Kuinka tyhmänå

Anonyymi-ap

Kuinka tyhmänä tai yksinkertaisena olet pitänyt, pidit tai pidät kaivattuasi?
Perustele!

27

332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helposti huijattava 😆🤷🏻‍♂️

• Anonyymi00004

13 vuotta oot yrittänyt?

• Anonyymi00007

Millä asioilla olet huijannut?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Millä asioilla olet huijannut?

Hyväntekeväisyys

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hyväntekeväisyys

Ilmasto

• Anonyymi00025

Kysyttiin kaivatusta! Mitä Kohtaa et taaskaan ymmärtänyt?

• Anonyymi00002

En kait nyt olisi rakastunut kehenkään tyhmään.

• Anonyymi00003

Voin sanoa että olet tyhmä kun olet rakastunut

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Senkus sanot. Hurjaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuo kommenttisi kertoo sinusta sen ettet ole sinut omien tunteidesi kanssa. Et salli itsellesi rakkautta tai välittäviä tunteita sillä pidät itseäsi muuten heikkona tai huonona. Työstä omat traumasi äläkä koita muutta muita sopimaan omaan traumaköyttäytymismalliisi. Olet itse heikko kun et uskalla edes rakastua. Se vaatii niin paljon rohkeutta, itsensä alttiiksi pistämistä, riskin ottoa, luottamusta että selviää vaikka rakkaus ei kestäisi mutta ethän sinä uskalla sellaiseen lähteä sillä elät peloistasi käsin. Sivusta

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuo kommenttisi kertoo sinusta sen ettet ole sinut omien tunteidesi kanssa. Et salli itsellesi rakkautta tai välittäviä tunteita sillä pidät itseäsi muuten heikkona tai huonona. Työstä omat traumasi äläkä koita muutta muita sopimaan omaan traumaköyttäytymismalliisi. Olet itse heikko kun et uskalla edes rakastua. Se vaatii niin paljon rohkeutta, itsensä alttiiksi pistämistä, riskin ottoa, luottamusta että selviää vaikka rakkaus ei kestäisi mutta ethän sinä uskalla sellaiseen lähteä sillä elät peloistasi käsin. Sivusta

Minuun nämä sanat eivät sovi! Olin kymmenisä vuosia kestäneessä parisuhteessa ja jos en löydä sopivaa ihmistä elämääni olen mieluummin yksin!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minuun nämä sanat eivät sovi! Olin kymmenisä vuosia kestäneessä parisuhteessa ja jos en löydä sopivaa ihmistä elämääni olen mieluummin yksin!

Jos sanoo että joku on tyhmä kun on rakastunut niin kyllä se kertoo sen ihmisen omista tunne-elämänvaikeuksista vaikka olisi ollut suhteess kuinka kauan.

• Anonyymi00005

En kerro. Mutta tyhmä on. Siitäkin tyhmyydestä muita syyttelee.

• Anonyymi00008

Eli hän on mies?

• Anonyymi00009

nainen

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

nainen

Miten tai mistä syyttelee?

• Anonyymi00011

Tykkään tyhmistä miehistä. Jokainen mies jonka kanssa olen ollut on ollut tyhmä. Olen itsekin tyhmä 🧡 jos olisin viisas, olisin valinnut itselleni viisaan miehen ja yhdessä viisastelisimme lopun elämää 🧡 jihuu!

• Anonyymi00015

En yksinkertaisena, enkä tyhmänä, joten ei perusteltavaa. Pakko todeta, että minkälainen ihminen pitää kaivattuaan tai kumppaniaan tyhmänä. Tulee mieleen vain ylimielinen koopää, jolle se hyötyminen toisesta on tärkeintä.

• Anonyymi00016

Aloituksessa oli myös pidit tai olet pitänyt.

• Anonyymi00018

Noin se juuri on ja noin koin sen olevan tiettyyn nuorempaan henkilöön liittyen!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Aloituksessa oli myös pidit tai olet pitänyt.

En myöskään menneessä aikamuodossa.

• Anonyymi00024

Yhdyn tähän kommenttiin.

• Anonyymi00019

jos niin.. nukuttaisikin oilein hirviömäisestri mutta millään ei haluaisi mennä nukkumaan... eikä sellaisestaan jos näkee joitain hirviöitä unessa vaan..

• Anonyymi00021

Viekas kuin kettu tämä nainen. Mutta ylpeys käy lankeemuksen edellä

• Anonyymi00022

Todella, koska se Anoi turvapaikkaa Venäjltä, en kaipaa enää.

• Anonyymi00026

Kun ei mulla ole ketään kaivattua tai no ei koskaan ole ollutkaan

• Anonyymi00028

Olipa kerran vaan eipä ole enää. Paljastui valehtelijaksi. Semmosii ne miehet täällä palstalla tuppaa olemaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      219
      18249
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3905
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      56
      2347
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      25
      2055
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      1586
    6. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      169
      1583
    7. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1543
    8. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      166
      1466
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      131
      1462
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1344
    Aihe