Jos sinulla mies on tarve saada jotain vastauksia irl

Anonyymi-ap

niin kysy tänään, kun minulla on vapaapäivä ja ehdin. Huomisesta alkaa taas arki ja melkein joka päivä on jotain menoa töiden jälkeen.

71

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tykkäätkö minusta vielä?

• Anonyymi00004

En romanttisessa mielessä. Mutta jos haluat kuulla saman irl, jotta pääset eteenpäin, niin saa ottaa yhteyttä. Ei sitten ainakaan tarvitse kuvitella kaikenlaisia palstaviestejä minun kirjoittamiksi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En romanttisessa mielessä. Mutta jos haluat kuulla saman irl, jotta pääset eteenpäin, niin saa ottaa yhteyttä. Ei sitten ainakaan tarvitse kuvitella kaikenlaisia palstaviestejä minun kirjoittamiksi.

En minäkään romanttisessa mielessä. Yhden kerran olisin halunnut nussitella.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En minäkään romanttisessa mielessä. Yhden kerran olisin halunnut nussitella.

No sittenhän ei ole tarvetta olla koskaan yhteydessä irl. Hyvää loppuelämää!

• Anonyymi00002

Niin totta

• Anonyymi00003

Kuvittelet oikeasti että joku tuosta sut tunnistaa?

• Anonyymi00007

Kaikki on selvää mun kannalta. Jos jotain haluat vielä selvitellä niin pallo on sulla, mun kädet on sidottu.

• Anonyymi00008

Voitko ap vastata hänelle ?

• Anonyymi00019

Eli sitten ei ole mitään tarvetta olla tekemisissä. Minulla ei ole mitään selvitettävää. Oletin, että hänellä on. Mukavaa loppuelämää!

ap

• Anonyymi00052
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eli sitten ei ole mitään tarvetta olla tekemisissä. Minulla ei ole mitään selvitettävää. Oletin, että hänellä on. Mukavaa loppuelämää!

ap

Eiköhän sillä se tarve ole joka kysyy ensin 🙂

• Anonyymi00009

Miksi et tykkää? Mitä olen tehnut väärin? Miksi muutit yhhäkkiä mieltä? Mä rakastan sua. On tosi tyhmää, jos kaikki päättyy väärinkäsitykseen.

• Anonyymi00016

Mikä mielestäsi on väärinkäsitys? Joku on kolmas pyörä, se on harvinaisen selvää, mutta se ei, että kumpi?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mikä mielestäsi on väärinkäsitys? Joku on kolmas pyörä, se on harvinaisen selvää, mutta se ei, että kumpi?

Sivusta siis.

• Anonyymi00020

Kaikkii näihin saat vastauksen minulta jos otat yhteyttä irl. Jos halut kuulla anonyymien vastauksia niin jatka toki palstalla.

ap

• Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kaikkii näihin saat vastauksen minulta jos otat yhteyttä irl. Jos halut kuulla anonyymien vastauksia niin jatka toki palstalla.

ap

Sä annat kaiken kaatua väärinkäsityksiin, kun luulet muiden viestejä mun kirjoittamiksi.

Noin vähänkö rakastit? Jos oikeasti rakastaa, niin otaa asioista selvää, eikä tee oletuksia.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

ap

Antaa olla 😉

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sä annat kaiken kaatua väärinkäsityksiin, kun luulet muiden viestejä mun kirjoittamiksi.

Noin vähänkö rakastit? Jos oikeasti rakastaa, niin otaa asioista selvää, eikä tee oletuksia.

Ei ole mitään väärinkäsityksiä. Eikä kyse ole mistään palstakirjoituksista. Minulla ei ole tunteita. Se siitä. Mikään inttäminen tai jankuttaminen aiheesta ei auta.

ap

• Anonyymi00032
        Anonyymi00020 kirjoitti:

ap

Sä vaadit toiselta täydellisyyttä. Et tule ikinä löytämään ketään, joka on täydellinen, koska kukaan ei ole. Ihminen, joka oikeasti rakastaa, hyväksyy sen, että toinen on epätäydellinen, kuten me kaikki olemme.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei ole mitään väärinkäsityksiä. Eikä kyse ole mistään palstakirjoituksista. Minulla ei ole tunteita. Se siitä. Mikään inttäminen tai jankuttaminen aiheesta ei auta.

ap

Olet täällä kirjoittanut rakkaudestasi monia kertoja ja yhtäkkiä torjutkin toisen. Se kertoo, että olet tehnyt päätöksesi palstan viestien perusteella.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko sillä edes väliä että kumpi? Jos on kaksi kuviossa niin olitpa sitten kumpi tahansa niin pohjaa tulevalle ei ole. Sivusta tuli mieleen.

