaa se saalis 🤣🤣
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lienee ollut kovaa purtavaa se saalis 🤣🤣
Valvontakamera..
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Valvontakamera..
Toivotaan että saavat selville valvontakamerasta luun ottajan Ottivat ylös yhteystietoni jos selviää kuka otti luun.
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saattoi ajaa vanhalla ruosteisella vihreällä autolla.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Saattoi ajaa vanhalla ruosteisella vihreällä autolla.
Olisko hänellä autoa varaa pitää jos luu kelpasi? 🤣
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olisko hänellä autoa varaa pitää jos luu kelpasi? 🤣
Sosiaalitoimesta voi keplotella rahaa mm. asumiskustannuksiin, pojalle äidin hoitokuluja ym. 60% aletuotteet jne.
- Anonyymi00028
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos on kortti valmiina kämmenkuopassa ennen kuin edellinen asiakas on maksanut ostoksensa ja varsinki jos maksu menee lähimaksuna, niin ei monta sekunnin kymmenystä tarvitse pitää katsettaan poissa hihnan loppupäästä.
Tietysti jos yrittää epäluuloisesti tuijottaa kassahenkilöä silmiin koko ajan ja hinnan kuullessaan alkaa kaivaa kassista käsilaukkua ja sietä kukkaroa ja sen sisältä korttilompakkoa, ja tunnusluku muistuu mieleen viimeisellä yrittämällä, niin sitten joku ehtii halutessaan viedä koko roskan.
- Anonyymi00010
Jos ei ole tarkkana, ei jää edes luu kouraan.
- Anonyymi00011
Kyllä jäi luu kouraan kun kävin ostamassa uuden luun 🤣
- Anonyymi00012
Oisit antanut kaupantekiäisis luu vitosen.
- Anonyymi00013
Niinsanotusti kävikin niin kun luu maksoi n. 5€ 🤣
- Anonyymi00014
Jäikö luu vetävän käteen?
- Anonyymi00015
Paremminkin ottavan käteen. Huumorilla kai tämä pitänee ite ottaa kun kerta toiselle luu kelpasi 🤣
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Paremminkin ottavan käteen. Huumorilla kai tämä pitänee ite ottaa kun kerta toiselle luu kelpasi 🤣
Toivon että luun ottajalla olisi koira ettei tartte itse sitä kaluta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Toivon että luun ottajalla olisi koira ettei tartte itse sitä kaluta.
Jospa lapsenlapsilla on vaikka "hirvikoira", voi viemeseksi antaa.
- Anonyymi00019
Olisiko vahingossa käynyt niin..minä kerran ajatuksissani pakkasin omia ostoksia ja otin kassiin naapurin ostoksia siitä vierestä maitotölkin, kun käteeni otin seuraavan tavaran löysin ettei ne ole minun eikä minun puolelta sitä hihnan päästä. Piti käydä kassi läpi mitkä on omia tuotteita, vähän hävetti mutta onneksi sen itse tajusin kun toinen asiakas oli vielä maksamassa.
- Anonyymi00020
Tuossa tilanteessa pitää olla tarkkana, ja sen voi kassalle todistaa, kun omista tavaroista ei löydy sellaista tuotetta, vaikka on siitä maksanut. Jos huomaa vasta kotana, niin peli on menetetty siltä osin.
- Anonyymi00021
Oli peli jo menetetty vaikka kassalla huomasin mutta kauppa ei ollut tuotteesta enää vastuussa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oli peli jo menetetty vaikka kassalla huomasin mutta kauppa ei ollut tuotteesta enää vastuussa.
Herää kysymys, voiko kassa olla epärehellinen, ja sutaista tuotteen omaan kassiin heti kun on hinnan perinyt. Eikö silloin voi vedota siihen, ettei maksetuista tuotetta löydykkään.
- Anonyymi00024
Olkaa armollisia ihmisten virheille.
- Anonyymi00025
Olenkin ollut mutta "varastamista" en hyväksy virheet on erikseen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olenkin ollut mutta "varastamista" en hyväksy virheet on erikseen.
Olet oikeassa, mietinkin viestiä kirjoittaessani että on tahattomia ja tahallisia virheitä joita ihmiset tekee.
- Anonyymi00027
Laitoitko välikapulan hihnalla ostostesi jälkeen? Monisti näkee,
ettei maksuvuorossa oleva asiakas laita kapulaa, se on hänen vastuulla,
silloi voi tulla em. vahinkoja.- Anonyymi00029
Kyllä laitoin kapulan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kyllä laitoin kapulan.
Tänään sain kaupasta ostamastani luusta hyvityksen kun valvontakamera oli tallentanut että luu lähti toisen asiakkaan mukaan. Kiitos kauppaan vielä kerran hyvästä asiakaspalvelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237