Olen aikeissa muuttaa jamaliin. Onko siellä millaisia asuntoja ja millaista väkeä asuu?
Jamalin asunnot
16
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siellä asuu vain umpihomppeleita. Jos oot semmonen niin pääset heti kämppäämään ja ei maksa mitään.
- Anonyymi00004
Eihän siellä ole kuin yksi umpihomppeli törkyturpa. Jolla on mielenterveys ongelmia. Eikä ole kahta kerrostaloakaan. Niitä ei ole todistettu olevan. Vaikka tämä mielenterveys vänkää vastaan.
- Anonyymi00002
Älyäisit jo hakeutua lääkärin juttusille.
- Anonyymi00006
Niin Jatkishan sinne voisi hakeutua ei suinkaan Tökis joka kertoo totuudet.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin Jatkishan sinne voisi hakeutua ei suinkaan Tökis joka kertoo totuudet.
Miksi minä sinne hakeutusin? Ja tämänkin jutun tehtaili törkyturpa itkuiikkapaskahousu . Etkä sinä kerro koskaan totuutta. Sinun juttusi on vai suurimpia valheita kuten jamalin ihmemaailma ja kerrostalot. Et millään voi niitä todistaa niitä todeksi.
- Anonyymi00007
Yamalissa on vaikka mitä!
On kaksi kerrostaloa joissa majoittuu jatkiksen haaremi parrakkaita aitonaisia.
On saunakylä, saunalautta ja sukellusvenelaituri, sekä jatkiksen BMW-hitsaamo jossa hän valmistaa BMW-pakuja vanhoista öljytynnyreistä.
Lisäksi liikenneyhteyksistä huolehtii jatkiksen oma BMW-bussi, joka tekee myös kaukomatkoja 500 km päähän, jossa jatkis vierailee mielellään parrakkaiden aitonaisiensa kanssa.
Koko organisaatiota johtaa johtaja jatkis, yamalin sulttaani, joka vihaa Törkyturpaa koska tämä kertoo yamalin asioista muulle maailmalle, vaikka jatkis haluaisi pitää ne salassa.
Uskon että löydät paikkasi yamalin yhteisöstä, jonne muuten on naisilta pääsy kielletty, vain parrakkaat aitonaiset saavat tulla.- Anonyymi00008
Jösses! Jamali on todella elinvoimainen kylä kaikesta päätellen!
- Anonyymi00010
Tökis taas yrittää kuperkeikalla minun niskaani. Ei onnistu. Sinä olet itse se ylipääjohtaja. Olemattoman ja näkymättömän jamalin ihmeisiin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jösses! Jamali on todella elinvoimainen kylä kaikesta päätellen!
Jos uskot törkyturvan paskapuheisiin niin olen huolissani sinun henkisestä tilasta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos uskot törkyturvan paskapuheisiin niin olen huolissani sinun henkisestä tilasta.
Pakko on uskoa! Törkyturpa on hyvin vakuuttava ja vaikuttaa rehelliseltä ihmiseltä.
Uskon jamalin ihmeiden olevan totta, ei kukaan tuollaista osaa omasta päästään keksiä.
Täytyypä mennä kesälomalla tutustumaan jamaliin. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pakko on uskoa! Törkyturpa on hyvin vakuuttava ja vaikuttaa rehelliseltä ihmiseltä.
Uskon jamalin ihmeiden olevan totta, ei kukaan tuollaista osaa omasta päästään keksiä.
Täytyypä mennä kesälomalla tutustumaan jamaliin.Tökis taas kysyy ja vastaa. Ei sinun törkyturpa tarvitse mennä sinne kesälomalla. Sinähän asut siellä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Täytyypä mennä kesälomalla tutustumaan jamaliin.Bmw bussi lähtee säännöllisesti asemalta Jamaliin. Tukipisteestä voi nykyään ostaa lippuja saunalautalle, mutta ne ovat vain miesten ostettavissa.
- Anonyymi00015
Facebookin ryhmässä "Lieksa vuokrattavat/myytävät asunnot" näyttää olevan vuokrattavana hyvä pikku talo Jamalissa 450€/kk. Ei muuta kuin sinne.
- Anonyymi00016
Se ei kuitenkaan ole se olamattomat kerrostalot. Vaan okt. Joten se rehellisen ihmisen ilmoitus. Ei mielenterveyspotilaan sekoilua.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se ei kuitenkaan ole se olamattomat kerrostalot. Vaan okt. Joten se rehellisen ihmisen ilmoitus. Ei mielenterveyspotilaan sekoilua.
Se on jatkiksen saunamökki, tosin ihan hulppea ja hyvällä paikalla, alun perin putlerin käyttöön tarkoitettu luxus-mökki. Seinät on ilmeisesti tummelissa kun on noin halpa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56709- 42706
- 46665
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 29625