Ajourat! Ilmestyvät vuosittain kuin taivaan lahja. Vai syntyisivätköhän maallisemmin?
Joku pakana näkyy ajelevan niiden väleissäkin.
Toistuva luonnonilmiö
9
419
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ihmiset on uskollisia tavoilleen.
- Anonyymi00002
Mökilläni oli luonnonilmiö, joka rikkoi peltikuorisesta sähkökaapista ylijännitesuojan. Vakuutus yhtiö ei korvannut koska salama ei iskenyt suoraan siihen komponenttiin. Mikään sähköjohtoa tai kaapelia pitkin tuleva jysäys ei ole luonnonilmiö. Näin LähiTapiola.
- Anonyymi00003
Vaihda Pohjolaan, korvasi tod.näk. ukkosen hajottamat kiertovesipumpun ja antennivahvistimen mukisematta.
- Anonyymi00004
Aiheeseen palataksemme, ajourat lumisilla teillä ovat joka talvena kuin pakkomielle.
Ja ne ajetaan aina niin, että kun lumisateen alkaessa pelätään ajaa muutoin kuin kaukana tien reunasta, niin keskelle tietä syntyy vastakkaisiin suuntiin ajavien yhteinen pyöränjälki.
Uria on siis kolme ja se keskimmäinen molemmille kaistoille yhteinen.
Kun auraus on huonoa, lumikerros kasvaa ja urat syvenevät.
Tällöin urasta poistuminen vastaantulijan väistämiseksi voi olla yllättävä.
Auto viskautuu helposti liioitellun pitkälle kun toista autoa on tietysti paras väistää riittävästi. Mutta siinä tilanteessa on moni päätynytkin ojaan.- Anonyymi00005
Hanaa!!!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hanaa!!!
BMW
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
BMW
Jos ajourat tuosta vielä syvenee, niin saattaa silitysraudan- maavarat ja ajo-ominaisuudet omaavat lintat jäädä pohjastaan kiinni.
- Anonyymi00009
KARHUA LIIKKEELLE KIPA!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581442- 251063
- 80925
- 65786
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695- 89690
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11672Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i14646- 36630
- 108611
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581- 4572
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 37487
- 38481