En halua olla

Anonyymi-ap

enää yksin. Yksinäisyys näivettää minua sisältäpäin. Kohta on enää vain kuori jäljellä. Pelkkä ihmisraunio. Miksi ihmisten kanssa kommunikointi on niin julmetun kryptistä ja hankalaa?

31

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvää yötä. Kyllä ne asiat siitä suttaantuu ja ihmisiä tulee elämääsi.

• Anonyymi00002

Oletko joku minun suojelusenkelini, joka tietää niin tapahuvan?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Oletko joku minun suojelusenkelini, joka tietää niin tapahuvan?

En ole. Ajattelen, että niin käy kun pidät huolta itsestäsi ja hyvinvoinnistasi. Synkkyyteen vaipuminen ei edistä asiaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En ole. Ajattelen, että niin käy kun pidät huolta itsestäsi ja hyvinvoinnistasi. Synkkyyteen vaipuminen ei edistä asiaa.

Ei se auta mitään. Hyvinvoinnista huolehtiminen ei ole vaikuttanut yksinäisyyteeni millään tavalla, on se ollut tosi hyvä tai sitten masentuessa tosi huono. Ei mitään eroa. Nehän on erilisiä asioita muutenkin. Itsestään huolehtiminen ja muiden ihmisten kanssa kommunikointi ja ihmissuhteiden solmiminen.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei se auta mitään. Hyvinvoinnista huolehtiminen ei ole vaikuttanut yksinäisyyteeni millään tavalla, on se ollut tosi hyvä tai sitten masentuessa tosi huono. Ei mitään eroa. Nehän on erilisiä asioita muutenkin. Itsestään huolehtiminen ja muiden ihmisten kanssa kommunikointi ja ihmissuhteiden solmiminen.

Ymmärrän mitä tarkoitat. Minä haluan jakaa asioita toisten ihmisten kanssa keskustelemalla ja olemalla läsnä. Koska vain läsnä olemalla on mahdollista tulla kuulluksi.

• Anonyymi00003

Onko joku irl joka ei ole kryptinen vaan suorempi puheissaan? Vai tarkoitatko vain palstaa?

• Anonyymi00005

Ihan vain sitä, että olen jäänyt yksin elämässäni. Nuoruus pilalla, kun ei ole ollut kavereita seurustelusuhteesta puhumattakaan.

Mietin mistä se johtuu. Miksi en pysty olemaan niin kuin suurin osa muista ihmisistä?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ihan vain sitä, että olen jäänyt yksin elämässäni. Nuoruus pilalla, kun ei ole ollut kavereita seurustelusuhteesta puhumattakaan.

Mietin mistä se johtuu. Miksi en pysty olemaan niin kuin suurin osa muista ihmisistä?

Se on mulla ainakin jokin autistinen piirre ja sen lisäksi olen nopea loukkaantumaan

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kerkee myöhemminkin seurustella kuin nuorena. Jotkut löytää kumppanin kolmikymppisenä tai vanhempanakin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olet varmasti kiva tyyppi joka on saattanut hukkua tänne palstan syövereihin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se on mulla ainakin jokin autistinen piirre ja sen lisäksi olen nopea loukkaantumaan

Itse en loukkaanu melkein mistään. Tuntuu vähän, että en osaa olla tarpeeksi röyhkeä kohdatessani ihmisiä. Olen tosi varovainen. En osaa vttuilla toisille niin kuin normi-ihmiset tuntuvat ystävyyssuhteissaan tekevän, joka vahvistaa heillä yhteistä sidettä. Olen niin muodollinen ja kohtelias. Seurustelukumppania etsiessä taitaa olla sama ongelma; en osaa vain olla tarpeeksi röyhkeä. Mutta miten minä itseäni muuttamaan pystyisin, kun tämmöinen kerta olen?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olet varmasti kiva tyyppi joka on saattanut hukkua tänne palstan syövereihin.

Siitä en tiedä olenko kiva.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kerkee myöhemminkin seurustella kuin nuorena. Jotkut löytää kumppanin kolmikymppisenä tai vanhempanakin.

