Minä uskon että eläimet ovat yhtä arvokkaita kuin me ihmiset. Minun uskonnossa on kiellettyä talloa muurahaisia ja tappaa hyttysiäz. Se on aivan sairasta ja siitä pitää mennä vankilaan, ihan kuten ihmisten tappamisesta. Minä olen Suurin Luontoihminen. Minun uskontoni kieltää talosta poistumisen. Työnteko on kiellettyä. Ulkona kävelytien kiellettyä. Vain koska jos käy töissä niin voi tappaa eläimiä vaikka miten paljon. Mieti sitä muurahaisten ja matojen ja muiden kannalta. Autot on kauheita hyttysten tappajia! Ja ihmiset astuu vinoon milloin sattuu eläinten päälle. Tällaiset ihmiset laitetaan vankilaan. Vaatteita ei saa pestä eikä siivota. Sokeritoukkia pitää arvostaa. Ne ovat viisaita ja arvokkaita eläimiä. Suihkussa ei saa käydä jottei arvokkaat päätäit ja luteet ja muiden lisääntyminen ei vaaraannu.
Hampaita ei saa pestä jottei bakteerit suussa kärsi.
Ihmisten tulee syödä vain omaa ja muiden ulostetta. Kerta toisensa jälkeen. Jotta mahdollisimman vähän tulisi eläintentappamista.tai sitten tappaa toisiaan ja syödä jätteet.
Olen Suurin Luontouskovainen
Anonyymi-ap
3
94
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä en tykkää hämähäkeistä
- Anonyymi00002
Olen samaa mieltä. Siis kauhea kuinka paljon ihmiset ovat itsekkäitä. Jopa helsinkiläiset kuvittelevat olevansa ”suuria luontoihmisiä” vaikka luontoon mennessä he sotkevat ja tuhoavat kaiken kauniin. He eivät RAKASTA luontoa nuo susien puolustajat ja muut. Ne haluu suojella vain sellasia eläimiä jotka ”näyttää söpölle kuten disney-leffoissa”. Miksei kukaan puhu ötökän elämää elokuvista? Se on meidän TOSI LUONTORAKASTAJIEN lempielokuva!!!
- Anonyymi00003
Ainakaan en heittele pattereita metsiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2096702Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2994643"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423605Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1153434Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2582620Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.762440- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941