Ja hymy leveä kun kävelee pankkiin...
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Viime syksyllä myytiin tuhannen nautaa ulkomaille. Tänä vuonna arvioitu jotta 10 000 nautaa ja kauppa käy hyviin hintoihin. Pajatson tyhjentää muut kuin suomalaiset.
- Anonyymi00002
Naudoista saa hyvän hinnan. Ihan oikein.
- Anonyymi00004
Hieno homma. Nyt voidaankin arvioida uudelleen miten massiiviset veronmaksajien kustantamat tuet lopetetaan.
Eihän siinä nyt mitään järkeä ole, että suomalainen veronmaksaja veroillaan tukee ulkomaisia ruoantuottajia ja kuluttajia. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hieno homma. Nyt voidaankin arvioida uudelleen miten massiiviset veronmaksajien kustantamat tuet lopetetaan.
Eihän siinä nyt mitään järkeä ole, että suomalainen veronmaksaja veroillaan tukee ulkomaisia ruoantuottajia ja kuluttajia.Tuottajat kieriskelee rahoissa. Ostavat sähköautoja, jopa useita....
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuottajat kieriskelee rahoissa. Ostavat sähköautoja, jopa useita....
Kovin harva niissä kaupoissa rikastuu. Läheskään kaikki tuottajat kun ei tuota samoja tuotteita. Esim. jos myydään parasta pihvirotuista lihasonnia, hiehontuottajat ja maitorotuiset lehmät ja sonnit jää ulos. Että turhaan kadehdit.
- Anonyymi00003
Onkohan nauta kunnollisempaa kuin "Atrian" kananpoika? Kirjoitus "Atriasta" tuon sivun alaosassa:
www.angelfire.com/pro2/opvarastaa/vrhuijaaihmisia- Anonyymi00006
HUPS! Tuosta osoitteesta puuttuu loppuosa. Osoite oikein:
www.angelfire.com/pro2/opvarastaa/vrhuijaaihmisia.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2052177Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
- 50842
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta115717Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707