Oon pitkään jo miettinyt näitä asioita ja kaipuu löytää samanhenkistä seuraa alkaa olemaan jo aika kova. Haluaisin löytää naisen jonka kanssa meillä voisi olla suhde hänen rintoihinsa liittyen, miksei vaikka muutenkin. Mutta siis minulle kävisi ihan vain satunnainen imeminen pari kertaa viikossakin.
Haaveissani olisi löytää kumppani, jonka kanssa voisimme vaikka katsoa yhdessä elokuvaa tai hän voisi lukea tms. Samalla kun imen hänen nännejään ja puristelen hänen rintojaan. Se olisi niin unelmien täyttymys vain saada imeä ja koskettaa niitä niin paljon kuin huvittaa ja samalla tuottaa molemmille läheisyyttä ja yhteyttä, joka tänä päivänä on hyvin harvassa.
Ikävä kyllä näitä asioita on aika vähän julkisuudessa ja tämä on sellainen fetissi, mitä ei oikein voi pamauttaa kun seuraa haetaan, joten sillä ehkä tällainen anonyymi ilmoitus on kaikkein toimivin ainakin oman mielenrauhan puolesta.
Onko kukaan löytänyt aikuisimetysseuraa Suomesta? Tämä myös kiinnostaa minua aidosti, joten kokemuksia kuullaan myös:)
Aikuisimetys M34
12
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hei, itsekkin laitoin samana päivänä kyselyä samasta aiheesta. Minua naisena kiihottas tämä suuresti. Jos laittaisi vibraattorin pörräämään jalkoväliin samalla kun toinen ois siinä sylissä tissien kanssa.
Saisiko sinua runkata samalla?
T. Nainen 36v E90 Hki- Anonyymi00002
Kyllä ja sen tietyn kauhan voisi tunkaista pyllyreikään samalla!
- Anonyymi00004
Saisi runkata samalla. Olisi kiva jutella lisää sun kanssa jossain. M33
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saisi runkata samalla. Olisi kiva jutella lisää sun kanssa jossain. M33
Niin olisi 😊 en vain tiedä miten se onnistuu täällä...
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin olisi 😊 en vain tiedä miten se onnistuu täällä...
Treffien puolella voisi onnistua yksityisemmin.
M33 Sopisihan se. Toki itselle ensisijaista on se tilanne ja läheisyys, joten minusta se olisi parasta jos tehtäisiin muutakin silleen rauhassa ja annettaisiin sen latauksen kerääntyä. Saisiko sinua tavoitettua jostain toisesta kanavasta?
- Anonyymi00009UUSI
Tomppajoo kirjoitti:
Sopisihan se. Toki itselle ensisijaista on se tilanne ja läheisyys, joten minusta se olisi parasta jos tehtäisiin muutakin silleen rauhassa ja annettaisiin sen latauksen kerääntyä. Saisiko sinua tavoitettua jostain toisesta kanavasta?
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
Tää ois kyl aikas mielekästä kokeilla!
-BBW35- Anonyymi00006
Mistä päin oot haluisin imeä nänniä.Siisti mies
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä päin oot haluisin imeä nänniä.Siisti mies
Mistäs päin on siisti mies? Ja minkä ikäinen?
Moi! Olisiko sinua tavoittanut jonkin toisen kanava kautta? Olisi mukava tutustua lisää ja kuulla sun ajatuksia enemmän:)
Tomppajoo kirjoitti:
Moi! Olisiko sinua tavoittanut jonkin toisen kanava kautta? Olisi mukava tutustua lisää ja kuulla sun ajatuksia enemmän:)
Treffin kautta löytyy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054784Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353940Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002691Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262268- 541842
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 1951552
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521192Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954