Parisuhdetta kun olet tottunut vapauteen?
Miten kestäisit
54
603
Vastaukset
- Anonyymi00001
Omituinen kysymys jos rakastaa toista
- Anonyymi00030
Kaikki tapaamani naiset 25 vuoden aikana on ollut tosi pimeitä.
- Anonyymi00002
Voin kokea rinnallasi olevani samaan aikaan rakastettu, mutta vapaa.
Mieheltä - Naiselle- Anonyymi00004
Miksi mun on pitänyt suhun rakastua 😢
- Anonyymi00009
Näin olisin halunnutkin miehen tuntevan.
Mut se tais kuvitella ihan muuta. - Anonyymi00015
Sanoo mies, joka valitsee omistushaluisen kaverisuhteetn ennemmin, kuin romanttisen suhteen?
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sanoo mies, joka valitsee omistushaluisen kaverisuhteetn ennemmin, kuin romanttisen suhteen?
Väärin tytöt. Noin sanoo mies joka haluaa olla vapaana suhteessa. Tuoniehen nainen tulee viettämään paljon yksinäisiä päiviä. Ei saa olla omia ystäviä kaikki haukutaan. Sukukin. Kaikki naisen läheiset haukutaan.
Lopulta olet yksin koko maailmassa. Se on hänen hinta. olla elävä kuollut. - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Väärin tytöt. Noin sanoo mies joka haluaa olla vapaana suhteessa. Tuoniehen nainen tulee viettämään paljon yksinäisiä päiviä. Ei saa olla omia ystäviä kaikki haukutaan. Sukukin. Kaikki naisen läheiset haukutaan.
Lopulta olet yksin koko maailmassa. Se on hänen hinta. olla elävä kuollut.Mistä tuon kaiken revit??? 😳
- Anonyymi00031
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuo ei ole mistä olleenkaan.
- Anonyymi00003
Olisihan se "kamalaa" kun ei saisi yksin murehtia ja olla surullinen kun toinen ei ole vierellä. Minusta olisi mukavaa antaa omasta ajasta vaikka kaikki naiselle rakkaalle.
- Anonyymi00022
Pelkkiä sanoja. Kannattaa seurustella ensin. Näkee toisen kommervenkit.
- Anonyymi00005
Täytyy olla kans omaa aikaa ja vapautta
- Anonyymi00006
Sydämeni on ollut jo vuosia hänen kahlitsema ❤️🔥
- Anonyymi00007
En voisi olla ihmisen kanssa joka ei haluaisi sitoutua.
- Anonyymi00010
Tämä, jos ei halua sitoutua eikä toisesta tule tunnetta että on siihen valmis, tulee siitä vain rasite. Miksi minäkään näkisin vaivaa jos ei toisenkaan tarvitse? Mieheltä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tämä, jos ei halua sitoutua eikä toisesta tule tunnetta että on siihen valmis, tulee siitä vain rasite. Miksi minäkään näkisin vaivaa jos ei toisenkaan tarvitse? Mieheltä.
Ja lisään tähän , valitsen ehdottomasti vapauden tässä tapauksessa. panostettu aika menisi vain hukkaan ja olisi pois kaikesta muusta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00010 kirjoitti:
Teidän väliltänne puuttuu luottamus. Onko keskinäinen luottamuksenne, kenties joskus aiemmin saanut kolhuja? Minä miettisin mitä tuo kuvio yrittää minulle kertoa, en mieti miten toinen oli vaan kamala. Omasta vapaasta tahdostani ollut siinä toisena osapuolena. Ei toiselta pidä vaatia mitään, vaan kuunnella herkällä korvalla, mitä tämä tahtoo sinulle sanoa. Kun tulee huono olo, se tulee omasta sisimmästämme, ehkä siellä on pitkään panttaamiamme tunteita ollut odottamassa oikeaa hetkeä. Jotkut suhteet antavat loistavan potkun eteenpäin, kun pitää kunnon volyymilla saada meidät kohtaamaan tiettyjä sisäisiä haavojamme. Tietoisen ja tiedostamattoman integroituminen on se tila, jossa olisi hyvä elää.
- Anonyymi00008
En kestäisi, se siinä onkin.
- Anonyymi00011
Minulla taitaa olla vapaudesta ihan erilainen käsitys kuin aloittajalla. Ei monogamia sulje vapautta pois. Monessa mielessä parisuhteessa on vapaampi, kun elämän vaateita kantaa kaksi ihmistä yhden sijasta.
- Anonyymi00016
Tämä on totta. Vaatii sen, että molemmat osaavat elää kuten aikuiset.
- Anonyymi00012
Miten kestän vapautta kun olen ollut aina parisuhteessa?
- Anonyymi00018
Tuo on monille juuri se kovin paikka elämässä. Olla vain itsensä kanssa.
- Anonyymi00037
Minä olen nauttinut yksin olemisesta jo lähes 20 vuotta sitten tapahtuneen eroni jälkeen. En pysty enää näkemään itseäni parisuhteessa. Ainoa mikä minulle sopisi olisi ystävyyssuhde!
- Anonyymi00014
En pystyisi olemaan sellaisen kanssa jolla on useampi yhtä aikaa.
- Anonyymi00023
Jep! miksi vaivautua.
- Anonyymi00043
Eli hän on polysuhteessa oleva. Miten voit olla kiinnostunut sellaisesta ensinkään.
- Anonyymi00017
En tottunut, vihasin yli kaiken koulua ja niitä heräämisiä siks en menny edes armeijaan. Semmoinen mä oon aina ollu. Varmaan pitäis olla oma asunto.
- Anonyymi00019
Sitähän minä toivon P- miehen kanssa. Olen valmis sitoutumaan jos sinäkin minuun ilman että muita on kuvioissa.
