niin kysy tänään, kun minulla on vapaapäivä ja ehdin. Huomisesta alkaa taas arki ja melkein joka päivä on jotain menoa töiden jälkeen.
Jos sinulla mies on tarve saada jotain vastauksia irl
71
514
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tykkäätkö minusta vielä?
- Anonyymi00004
En romanttisessa mielessä. Mutta jos haluat kuulla saman irl, jotta pääset eteenpäin, niin saa ottaa yhteyttä. Ei sitten ainakaan tarvitse kuvitella kaikenlaisia palstaviestejä minun kirjoittamiksi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En romanttisessa mielessä. Mutta jos haluat kuulla saman irl, jotta pääset eteenpäin, niin saa ottaa yhteyttä. Ei sitten ainakaan tarvitse kuvitella kaikenlaisia palstaviestejä minun kirjoittamiksi.
En minäkään romanttisessa mielessä. Yhden kerran olisin halunnut nussitella.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
En minäkään romanttisessa mielessä. Yhden kerran olisin halunnut nussitella.
No sittenhän ei ole tarvetta olla koskaan yhteydessä irl. Hyvää loppuelämää!
- Anonyymi00002
Niin totta
- Anonyymi00003
Kuvittelet oikeasti että joku tuosta sut tunnistaa?
- Anonyymi00007
Kaikki on selvää mun kannalta. Jos jotain haluat vielä selvitellä niin pallo on sulla, mun kädet on sidottu.
- Anonyymi00008
Voitko ap vastata hänelle ?
- Anonyymi00019
Eli sitten ei ole mitään tarvetta olla tekemisissä. Minulla ei ole mitään selvitettävää. Oletin, että hänellä on. Mukavaa loppuelämää!
ap - Anonyymi00052
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eli sitten ei ole mitään tarvetta olla tekemisissä. Minulla ei ole mitään selvitettävää. Oletin, että hänellä on. Mukavaa loppuelämää!
apEiköhän sillä se tarve ole joka kysyy ensin 🙂
- Anonyymi00009
Miksi et tykkää? Mitä olen tehnut väärin? Miksi muutit yhhäkkiä mieltä? Mä rakastan sua. On tosi tyhmää, jos kaikki päättyy väärinkäsitykseen.
- Anonyymi00016
Mikä mielestäsi on väärinkäsitys? Joku on kolmas pyörä, se on harvinaisen selvää, mutta se ei, että kumpi?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mikä mielestäsi on väärinkäsitys? Joku on kolmas pyörä, se on harvinaisen selvää, mutta se ei, että kumpi?
Sivusta siis.
- Anonyymi00020
Kaikkii näihin saat vastauksen minulta jos otat yhteyttä irl. Jos halut kuulla anonyymien vastauksia niin jatka toki palstalla.
ap - Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kaikkii näihin saat vastauksen minulta jos otat yhteyttä irl. Jos halut kuulla anonyymien vastauksia niin jatka toki palstalla.
apSä annat kaiken kaatua väärinkäsityksiin, kun luulet muiden viestejä mun kirjoittamiksi.
Noin vähänkö rakastit? Jos oikeasti rakastaa, niin otaa asioista selvää, eikä tee oletuksia. - Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
apAntaa olla 😉
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sä annat kaiken kaatua väärinkäsityksiin, kun luulet muiden viestejä mun kirjoittamiksi.
Noin vähänkö rakastit? Jos oikeasti rakastaa, niin otaa asioista selvää, eikä tee oletuksia.Ei ole mitään väärinkäsityksiä. Eikä kyse ole mistään palstakirjoituksista. Minulla ei ole tunteita. Se siitä. Mikään inttäminen tai jankuttaminen aiheesta ei auta.
ap - Anonyymi00032
Anonyymi00020 kirjoitti:
apSä vaadit toiselta täydellisyyttä. Et tule ikinä löytämään ketään, joka on täydellinen, koska kukaan ei ole. Ihminen, joka oikeasti rakastaa, hyväksyy sen, että toinen on epätäydellinen, kuten me kaikki olemme.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei ole mitään väärinkäsityksiä. Eikä kyse ole mistään palstakirjoituksista. Minulla ei ole tunteita. Se siitä. Mikään inttäminen tai jankuttaminen aiheesta ei auta.
apOlet täällä kirjoittanut rakkaudestasi monia kertoja ja yhtäkkiä torjutkin toisen. Se kertoo, että olet tehnyt päätöksesi palstan viestien perusteella.