Mutta jos mikään ei muutu, niin en minä löydä ketään silloinkaan. Minun pitäisi muuttua ihan täysin ihmisenä, jotta se onnistuisi, mutta mten minä sen teen? En ole vielä keksinyt siihen ratkaisua.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Loukkaantuminen käsittääkseni voi kuulua autistisiin piirteisiin, tai ADHD piirteisiin.

• Anonyymi00020

Minä tykkään keskustella asioista suoraan, koska silloin ymmärrys on selvempää.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mutta jos mikään ei muutu, niin en minä löydä ketään silloinkaan. Minun pitäisi muuttua ihan täysin ihmisenä, jotta se onnistuisi, mutta mten minä sen teen? En ole vielä keksinyt siihen ratkaisua.

Kyllä sinun täytyy pitää kuitenkin olla aito, oma itsesi. Tietysti joitain taitoja voi itsessään alkaa kehittämään, jos siltä tuntuu. Löydät niitä kaltaisiasi ihmisiä juuri olemalla aito oma itsesi. Mutta tietyt rajat pitää säilyttää, ettei saa "helppoheikkejä" kimppuun, koska heillä on se tutka, jolla kaltaisiasi herkkiä ja kokemattomia metsästävät.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Et sinä pysty, eikä ole tarkoituskaan että sinä muuttuisit totaalisesti eri ihmiseksi. Ehkä sinun pitäisi luottaa itseesi enemmän ja harjoitella puhumista muiden kanssa. Välittämättä siitä vaikka et puhuisi kuin jonkun verran

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Et sinä pysty, eikä ole tarkoituskaan että sinä muuttuisit totaalisesti eri ihmiseksi. Ehkä sinun pitäisi luottaa itseesi enemmän ja harjoitella puhumista muiden kanssa. Välittämättä siitä vaikka et puhuisi kuin jonkun verran

Saatko sinä paljonkin ylemmyyden kokemuksia kun ikäänkuin valmennat tätä puutaheinää suoltavaa palstaäijää kuin pateonoisit, eli holhoamisen tiettyä naista? Ei jatkoon

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Loukkaantuminen käsittääkseni voi kuulua autistisiin piirteisiin, tai ADHD piirteisiin.

Eli jos joku loukkaantuu jostain, niin se täytyy diagnosoida ja mitätöidä sitä kautta? Oli pakko naurahtaa ääneen

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kyllä sinun täytyy pitää kuitenkin olla aito, oma itsesi. Tietysti joitain taitoja voi itsessään alkaa kehittämään, jos siltä tuntuu. Löydät niitä kaltaisiasi ihmisiä juuri olemalla aito oma itsesi. Mutta tietyt rajat pitää säilyttää, ettei saa "helppoheikkejä" kimppuun, koska heillä on se tutka, jolla kaltaisiasi herkkiä ja kokemattomia metsästävät.

” Mutta tietyt rajat pitää säilyttää, ettei saa "helppoheikkejä" kimppuun, koska heillä on se tutka, jolla kaltaisiasi herkkiä ja kokemattomia metsästävät.” No tämä kommentti ainakin on helppo tulkita osaksi palstaäijän performaatiota

• Anonyymi00028
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Itse en loukkaanu melkein mistään. Tuntuu vähän, että en osaa olla tarpeeksi röyhkeä kohdatessani ihmisiä. Olen tosi varovainen. En osaa vttuilla toisille niin kuin normi-ihmiset tuntuvat ystävyyssuhteissaan tekevän, joka vahvistaa heillä yhteistä sidettä. Olen niin muodollinen ja kohtelias. Seurustelukumppania etsiessä taitaa olla sama ongelma; en osaa vain olla tarpeeksi röyhkeä. Mutta miten minä itseäni muuttamaan pystyisin, kun tämmöinen kerta olen?

Tämä kuulostaa tutulta. Minussa paljon samaan. Sivusta nainen

• Anonyymi00007

Ihmisten pariin. Uusi harrastus tai vanhan verestäminen. Erilaiset tanssiharrastukset tukee kehon hallintaa. Mitä ikinä haluatkin tehdä. Käsitöitä, maalausta, kenttä on ääretön.

