Miksi nähdään niin suurta vaivaa tupakasta mutta ei alkoholista
Kumpi on parempi
6
196
Vastaukset
- Anonyymi00001
En nyt aivan varma ole mitä tarkoitat. Minulla on molemmat ongelmana. Tai alkoholista olen pysytellyt jokseenkin erossa marraskuun alusta asti. Pikkujouluissa, joulupäivänä ja uutena vuotena otin vähän. Jouluna pieni humala, pikkujouluissa lasi viiniä ruuan kanssa ja nyt sitten uv aattona muutama rommitoti - ei känniä, joka totin välillä oli pari tuntia. Helppoa on ollut.
Jotain samaa on tupakan kanssa. Töissä käytän nikotiinipusseja, mikä tietenkin jonkin verran vaikuttaa asiaan, ja monesti 7 tuntia polttamatta. Tupakasta olen yrittänyt päästä eroon jo kymmeniä vuosia. Yleensä lopettaminen tyssää parin päivän päästä.
Ainakin nyt olen tyytyväinen tipattomuuteen. Tekee hyvää taloudellekin säästää satasia kuukaudessa. En koskaan ole laskenut, mutta helposti viinaan saa satasen viikossa kulumaan, tupakkaan ehkä vähän vähemmän. Säästyneet rahat nyt talteen ja syksyllä tai viimeistään ensi vuodenvaihteessa on varaa pitkästä aikaa lomailla. 😎 - Anonyymi00002
Sehän kuitenkin molemmissa on, että lopettamiseen tarvitaan halu eli syy. Asian kun osaa perustella itselleen riittävän jämerästi, niin lopettaminen on huomattavasti helpompaa. Terveys ja raha ovat hyviä kannustimia, mutta harvemmin riittävät.
(Tämä oli jatkoa edelliseen.) - Anonyymi00003
Tosiaan
- Anonyymi00004
Aivan se ja sama, aikuinen ihminen käyttää jos käyttää ja millekään valtiolle ei kuulu holhota yhtään ketään. Päinvastoin, hinnat alas ja juokoot ja polttakoot jupot itsensä vaikka hengiltä.
- Anonyymi00005
Sama pätee roskaruokaan, syöppö syököön vaikka itsensä hengiltä, se kenelleen kuulu ja halpaa pitäs olla, nih.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989