- Anonyymi00047
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onko sillä edes väliä että kumpi? Jos on kaksi kuviossa niin olitpa sitten kumpi tahansa niin pohjaa tulevalle ei ole. Sivusta tuli mieleen.
- Anonyymi00010
Sanopa mille kirjaimella menee, minne päin Suomea ja vaikka mikä on horoskooppimerkkisi. Niin päästään alkuun tässäkin ketjussa. Vai etkö haluakaan viestiäsi perille?
- Anonyymi00021
Ei minulla ole mitään viestittävää hänelle. Oletan, että hänellä on, kun ei näytä pääsevän tuosta pakkomielteestä. Oikea tietää, kenelle on.
ap - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei minulla ole mitään viestittävää hänelle. Oletan, että hänellä on, kun ei näytä pääsevän tuosta pakkomielteestä. Oikea tietää, kenelle on.
apOnko rakkaus pakkomielle? Tosi kylmästi sanottu.
- Anonyymi00041
Anonyymi00021 kirjoitti:
apMiten oikea tietää, jos et laita tunnisteita?
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Miten oikea tietää, jos et laita tunnisteita?
Ap ei taida ymmärtää että moni mies omee mutta kukaan ei voi tietää varmuudella.
- Anonyymi00064
Anonyymi00021 kirjoitti:
apÄlkääpä sekoittako toisia ihmisiä tähän teidän soppaan ikäihmisiä olette ,voisitte olla vähän viisaampia!
- Anonyymi00011
😭😭 Mä en ole tehnyt mitään väärää ja nyt yhtäkkiä olet jättämässä
- Anonyymi00065
Palstan perusteella te ette tule ikinä toimeen keskenänne,ettekä kenenkään muun kanssa!hoidattakaa ne päänne terveeks ekaks,jos niistä terveitä tulee koskaan!
- Anonyymi00012
Noin helpostiko luovutat? Eikö rakkaus merkitse sinulle paljoa? Minä ainakin ,jos rakastan, pidän siitä kinni viimeiseen asti, enkä luovuta. Rakkaus on tärkeintä maailmassa.
- Anonyymi00022
En rakasta. Siitä tässä onkin kyse. Selvittää asiat, jotta toinen pääsee eteenpäin.
ap - Anonyymi00035
Anonyymi00022 kirjoitti:
En rakasta. Siitä tässä onkin kyse. Selvittää asiat, jotta toinen pääsee eteenpäin.
apMiksi et yhtäkkiä rakastakaan, kun olet rakastanut jo pitkään?
- Anonyymi00013
Sä taas olet luullut muiden viestejä palstalla minun kirjoittamiksi ja nyt olet jättämässä, vaikka en ole tehnyt mitään väärin 😭
- Anonyymi00023
Emme ole koskaan olleet yhdessä eikä minulla ole ollut mitään aikomusta mennä yhteen. Tarkoitus on tehdä se irl selväksi.
ap - Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Emme ole koskaan olleet yhdessä eikä minulla ole ollut mitään aikomusta mennä yhteen. Tarkoitus on tehdä se irl selväksi.
apHyvä, tee se!
- Anonyymi00040
Anonyymi00023 kirjoitti:
apKuitenkin olet kirjoittanut palstalla pitkään.
- Anonyymi00049
Anonyymi00023 kirjoitti:
apLuulet että viet toivon joltain muulta, mutta todellisuudessa ruokit vain omaa harhaasi?
- Anonyymi00014
Paljonko kala maksaa?
- Anonyymi00027
Vaihto potkulautaan onnistuu.
- Anonyymi00015
Jätät viestilläsi monet epätietoisuuteen, eikä se ole reilua. Voitko sanoa jotkin tunnisteet? Vaikka nimikirjain ja ikä?