• Anonyymi00011

Yksin on parempi olla kuin huonossa seurassa ja olen sikäli vapaaehtoisesti yksinäinen.

• Anonyymi00013

Hyvässä seurassa on parempi olla kuin yksin.

• Anonyymi00016

Seksi joka ei ole tyydyttävää se se vasta vanhentaakin narsistia on mahdoton edes tyydyttää jos et tee just niin kuin hän sanoo ainoa mahdollisuus narsistille saada lapsi on mies joka alistuu tossun alle ellei satu vahinkoa nasse kun osaa näytellä miellyttävää seinänaapurilta on lastaan mahdotonta piilottaa ja kun tulee tilaisuus varmasti kertoo lapselleen olevansa tämän isä ongelmat alkaa lapsen kanssa siitä ja lapsen viha äitiään kohtaan siitä kun lapselle selviää isän maine (et ny si edes sen vertaa viittiny katsoa kenen kanssa lapsen teit ettet mulle nyt ihan ketä tahansa letkun heiluttajaa isäksi ottanu) vaikka et häntä elämääsi halunnu hetkiä tulevaisuudesta kun lapsi vanhenee

• Anonyymi00017

Miten tämä liittyy nyt taas yhtään mihinkään?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No onkohan arwon erittäin läpinäkyvä pimpointtaaja näistä monologeja kirjoittavan palstaäijän teksteistä muutenkaan saatavilla mitään ns mihinkään liittyviä kokovaisuuksia? Huomaa kyllä millaista vastenmielistä anomaliaa yrität kainalopierrä sukupuolittuneesti, spede

• Anonyymi00030
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mihin sen tarvis liittyä ilmankos nassen on vaikea ymmärtää täytyy pystyä yhdistämään kaikki sanottu tai kirjoitettu johonkin jotenkin muuten ei pysty muistamaan edes vuosiluvut ja päivät unohtavat varmasti siksi luulevat jopa kavereidensa lapsia omikseen ovat polkeneet läpi kaikki samat naiset

• Anonyymi00023

Yrität yli tulkita mitä ne sanoo jos et luota anna asian olla ei maksa vaivaa edes et opi luottamaan jos et osaa tulkita muuten onko mies sanojensa mittainen vaiko eikö

• Anonyymi00029

Johtuu tästä yksinkertaisesta syystä pelataan narsistien luomaa peliä narsistien säännöillä mitkä ovat narsistin säännöt luomalleen pelille niitä ei ole miksi koska sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua narsistin elämä on jatkuvaa sotaa itsensä kanssa miksi koska on jotain jota ei itsekään siedä se mitä narsisti etsii on rakkautta löytääkseen rakkautta käyvät läpi kaikki pelikuviot mitä heidän pelikirjastaan ikinä löytyykään kuinka narsisti varmistaa että löytää varmasti toisen samanlaisen narsisti on jotain sellaista mitä kenenkään on mahdotonta aidosti rakastaa narsistille on todella hyvää tuuria jos on kohdannut tai edes etsimälläkään onnistun löytämään rinnalleen jonkun joka tästä edes vähän välittää ennen pitkään yleensä jopa omat lapsetkin hylkäävät narsistin ns oman onnensa nojaan pääsyy narsistin on mahdonta luottaa jos tätä tuntee vähääkään

• Anonyymi00032

Koska et osaa keskustella ja jos minua erityisesti tarkoitat niin tarkoituksella narsisti ei ymmärrä tekstistäni mitä tarkoitan vaikka kuinka lukisikin miksi narsisti etsii sisältöä tekstiin niiden välistä ne jotka osaa lukea niin lukee kenties kirjoittamani eritavalla aina Savolainen tapani ymmärtäminen on lukijan vastuulla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      286
      7913
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      171
      4174
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      172
      2451
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      27
      2173
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      85
      2067
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1590
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      48
      1557
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      8
      1481
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1274
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      166
      1225
    Aihe