• Anonyymi00010

Sanopa mille kirjaimella menee, minne päin Suomea ja vaikka mikä on horoskooppimerkkisi. Niin päästään alkuun tässäkin ketjussa. Vai etkö haluakaan viestiäsi perille?

• Anonyymi00021

Ei minulla ole mitään viestittävää hänelle. Oletan, että hänellä on, kun ei näytä pääsevän tuosta pakkomielteestä. Oikea tietää, kenelle on.

ap

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei minulla ole mitään viestittävää hänelle. Oletan, että hänellä on, kun ei näytä pääsevän tuosta pakkomielteestä. Oikea tietää, kenelle on.

ap

Onko rakkaus pakkomielle? Tosi kylmästi sanottu.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00021 kirjoitti:

ap

Miten oikea tietää, jos et laita tunnisteita?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Miten oikea tietää, jos et laita tunnisteita?

Ap ei taida ymmärtää että moni mies omee mutta kukaan ei voi tietää varmuudella.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00021 kirjoitti:

ap

Älkääpä sekoittako toisia ihmisiä tähän teidän soppaan ikäihmisiä olette ,voisitte olla vähän viisaampia!

• Anonyymi00011

😭😭 Mä en ole tehnyt mitään väärää ja nyt yhtäkkiä olet jättämässä

• Anonyymi00065

Palstan perusteella te ette tule ikinä toimeen keskenänne,ettekä kenenkään muun kanssa!hoidattakaa ne päänne terveeks ekaks,jos niistä terveitä tulee koskaan!

• Anonyymi00012

Noin helpostiko luovutat? Eikö rakkaus merkitse sinulle paljoa? Minä ainakin ,jos rakastan, pidän siitä kinni viimeiseen asti, enkä luovuta. Rakkaus on tärkeintä maailmassa.

• Anonyymi00022

En rakasta. Siitä tässä onkin kyse. Selvittää asiat, jotta toinen pääsee eteenpäin.

ap

• Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En rakasta. Siitä tässä onkin kyse. Selvittää asiat, jotta toinen pääsee eteenpäin.

ap

Miksi et yhtäkkiä rakastakaan, kun olet rakastanut jo pitkään?

• Anonyymi00013

Sä taas olet luullut muiden viestejä palstalla minun kirjoittamiksi ja nyt olet jättämässä, vaikka en ole tehnyt mitään väärin 😭

• Anonyymi00023

Emme ole koskaan olleet yhdessä eikä minulla ole ollut mitään aikomusta mennä yhteen. Tarkoitus on tehdä se irl selväksi.

ap

• Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Emme ole koskaan olleet yhdessä eikä minulla ole ollut mitään aikomusta mennä yhteen. Tarkoitus on tehdä se irl selväksi.

ap

Hyvä, tee se!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00023 kirjoitti:

ap

Kuitenkin olet kirjoittanut palstalla pitkään.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00023 kirjoitti:

ap

Luulet että viet toivon joltain muulta, mutta todellisuudessa ruokit vain omaa harhaasi?

• Anonyymi00014

Paljonko kala maksaa?

• Anonyymi00027

Vaihto potkulautaan onnistuu.

• Anonyymi00015

Jätät viestilläsi monet epätietoisuuteen, eikä se ole reilua. Voitko sanoa jotkin tunnisteet? Vaikka nimikirjain ja ikä?

