Mitä opettaisit hänelle? Olisiko isä mukana kuvioissa? Entä sitten kun tulisi kapinoivaksi teiniksi?
Jos sinulla nainen olisi poika
19
330
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sähköjuttuja, matematiikkaa on niissä lahjakas.
- Anonyymi00015
Minä en opettaisi, vaan hänellä olisi yksityinen opettaja joka opettaisi pitsin nypläystä, neulontaa, kutomista ja mm. virkkausta.
En ole materialisti, mutta ostaisin hänelle rippilahjaksi ompelukoneen. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en opettaisi, vaan hänellä olisi yksityinen opettaja joka opettaisi pitsin nypläystä, neulontaa, kutomista ja mm. virkkausta.
En ole materialisti, mutta ostaisin hänelle rippilahjaksi ompelukoneen.Piti mennä aloitukseen, sori.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ole materialisti, mutta ostaisin hänelle rippilahjaksi ompelukoneen.Sähän voit opettaa omalle lapsellesi mitä haluat. Mä kannustan häntä tekemään niitä juttuja mistä nauttii ja missä lahjakas. Ne ovat noita. Toki tunnetaidot tärkeitä myös. Onkin muut hyvin huomioon ottava ja hyvä käytöksinen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ole materialisti, mutta ostaisin hänelle rippilahjaksi ompelukoneen.Sähän voit opettaa omalle lapsellesi mitä haluat. Mä kannustan häntä tekemään niitä juttuja mistä nauttii ja missä lahjakas. Ne ovat noita. Toki tunnetaidot tärkeitä myös. Onkin muut hyvin huomioon ottava ja hyvä käytöksinen.
- Anonyymi00002
Opettaisin olemaan rehellinen ja kunnioittamaan naisia. Luultavasti isä olisi mukana kuvioissa. Osaan kyllä pitää kuriakin. Koettaisin pitää harrastuksissa kiinni, ettei joudu huonoille teille.
- Anonyymi00003
Ei sinun tuota minulta kannata kysyä kun en tule koskaan saamaan lapsia.
- Anonyymi00004
Hypoteettisesti
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hypoteettisesti
Kasvattaisin viisaan ja hyväsydämisen ihmisen jos minulla siihen taito riittäisi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kasvattaisin viisaan ja hyväsydämisen ihmisen jos minulla siihen taito riittäisi.
Teini-iän kapinoita varten vain luoja voi tietää.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Teini-iän kapinoita varten vain luoja voi tietää.
Ja isä ois mukana jos se ei ois häippäissyt.
- Anonyymi00005
1) Kaiken minkä pystyisin eli enemmän kuin onelinerin 2) Olisi jos mahdollista- se kannattaa 3) Antaisin vapautta ja tilaa hengittää
realistisesti:
Kehuisin itseäni ja haukkuisin poissaoleva isää - Anonyymi00006
Opettaisin olemaan rehellinen, lämmin ja aidosti rakastava ihminen. Isä olisi mukana tilanteen mukaan.
Kapinoiva teini tarvitsee miehen mallin. Joko isästä tai jostain toisesta miehestä. Teini on herkkä ja hän tarvitsee henkistä tilaa ja turvallisuuden tunnetta oman elämänsä murrosvuosissa. - Anonyymi00007
Ikävä antti
- Anonyymi00011
Opettaisin että hän on hyvä ja rakastettu juuri sellaisenaan kuin on. Opettaisin kohtelemaan muita hyvin ja että aitous, herkkyys ja tunteet ovat uskomattomia voimavaroja ja rikkaus joilla mitataan todellinen voima. Opettaisin että diplomatialla saa paremmin edistettyä myös omia asioitaan kuin fyysisellä voimalla ja pullistelulla. Teini-ikään mennessä hän olisi jo siinä määrin sisäistänyt näitä asioita että pystyisimme keskustelemaan diplomaattisesti asioista. Isosiskoltaan hän voisi myös oppia paljon. Isä olisi tottakai kuvioissa jos isä itse niin toivoisi. Isäehdokkaan olisi kylläkin otettava ne antibiotit avoissa että päästäisiin edes eteenpäin asioissa.
- Anonyymi00012
Tykkää tytöistä, joilla on korvat joilla voi kuulla. https://www.youtube.com/watch?v=vZ_JdjlOHKE
- Anonyymi00017
This. Nalle kuunnelkoon tarkkaan.
- Anonyymi00013
Eli olet se mieslapsi täällä palstalla joka kaipaa äitiä tai äidin korviketta vanhemmasta naisesta?
- Anonyymi00014
Opettaisin häntä olemaan mies ja tekemään pihatöitä jne, tai no isä opettaisi hänelle. Asuisimme maalla ja hänellä olisi lupa elää elämään ja ajatella eikä tarvisi alistua yhteiskunnan valheellisuuden alle. Opettaisin omavaraisesti pärjääväksi jolla oma aivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645951Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714795Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto474384SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502473Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat442108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239