ystäviä? Vähän noloa. Mieheltä tutulle naiselle
Sulla ei taida olla kavereita eikä
52
675
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tunne miehiä ollenkaan.
- Anonyymi00033
Minä en tunne tuon sorttisia miehiä. Kavereita on, kun vaan jaksaisi kaiken muun työn lisäksi vähän useammin tapaamisiin.
- Anonyymi00043
Anonyymi00033 kirjoitti:
Minä en tunne tuon sorttisia miehiä. Kavereita on, kun vaan jaksaisi kaiken muun työn lisäksi vähän useammin tapaamisiin.
On mulla kavereita ovat kaukana. Oon niin sairas ollut etten oo jaksanut heitäkään nähdä pitkiin aikoihin.
- Anonyymi00003
Joillekin sekin on irvailun aihe..
- Anonyymi00004
Ei pidä paikkaansa. Sinä se jaksat kytätä muita ja keksit juttuja muista. Olet kenties yksinäinen mies.
- Anonyymi00045
*paikkansa
- Anonyymi00051
Vaikuttais ennemmin jotenkin sellaiselta jolla pääkopassa ei oo kaikki ihan kohillaan.
Jos ihmiselle tuottaa selvästi iloa ja jonkin sortin tyydytystä se, että kiusaa muita niin ei oo terveen ihmisen merkki.
Lähettäisin psykiatrin juttusille hetimmiten. - Anonyymi00058
Yksinäinen nainen.
- Anonyymi00061
Yksinäinen nainen joka kateuksissaan kiusaaminen kaveriaan.
- Anonyymi00006
Ok
- Anonyymi00007
Taidat olla hyvin nuori poika, mieheksi sinua ei voi sanoa kylläkään.
- Anonyymi00008
Oon nuori, 39
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oon nuori, 39
Ikä ei vielä tee aikuista.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ikä ei vielä tee aikuista.
Turpas kii
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oon nuori, 39
39 ei oo nuori oot keski-ikäinen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Turpas kii
🥰🥰
- Anonyymi00041
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oon nuori, 39
Ai 39 nuori? 😂😂😂 Kyllä se nuoruus on sulla jo ohi.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ai 39 nuori? 😂😂😂 Kyllä se nuoruus on sulla jo ohi.
Todella törkee kommentti! Saan kehuja naisilta!!
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Todella törkee kommentti! Saan kehuja naisilta!!
Tosin sinä et ole 39. Olet joku 17 jutuistasi päätellen - voit olla 14-15-ikäinenkin. Sen verran tyhmä aloitus.
- Anonyymi00012
Perheelliselle ihmiselle on vaikea järjestää aikaa kavereille, mutta suurimmalla osalla kavereista sama tilanne, joten ymmärrämme toisiamme emmekä loukkaannu, jos tapaamme harvakseltaan.
- Anonyymi00015
Näimpä mullekin on sanottu et mun harrastuksiin osallistumiset on turhia ajoja joita ei tehdä. Tutustu siinä sitte ihmisiin.
- Anonyymi00013
Ei mulla ole aikaa ja energiaa. Joitain kavereita on mutta näen heitä kerran vuodessa ja se on sopivasti. Lasken kyllä yhden miehen kaverikseni. Intiimeissä merkeissä kerran kuussa on ihan sopivasti kanssakäymistä hänen kanssa. Viihdyn hyvin itseni kanssa.
- Anonyymi00016
Se etten anna arvokasta aikaani ja energiaani sinulle keskenkasvuiselle ja kypsymättömälle äijänkäppyrälle, ei tarkoita sitä etteikö minulla olisi ystäviä. Teet kummallisia, jopa sairaita olettamuksia muista ihmisistä.
- Anonyymi00017
Ole korppu hiljaa.
- Anonyymi00048
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ole korppu hiljaa.
Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi00018
Ei kaikilla ole kavereita ja syitä voi olla monia ja joskus ympäristökin osaa olla julma yksilöä kohtaan mutta en itse jaksaisi kiusata toista ihmistä moisesta tai muustakaan. T. Suht yksinäinen mies
- Anonyymi00019
oon iha hyvä tyyppi ne ei vaa tiiä sitä
- Anonyymi00020
Oon liian kiinni nepsyjä nepsy perheessäni. En osaa sillain edes kaivata rientoja!