• Anonyymi00025

En jätä epätietoisuuteen. Olen tehnyt selväksi, mitä mieltä olen. Jos hän sekoittaa palstakirjoituksia ja luulee niiden olevan minulta ja että olisin jollain tapaa muuttanut mieleni, niin hänen kannattaisi olla yhteydessä irl, niin voidaan selvittää asiat.

ap

• Anonyymi00037
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En jätä epätietoisuuteen. Olen tehnyt selväksi, mitä mieltä olen. Jos hän sekoittaa palstakirjoituksia ja luulee niiden olevan minulta ja että olisin jollain tapaa muuttanut mieleni, niin hänen kannattaisi olla yhteydessä irl, niin voidaan selvittää asiat.

ap

En minä ole täällä kuvitellut kaikkien viestien olevan sulta, kuten jotkut tekee.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00025 kirjoitti:

ap

En ole tyhmä ihminen, joka kuvittelee

• Anonyymi00039
        Anonyymi00025 kirjoitti:

ap

Mistä oikea voi tietää, että tämä on hänelle, jos et laita mitään tunnisteita?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00025 kirjoitti:

ap

Olet muuttanut mielesi. Olit rakastunut.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00025 kirjoitti:

ap

Yhtäkkiä toinen ei olekaan minlään arvoinen, vaikka olet rakastanut häntä. Tosi surullista.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mistä oikea voi tietää, että tämä on hänelle, jos et laita mitään tunnisteita?

Hän on varattu!

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Hän on varattu!

Oletko ap vai joku muu?

• Anonyymi00069
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Hän on varattu!

Onko ap varattu vai mies?

• Anonyymi00018

Miksi mä en kelpaa?

• Anonyymi00026

Kysy irl niin saat vastauksen.

ap

• Anonyymi00036
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kysy irl niin saat vastauksen.

ap

Sä olet suuttunut jostain ilman syytä.

• Anonyymi00067

Eikö tohon. o pakkomielteeseen ole minkäänlaista hoitoa!

• Anonyymi00071
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Eikö tohon. o pakkomielteeseen ole minkäänlaista hoitoa!

Rakkaus ei ole pakkomielle

• Anonyymi00033

Voi härregyyd!! 🤦🤦

• Anonyymi00045

Ohi. Ei ole tarvetta selvittää jos nainen ei tunne samoin

• Anonyymi00046

Sä valehtelet ap. Olet kirjoittanut täällä monia kertoja. Miksi muka tänne tulit alunperinkään, jos et rakastanut.

• Anonyymi00050

Miksi olet vihainen ap?

• Anonyymi00051

Sain vastauksesi

• Anonyymi00053

Mä luulen että se tuli silloin selväksi.

• Anonyymi00054

Tää on kyllä taas tätä. "Ei ole oltu yhdessä" mutta silti jollain muka tarve selvittää jotain. Mikä teitä ihmisiä vaivaa oikeasti?

• Anonyymi00062

Niin, ei ap olisi tällä palstalla, jos ei rakastaisi/kaipaisi tätä miestä

• Anonyymi00063

Ap on kirjoittanut tänne yli vuoden rakkausviestejä hälle miehelle, mutta nyt on yhtäkkiä suuttunut jostain

• Anonyymi00055

Ei ole. Mennään näillä.

• Anonyymi00056

Ap etsii yli-itsevarmaa, täydellistä miestä

• Anonyymi00057

Herkkä, mutta hyvä ei kelpaa

• Anonyymi00058

Sinun juttusi ap päättyi jo parkymmentä vuotta sitten. Asut ilmeisesti vanjhainkodissa kun sulla on aikaa täällä päiväystää aamusta iltaan. viikosta toiseen, vuodesta toiseen.

• Anonyymi00059

Tavalliset miehet ei kelpaa joillekkin naisille

• Anonyymi00060

Enkä ole todellakaan tylsä, mutta tavallinen mies

• Anonyymi00061

AP aiheuttaa monelle mielipahaa, koska ei laita mitään tunnisteita. Viestistä ei voi mitenkään tietää, kelle tarkoitettu, joten mitennAP kuvitteli viestinsä tavoittavan ketään.

• Anonyymi00070

AP kuulostaa tunnekylmältä naiselta!

• Anonyymi00073

Ei ole tarvetta vastauksille. Olet tehnyt asiat selväksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      136
      2733
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      231
      2117
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      186
      1880
    4. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      50
      1867
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      26
      1690
    6. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      142
      1505
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      67
      1393
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1158
    9. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      310
      1005
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      65
      875
    Aihe