Mandaatti Roiskeläppäiseltä.

Anonyymi-ap

Mandaatti tarkoittaa toimeksiantoa, valtuutusta tai valtakirjaa, eli oikeutta tai tehtävää hoitaa jotain toisen puolesta.

27

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En koskaan milloinkaan mielellään arvostele kenenkään ulkonäköä, se ei kuulu sivistyneen ihmisen tapoihin, mutta Pasanen antoi siihen minulle mandaatin kutsuessaan vaimoani roiskeläppätissiseksi maatalouslomittajatinderlumpphuoraksi jolla on ruttusilmät ja lapsiani pizzaraxiläskikakaroiksi siksi kun kerroin käyneeni Raxissa.

      • Anonyymi00002

        Tämä on minun mielestäni hauska, kun aikuinen mies ryhtyy pillittämään herneet nenässään kun saa hieman palautetta omille idiotismeilleen.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Tämä on minun mielestäni hauska, kun aikuinen mies ryhtyy pillittämään herneet nenässään kun saa hieman palautetta omille idiotismeilleen.

        Hienoa että sinun yksinäisessä elämässä on jotain hauskaakin.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Hienoa että sinun yksinäisessä elämässä on jotain hauskaakin.

        Reipas päivystäminen pitää mielen virkeänä, mutta parantamisen varaa on, täytyisi päästä alle kahden minuutin.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Reipas päivystäminen pitää mielen virkeänä, mutta parantamisen varaa on, täytyisi päästä alle kahden minuutin.

        Pasanen unohtaa aina sanoutua irti "Senssun" sanomisista, jonka piikkiin laitta huorittelut ja peukalolla tyrmäysuhkaukset.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Pasanen unohtaa aina sanoutua irti "Senssun" sanomisista, jonka piikkiin laitta huorittelut ja peukalolla tyrmäysuhkaukset.

        Hauska tämä mandaattijuttu voi voi sentään että on herneitä nenässä herkkähipiällä.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Pasanen unohtaa aina sanoutua irti "Senssun" sanomisista, jonka piikkiin laitta huorittelut ja peukalolla tyrmäysuhkaukset.

        Pasanen ei taida olla ihan normaali heppu? Mitä tarvii tapahtua, että joku alkaa käyttäytymään kuin hän? Miksi hän kiistää että Senssu ei ole mielikuvitusystävänsä?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Pasanen ei taida olla ihan normaali heppu? Mitä tarvii tapahtua, että joku alkaa käyttäytymään kuin hän? Miksi hän kiistää että Senssu ei ole mielikuvitusystävänsä?

        Hän... huvittavaa ...HÄN... 55555, hän on täällä 24/7 Juisen sanoin https://www.youtube.com/watch?v=OmBpdTNloTY


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Pasanen ei taida olla ihan normaali heppu? Mitä tarvii tapahtua, että joku alkaa käyttäytymään kuin hän? Miksi hän kiistää että Senssu ei ole mielikuvitusystävänsä?

        Lienee riittävän monta kertaa sulle lausuttu, että siinäpä sulla onkin ajattelemista koko loppuelämäsi ajaksi ja niinhän sinä näytät tekevän myös koska olet aivopesty sitä pohtimaan 24/7.

        Siinäpä siis sulla mielikuvitusta kerrakseen vaihteen vuoksi ja muista että Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla.


      • Anonyymi00009
        SENSSU kirjoitti:

        Lienee riittävän monta kertaa sulle lausuttu, että siinäpä sulla onkin ajattelemista koko loppuelämäsi ajaksi ja niinhän sinä näytät tekevän myös koska olet aivopesty sitä pohtimaan 24/7.

        Siinäpä siis sulla mielikuvitusta kerrakseen vaihteen vuoksi ja muista että Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla.

        Näyttää olevan taas aamuyöstä miestenvaivoja kyrvånsyylållå kun ei nukuta.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Näyttää olevan taas aamuyöstä miestenvaivoja kyrvånsyylållå kun ei nukuta.

        Omaishoitaja lähti, eläkkeen tissuttelua helttaan ja Pasasta ahdistaa miettiessä että saako se siellä sitä... sanonko mitä...? En sano... sanonpas... kyllä mä tiedän mitä naiset haluaa vaan sitä yhtä asiaa... https://www.youtube.com/watch?v=JXIdYgCeLs8


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Omaishoitaja lähti, eläkkeen tissuttelua helttaan ja Pasasta ahdistaa miettiessä että saako se siellä sitä... sanonko mitä...? En sano... sanonpas... kyllä mä tiedän mitä naiset haluaa vaan sitä yhtä asiaa... https://www.youtube.com/watch?v=JXIdYgCeLs8

        ..... 55555 .....