Mn tumma- Anonyymi00038
Petri
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Petri
Petteriksi kutsutaan ja etunimikin alkaa P- kirjaimella...P-P K
- Anonyymi00020
Sullahan siinä tuntuu olevan haastetta!
- Anonyymi00026
Voitas olla yhdessä vapaita. Kumpikaan ei komentelisi. Mutta sillä varauksella ettävieraissa ei käydä. Salasuhteet on ehdottomasti kiellettyjä.
- Anonyymi00034
Tämä hyvä idea. Selkeät pelisäännöt heti kärkeen, ettei jää mitään arvailujen varaan. Tuollaisen minä, mies, tahtoisin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tämä hyvä idea. Selkeät pelisäännöt heti kärkeen, ettei jää mitään arvailujen varaan. Tuollaisen minä, mies, tahtoisin.
Jatk. Siis tuollaisen suhteen.
- Anonyymi00027
Samaa mäkin usein mietin
- Anonyymi00028
Varmaan kestäisin ainakin hetken. Mutta se kaatuisi kyllä aika äkkiä omaan mahdottomuuteen.
- Anonyymi00029
Olisihan siinä opettelemista. En usko, että mitään ylitsepääsemätöntä ilmenee. Tietysti edellyttää, että avoin, toimiva kommunikaatio.
- Anonyymi00032
Onneksi ei tarvii kestää😇
- Anonyymi00033
Ei minulla ole koskaan ollut mitään eroa vapauden määräässä, olinpa sitten parisuhteessa tai sinkku. Mitä ihmettä te oukein teette, kun tarvitsette jotain erikoista vapautta tai kääntäen mitä te kumpaniltanne vaaditte, kun muka yhtäkkiä ei olisi vapautta?
- Anonyymi00036
Sydämeni on vangittu sinuun joten helposti
Rakastan sua
S - Anonyymi00040
Olen paininut tuon suhteen jo pitkään. Ongelmana vain, että ole ollut jo niin kauan sinkkuna.
- Anonyymi00041
Ikävä antti.
- Anonyymi00042
Aina huolehtinut muista ja omaisista. Tottunut vapauteen joo.... Kuitenkin ollut perheen pää mutta ilman parisuhdetta🤔
- Anonyymi00044
Omat kodit on pakko jäädä omiksi.Siitä en tingi.
- Anonyymi00045
Sama. Siihen lisättynä, molemmilla pitää olla oma auto, muuten se toinen on jatkuvasti kyydittävänä ja rasite. Olen lopettanut orastavan suhteenkin siitä syystä.
- Anonyymi00046
Jos pelkäät yksinäisyyttä, niin älä mene naimisiin. Anton Tsehov.
- Anonyymi00050
Hyvin sanottu. Minä rakastan yksinoloa ja olen aviolittoassa. Toimii👍
- Anonyymi00047
Hyvä kysymys. En tiedä, jaksaisinko enää parisuhteessa elää. Haluaisian naisen, joka asuu eri osoitteessa ja jota voin aina silloin tällöin nähdä. Mutta kuka hyväksyy nämä ehdotukseni? Sellainen nainen, jolla on sama tilanne ja tahtotila. m>n
- Anonyymi00048
En mitenkään.
- Anonyymi00049
Hyvin kestäisin, koska minä voin sanoa MIEHELLENI HELEKULLE, että : Kyllä vaan joudat painua toisten kanssa, koska minä voin vaimona VARTIOIDA TÄTÄ SINUN SOHOVAA! Oon sentään sinun PIKKU PULLUKKA VAIMO ja minäkin pysyn tallessa, kun vartioin sohovaa. Jos minua ei näy niin minä olen sohvatyynyjen välissä piilossa.
Minä kyllä sopeudun sekä kotiudun yleensä aika NOPEASTI, mutta mies voi olla ONGELMA jos hän alkaa viihtymään liian hyvin kotona. - Anonyymi00051
On hyvä kertoa heti toiselle millä mielin on liikkeellä. Voi molemmat etsiä kaltaisensa.
- Anonyymi00052
Olen tottunut "vapauteen", mutta on olemassa ihminen jolle haluaisin omistautua täysin. Minulle sopii silti parhaiten yksinasuminen ja taisin sen joskus sanoakin, mutta tahtoisin kuitenki jakaa saman kaupungin kadut hänen kanssaan.
- Anonyymi00053
Aloittajalle ja muille joille aivojen käyttö tuottaa hankaluuksia:
Jos rakastaa enemmän itseään toimiva parisuhde on mahdoton.
Jos taas kykenee rakastamaan itsensä lisäksi kumppaniaan on parisuhde mahdollista.
Kas näin helppoa se on!
Toki on olemassa aloittajan kaltaisia otuksia jotka eivät näinkään päivänselvää asiaa kykene jäsentämään.
Veikkaan että kyseessä on joku reilu parikymppinen sinitukka, naama täynnä renkaita ja rautatappeja, silmät meikattu mustaksi, hiukan ylipainoinen, esittää asioita huutamalla tai kirjoittaa epämääräisiä lauseita pahvinpaloihin, itkee tai nauraa hysteerisesti, on tietävinään melkein kaiken, uskoo harhaisesti johonkin aktivismihömppään, on totaalikieltäytyjä ja mielensäpahoittaja, tatuoitu tikku-ukkoja ja linnun tapaisia päästä varpaisiin, elää yhteiskunnan varoilla, loisii "kaverin" kämpillä, tavataan toisinaan puun juurelta tai Mannerheimintieltä. - Anonyymi00054
Seurustelu- tai tapailusuhde, jossa ei kolmansia pyöriä. Omat asunnot, omat taloudet.
Mutta sitouduttu kuitenkin toisiimme.
Mulle sopisi sellainen, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353