- Anonyymi00025
En jätä epätietoisuuteen. Olen tehnyt selväksi, mitä mieltä olen. Jos hän sekoittaa palstakirjoituksia ja luulee niiden olevan minulta ja että olisin jollain tapaa muuttanut mieleni, niin hänen kannattaisi olla yhteydessä irl, niin voidaan selvittää asiat.
ap - Anonyymi00037
Anonyymi00025 kirjoitti:
En jätä epätietoisuuteen. Olen tehnyt selväksi, mitä mieltä olen. Jos hän sekoittaa palstakirjoituksia ja luulee niiden olevan minulta ja että olisin jollain tapaa muuttanut mieleni, niin hänen kannattaisi olla yhteydessä irl, niin voidaan selvittää asiat.
apEn minä ole täällä kuvitellut kaikkien viestien olevan sulta, kuten jotkut tekee.
- Anonyymi00038
Anonyymi00025 kirjoitti:
apEn ole tyhmä ihminen, joka kuvittelee
- Anonyymi00039
Anonyymi00025 kirjoitti:
apMistä oikea voi tietää, että tämä on hänelle, jos et laita mitään tunnisteita?
- Anonyymi00042
Anonyymi00025 kirjoitti:
apOlet muuttanut mielesi. Olit rakastunut.
- Anonyymi00043
Anonyymi00025 kirjoitti:
apYhtäkkiä toinen ei olekaan minlään arvoinen, vaikka olet rakastanut häntä. Tosi surullista.
- Anonyymi00066
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mistä oikea voi tietää, että tämä on hänelle, jos et laita mitään tunnisteita?
Hän on varattu!
- Anonyymi00068
Anonyymi00066 kirjoitti:
Hän on varattu!
Oletko ap vai joku muu?
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Hän on varattu!
Onko ap varattu vai mies?
- Anonyymi00018
Miksi mä en kelpaa?
- Anonyymi00026
Kysy irl niin saat vastauksen.
ap - Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kysy irl niin saat vastauksen.
apSä olet suuttunut jostain ilman syytä.
- Anonyymi00067
Eikö tohon. o pakkomielteeseen ole minkäänlaista hoitoa!
- Anonyymi00071
Anonyymi00067 kirjoitti:
Eikö tohon. o pakkomielteeseen ole minkäänlaista hoitoa!
Rakkaus ei ole pakkomielle
- Anonyymi00033
Voi härregyyd!! 🤦🤦
- Anonyymi00045
Ohi. Ei ole tarvetta selvittää jos nainen ei tunne samoin
- Anonyymi00046
Sä valehtelet ap. Olet kirjoittanut täällä monia kertoja. Miksi muka tänne tulit alunperinkään, jos et rakastanut.
- Anonyymi00050
Miksi olet vihainen ap?
- Anonyymi00051
Sain vastauksesi
- Anonyymi00053
Mä luulen että se tuli silloin selväksi.
- Anonyymi00054
Tää on kyllä taas tätä. "Ei ole oltu yhdessä" mutta silti jollain muka tarve selvittää jotain. Mikä teitä ihmisiä vaivaa oikeasti?
- Anonyymi00062
Niin, ei ap olisi tällä palstalla, jos ei rakastaisi/kaipaisi tätä miestä
- Anonyymi00063
Ap on kirjoittanut tänne yli vuoden rakkausviestejä hälle miehelle, mutta nyt on yhtäkkiä suuttunut jostain
- Anonyymi00055
Ei ole. Mennään näillä.
- Anonyymi00056
Ap etsii yli-itsevarmaa, täydellistä miestä
- Anonyymi00057
Herkkä, mutta hyvä ei kelpaa
- Anonyymi00058
Sinun juttusi ap päättyi jo parkymmentä vuotta sitten. Asut ilmeisesti vanjhainkodissa kun sulla on aikaa täällä päiväystää aamusta iltaan. viikosta toiseen, vuodesta toiseen.
- Anonyymi00059
Tavalliset miehet ei kelpaa joillekkin naisille
- Anonyymi00060
Enkä ole todellakaan tylsä, mutta tavallinen mies
- Anonyymi00061
AP aiheuttaa monelle mielipahaa, koska ei laita mitään tunnisteita. Viestistä ei voi mitenkään tietää, kelle tarkoitettu, joten mitennAP kuvitteli viestinsä tavoittavan ketään.
- Anonyymi00070
AP kuulostaa tunnekylmältä naiselta!
- Anonyymi00073
Ei ole tarvetta vastauksille. Olet tehnyt asiat selväksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1362733- 2312117
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1861880- 501867
Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261690Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1421505Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä671393- 1221158
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3101005Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65875