      • Anonyymi00013

        Jokainen kirjoitus tallentaa koneen tiedot, on siellä vpn palvelin taustalla tai ei, ja ne on selvitettävissä jälkeenpäin, tätä kirjoitumissysteemia on muutettu viime vuoden lopussa, syykin on selvä, ylläpidon ja poliisin tehtävänä ei ole tutkia täällä tehtyjä rikoksia, joten lienee viisasta miettiä mitä kirjoittaa, mitä taas Senssuun tulee, minulle ei ole mitään tekemista hänen kanssaan, vaikka en näe mitään syytä irtisanoutua hänen kirjoituksistaan vaikka ne eivät pääosin ole mieleni mukaisia.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Jokainen kirjoitus tallentaa koneen tiedot, on siellä vpn palvelin taustalla tai ei, ja ne on selvitettävissä jälkeenpäin, tätä kirjoitumissysteemia on muutettu viime vuoden lopussa, syykin on selvä, ylläpidon ja poliisin tehtävänä ei ole tutkia täällä tehtyjä rikoksia, joten lienee viisasta miettiä mitä kirjoittaa, mitä taas Senssuun tulee, minulle ei ole mitään tekemista hänen kanssaan, vaikka en näe mitään syytä irtisanoutua hänen kirjoituksistaan vaikka ne eivät pääosin ole mieleni mukaisia.

        Olitko lusimassa vai pöpilässä tuossa 2000-2013 paikkeilla? Oliko perheväkivaltaa vai joku psykoosi tai delirium? Jotakinhan sinulle on tapahtunut traumaattista.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Olitko lusimassa vai pöpilässä tuossa 2000-2013 paikkeilla? Oliko perheväkivaltaa vai joku psykoosi tai delirium? Jotakinhan sinulle on tapahtunut traumaattista.

        Juu en ollut entä sinä, ota resupekka rauhallisesti ettei suoni katkea päästä, se olisi vittumaista...


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Juu en ollut entä sinä, ota resupekka rauhallisesti ettei suoni katkea päästä, se olisi vittumaista...

        Olen aina rauhallinen enkä tarvitse verenpainelääkkeitä, olen vaan lähimmäisestä huolissani että voinko kenties auttaa jotenkin?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Olen aina rauhallinen enkä tarvitse verenpainelääkkeitä, olen vaan lähimmäisestä huolissani että voinko kenties auttaa jotenkin?

        Suosittelen huolehtimaan omista asioista, kun kattilat ja hampaat on sinun elämän sisältö.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Suosittelen huolehtimaan omista asioista, kun kattilat ja hampaat on sinun elämän sisältö.

        Herää kysymys jos joku kantaa huolta 26 vuotta aviossa olleessa parista, ja huolenkannon ainoa ilmentymä on kuvakalvalkaardit, jossa on hampaat ja kattilat, lienee kysymys jostain hyvin vakavasta asiasta, ja ihmetyttää motiivi, asiaan, jos sellaista edes on, vain sairauden aiheuttama oireisto.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Herää kysymys jos joku kantaa huolta 26 vuotta aviossa olleessa parista, ja huolenkannon ainoa ilmentymä on kuvakalvalkaardit, jossa on hampaat ja kattilat, lienee kysymys jostain hyvin vakavasta asiasta, ja ihmetyttää motiivi, asiaan, jos sellaista edes on, vain sairauden aiheuttama oireisto.

        Voipi olla syynä herneet nenässä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Voipi olla syynä herneet nenässä.

        Lapset tunkevat herneitä nenään, eivät aikuiset miehet, varsinkaan kuvitelluista syistä.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Lapset tunkevat herneitä nenään, eivät aikuiset miehet, varsinkaan kuvitelluista syistä.

        Lienee sitten tällä roiskeläppäisen tossun alusella pingpong-palloja sieraimissaan.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Lienee sitten tällä roiskeläppäisen tossun alusella pingpong-palloja sieraimissaan.

        Ei taida Posson pömppöön yksi herne riittää, ei edes pingispallo.


      • Anonyymi00024

    • Anonyymi00025

      Pyknikko Pasanen joutui googlaamaan mikä on mandaatti. Ensin hän luki että Senssu on saanut mandariinin. Sen verran passiivista on tuo elämänsä, että ainkaan endorfiinit eivät pääse valloilleen. Pasanen ei myöskään tunnista sarkasmia eikä sitä kuinka useimmat häneen kohdistuvat kirjoitukset ja kuvat ovat anekdootteja, pieneksi kuittaukseksi absurdista käytöksestään sosiaalisessa mediassa esiintyen lukuisilla persoonilla joilla kaikilla on elämäntarkoituksenaan heittää banaalia lokaa Thaimaan päälle suloisen katkerana ja kitkeränä kuin hapan sitruuna suussaan ja sen mehua silmissään.

      Oli seurat, sirkus taikka huumoria hurttia, on naama kuin ois syönyt jugurttia ja pidetään sitten ikävää niin sielu tyydyttyy.

    • Anonyymi00026

      Kun ihmisen ajatukset on Pasasessa oli sitten kyse mistä tahansa, niin henkilöllä on vakavia ongelmia itse itsensä kanssa, eli kyseessä ei ole tasapainoinen yksilö, vaan vakavasti hoidon tarpeessa oleva mielenvikainen.

      • Anonyymi00027

        Syytä käytökseesi vain joskus miettinyt. Kyllä se on synnynnäistä tuo typeryytesi ja katkeruutesi johtuu siitä että kaikki on mennyt sinulla aina päin persettä, koska olet luonnevikainen idiootti, joka luulee olevansa jotakin erityistä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe