Kuinka tyhmänä tai yksinkertaisena olet pitänyt, pidit tai pidät kaivattuasi?
Perustele!
Kuinka tyhmänå
27
332
Vastaukset
- Anonyymi00001
Helposti huijattava 😆🤷🏻♂️
- Anonyymi00004
13 vuotta oot yrittänyt?
- Anonyymi00007
Millä asioilla olet huijannut?
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Millä asioilla olet huijannut?
Hyväntekeväisyys
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyväntekeväisyys
Ilmasto
- Anonyymi00025
Kysyttiin kaivatusta! Mitä Kohtaa et taaskaan ymmärtänyt?
- Anonyymi00002
En kait nyt olisi rakastunut kehenkään tyhmään.
- Anonyymi00003
Voin sanoa että olet tyhmä kun olet rakastunut
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Senkus sanot. Hurjaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuo kommenttisi kertoo sinusta sen ettet ole sinut omien tunteidesi kanssa. Et salli itsellesi rakkautta tai välittäviä tunteita sillä pidät itseäsi muuten heikkona tai huonona. Työstä omat traumasi äläkä koita muutta muita sopimaan omaan traumaköyttäytymismalliisi. Olet itse heikko kun et uskalla edes rakastua. Se vaatii niin paljon rohkeutta, itsensä alttiiksi pistämistä, riskin ottoa, luottamusta että selviää vaikka rakkaus ei kestäisi mutta ethän sinä uskalla sellaiseen lähteä sillä elät peloistasi käsin. Sivusta
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuo kommenttisi kertoo sinusta sen ettet ole sinut omien tunteidesi kanssa. Et salli itsellesi rakkautta tai välittäviä tunteita sillä pidät itseäsi muuten heikkona tai huonona. Työstä omat traumasi äläkä koita muutta muita sopimaan omaan traumaköyttäytymismalliisi. Olet itse heikko kun et uskalla edes rakastua. Se vaatii niin paljon rohkeutta, itsensä alttiiksi pistämistä, riskin ottoa, luottamusta että selviää vaikka rakkaus ei kestäisi mutta ethän sinä uskalla sellaiseen lähteä sillä elät peloistasi käsin. Sivusta
Minuun nämä sanat eivät sovi! Olin kymmenisä vuosia kestäneessä parisuhteessa ja jos en löydä sopivaa ihmistä elämääni olen mieluummin yksin!
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minuun nämä sanat eivät sovi! Olin kymmenisä vuosia kestäneessä parisuhteessa ja jos en löydä sopivaa ihmistä elämääni olen mieluummin yksin!
Jos sanoo että joku on tyhmä kun on rakastunut niin kyllä se kertoo sen ihmisen omista tunne-elämänvaikeuksista vaikka olisi ollut suhteess kuinka kauan.
- Anonyymi00005
En kerro. Mutta tyhmä on. Siitäkin tyhmyydestä muita syyttelee.
- Anonyymi00008
Eli hän on mies?
- Anonyymi00009
nainen
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
nainen
Miten tai mistä syyttelee?
- Anonyymi00011
Tykkään tyhmistä miehistä. Jokainen mies jonka kanssa olen ollut on ollut tyhmä. Olen itsekin tyhmä 🧡 jos olisin viisas, olisin valinnut itselleni viisaan miehen ja yhdessä viisastelisimme lopun elämää 🧡 jihuu!
- Anonyymi00015
En yksinkertaisena, enkä tyhmänä, joten ei perusteltavaa. Pakko todeta, että minkälainen ihminen pitää kaivattuaan tai kumppaniaan tyhmänä. Tulee mieleen vain ylimielinen koopää, jolle se hyötyminen toisesta on tärkeintä.
- Anonyymi00016
Aloituksessa oli myös pidit tai olet pitänyt.
- Anonyymi00018
Noin se juuri on ja noin koin sen olevan tiettyyn nuorempaan henkilöön liittyen!
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aloituksessa oli myös pidit tai olet pitänyt.
En myöskään menneessä aikamuodossa.
- Anonyymi00024
Yhdyn tähän kommenttiin.
- Anonyymi00019
jos niin.. nukuttaisikin oilein hirviömäisestri mutta millään ei haluaisi mennä nukkumaan... eikä sellaisestaan jos näkee joitain hirviöitä unessa vaan..
- Anonyymi00021
Viekas kuin kettu tämä nainen. Mutta ylpeys käy lankeemuksen edellä
- Anonyymi00022
Todella, koska se Anoi turvapaikkaa Venäjltä, en kaipaa enää.
- Anonyymi00026
Kun ei mulla ole ketään kaivattua tai no ei koskaan ole ollutkaan
- Anonyymi00028
Olipa kerran vaan eipä ole enää. Paljastui valehtelijaksi. Semmosii ne miehet täällä palstalla tuppaa olemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21918249Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903905Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu562347Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv252055Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2881586Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1691583Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711543Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661466Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1311462Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141344