Ottaisin yhteyttä, tää muuttuisi vielä hullummaksi. Ei ole mitään closurea, tää on vaan tätä vellomista
Mun pelko on nainen että jos
22
360
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei muuttuisi, edetään rauhassa. Katsotaan tulevaisuudessa mitä ollaan ❤️
- Anonyymi00003
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00002
Mun tapauksessa mä taasen luulen,
ettei mun kultsu ottais muhun yhteyttä sen vuoksi että pelkäis tästä tulevan vielä hullumpaa.
koska tää ei voi mennä enää hullummaksi =) Noway. ,
mitä tää jo on (ihantositoosihullua) - Anonyymi00004
Se on se pelko
Ei se teko ja teon seuraukset
Pelko hallitsee
Työstä asiaa
Tiedän et pystyt siihen kyllä ❤️
Mutta se voi muuttaa sut ihan toiseksi
Ihmiseksi samalla .
Koska myös yliajettelu muuttuu ohessa oikeaksi syvölisyydeksi .
Yliajattelua ohjaa pelko .
Syvällinen ei ahdistu tiedosta . - Anonyymi00005
Jokainen tekee valintansa ja ottaa vastuun valinnoistaan. Toivon että olet onnellinen, mitä päätöksiä elämässäsi sitten teetkin.
- Anonyymi00006
Jos on tunteita ja haluja, niin ei niitä ajatella noin rationaalisesti. Se on tulta päin man!
🔥🏃💨💨💕 - Anonyymi00007
En halua, että otat yhteyttä muussa tapauksessa kuin, jos haluat tarjota jotain yhteistyötä. Vaikea keksiä, mitä se olisi, joten en odota yhteydenottoa. Jos jossain vaiheessa muutat lähemmäs, haluaisin olla ystäväsi elämäni loppuun. Siinä mun toiveet sun suhteen. Sun mahdollisista toiveista un suhteen ei ole mitään käsitystä. Ehkei niitä edes ole. Kuin hänelle
- Anonyymi00008
Ei muuttuisi, saisit vain pakit.
- Anonyymi00011
Se olisi rehellisesti sanottuna helpotus
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se olisi rehellisesti sanottuna helpotus
Laitapa kuule viestiä niin järjestyy.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Laitapa kuule viestiä niin järjestyy.
Ootko se joka haluu lapsia
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ootko se joka haluu lapsia
En halua, mutta joku on voinut esiintyä minuna ja väittää niin.
- Anonyymi00013
minä olen sillain semi ruma? en usko että kiinnostuisit oikeasti ehkä kertaalleen haluisit heittää tms
- Anonyymi00015
Hyvä ehkä olla niin, että on rauha sen asian kanssa ottaako yhteyttä vai ei. Ei siis mitään pakkoa asian kanssa.
-kuin yhdelle rakkaalle miehelle - Anonyymi00017
Minä olen valmis yhteenpaluuseen P- miehen kanssa.
Mn tumma - Anonyymi00019
Älä velloo
Ei se enää auta
Kuluttaa vain .
Mee eteenpäin
Ja unohda mut
Mä teen niin kuitenki.
Naiselta miehelle - Anonyymi00020
Mieti mistä syystä käsittelet asiaa palstalla.
- Anonyymi00021
Joob
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joob
Oletko hyötynyt tästä omassa tilanteessasi vai pitkittänyt tätä kautta asian selvittämistä reaalissa?
Kunhan kysyn sivusta. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletko hyötynyt tästä omassa tilanteessasi vai pitkittänyt tätä kautta asian selvittämistä reaalissa?
Kunhan kysyn sivusta.”Hyötynyt” lol
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212