- Anonyymi00023
Juoppo
- Anonyymi00039
Anonyymi00023 kirjoitti:
Juoppo
raivoraitis olen minä PIKE mm inkin
- Anonyymi00022
Olemmeko yksinäisiä, koska asiat ovat liian hyvin? https://www.lansivayla.fi/paikalliset/9116498
- Anonyymi00025
Taidat elää siis muiden elämää. Säälittävää.
- Anonyymi00027
Itseään arvostava mies ei IKINÄ puhu tuohon sävyyn toisista.
- Anonyymi00029
Etkö sä poikarassukka päässyt jostain syystä mun elämääni ja oot noit katkera sen takia? Et sä kyllä kovin tuttu ole jos et kerran tiedä miten mikäkin asia on 🤗
- Anonyymi00030
Mihin mä ystäviä tarvitsen?
- Anonyymi00031
Tämän aloituksen, joka ei ole minulta, voisi aivan hyvin kohdistaa myös jollekin miehelle, vaikka mulle. Vastaisin, että mulla pari kaveria. En etsi valtaa loistoa, mutta yhtä naista kaipaan menneisyydestäni. m>n
- Anonyymi00038
Melkein niiku samoin voisin sanoa.
Ennen mulla oli kavereita vaikka muille lahjoittaa mutta ei se niiden määrä ole tärkeintä taikka määritä kuka mä olen, vaan se mitä nyt on, eli yksi luottoystävä johon mä voin luottaa 100% kaikessa,
ja hän luottaa muhun myös.
🥰 J nainen, sä oot paras❣
Vaikka ei ollakaan koko aika yhteyksissä niin sitä ei mikään tai kukaan muuta.
En kiellä sitä että on kyllä olemassa myös joku joka puuttuu mun elämästä, vielä.. Ystävänä, perheenjäsenenä miten vaan.
Sekä viereltä puuttuu viel se yksi, äärimmäisen tärkeä ihminen.
Se mies joka siihen kuuluu.
Niin arkeen, juhlaan, Iloon ja suruunkin.
- Anonyymi00032
Joo, ei ole enää, kun potkin epäluotettavat paskiaiset pois elämästäni.
- Anonyymi00034
Mitä noloa on siinä ettei kaipaa vajaaälyisiä seuraansa?
- Anonyymi00035
Ei sinulla olekaan, mutta vauvoja syntyy sinulle eri puolilla Suomea. Se vasta noloa onkin. Etkö ole huolehtinut ehkäisystä?
- Anonyymi00040
Ihanaa joulun loppua sulle, ja hali 🤗
https://youtu.be/a1AkeAA0H3U?si=7BAho2cwA6U3tdW8 - Anonyymi00044
Ei niin. Olen yksinäinen sielu 🤭
- Anonyymi00047
Ja miten se sua häiritsee yritätkö pillua saada olettamalla että hänellä on huono itsetunto onnea yritykselle helpompi saada leipäveittestä en suosittele vittuilemaan ainakaan
- Anonyymi00049
En tarvitse olla, minä itse riitän :,-)
- Anonyymi00050
mulla on semmonen iso ongelma mun päässä kun että yksin mulla on aina kivointa. en ole koskaan ollut joukkue ihmisiä. inhonnut s^^tana ja nämä pakolliset käsipäiväät ja muut? mitä mä saan siitä hei. olen kaikin puolin karsea jos lähdetään oikeesti niinkun mun päähön ja no kyllähän se totuuden nimissä elämässäni ns heijastelee
- Anonyymi00053
Taidat olla introvertti.
Ei huono juttu, introvertit useasti niitä ekstroverttejä älykkäämpiä. Haluavat ajatella itsenäisesti ja usein hyvin loogisia. Selviävät yksin ihan mainiosti.
Eivät ole mitään ihmisvihaajia mutta haluavat päättää itse miten elävät ja toimivat.
- Anonyymi00052
Ei ole
Minä kun oon niin paska ihminen 😂
Kukaan ei halua olla minun kanssa tekemisissä- Anonyymi00054
Minkäpä sille sitten voi jos noin. Oletko koskaan yrittänyt muuttaa käyttäytymistäsi paremmaksi?
- Anonyymi00055
Mullakaan ei ole kavereita. Haluan vain sinut. M->N.
- Anonyymi00056
Muut on hyvin hoitanut sen homman ja se siitä.
- Anonyymi00057
Ap katso peiliä siellä vellinkeittäjistä yksi.
Hih
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887