Näin kommentin josta tulen tänne ajatukseni tuomaan esille

Anonyymi-ap

Eli siis aiemmin Pauli Mustajärven muistoa kunnioittaen josta tein postauksen tänne ja kerroin omia musamieltymyksiäni Popedan ja Pauli Mustajärven lisäksi niin sain kommentin jossa sano joku että ei voi olla Popedan fani tai aito fani jos kuuntelee muutakin niin tästä ajattelin nyt kysyä semmosta että......

1.Onko teidän mielestä outo asia jos kuuntelee paljon esim Popedaa ja kuuntelee myös paljon Mozartin klassista musaa ja onko outo asia jos käy Popedan keikoilla ja käy myös monien muiden keikoilla??

2.Onko teidän mielestä iso ristiriita jos kuunteleen Popedaa, klassista musaa, aasialaista kurkkulaulu, jatsia, punkkia, taidemusaa, countrya, taistolaislauluja, romaanimusaa, räppiä ja ihan kaikkea ?

3.Oletteko todella sitä mieltä että jos kuuntelee Popedaa niin silloin ei saa kuunnella mitään muuta?

4.Oletteko sitä mieltä ettei voi olla monien fani vaan fanituksessa on kyse siitä että fanittaa vain yhtä? Mutta miten tulkitsette sitten minun kuunteluni kun mä tykkään niin monesta ja eri musalajeista että miten mun tapauksessa kuvailette mun musamieltymyksiäni ja onko ne todella teidän mielestä väärin jos tykkää monista?

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä kerron myös tämän;
      en koskaan politisoi omia musankuuntelujani eli se tarkoottaa sitä että kuuntelen esim vasemmistomusaa, oikeistomusaa, vihreämielistä musaa ja persumusaa ja iha mitä vaan.

Mulle sanoi eräs nainen facebookissa kerran kuultuaan sen kun kerroin kuuntelevani Kari peitsamo että hän sano että en saa kuunnella Peitsamoa koska peitsamolla on muutamia kamalia mielipiteitä niin hämmästelin tosi paljon hänen kommenttia että sanoin hänelle kyllä mielipiteeni takaisin.

Kauko röyhkää kun kuuntelen niin joku sanoi etten saisi kuunnella koska hänen musa on saatanasta kuulemma.

Ja kerran mua nauratti kun joku sano etten sais kuunnella Pekka ruuskaa koska hän on paha ihminen.

Veljeni kanssa juttelin näistä eräänä päivänä tosa niin hän sano että jos tolla tavalla esim ajattelee ettei saa kuunnella musaa sen takia jos jollain on inhottavia mielipiteitä tai värikäs menneisyys esim niin silloin ei voi kuunnella enää mitään musaa koska kaikilla on tapahtunut yleensä jotain elämässään ikäviäkin juttuja.

Kyllä mulle kerran sanottiin että kun kuuntelen Klamydiaa ja kerroin kuuntelevani Beethovenia niin se tyyppi sano että hän ei tunne ketään joka kuuntelee samaan aikaan Klamydiaa ja Beethovenia että hän taisi sanoa mun olevan poikkeuksellinen poikkeama.

En mä siihen sanonu mitään mutta pohdin että ehkä voin olla omalaatuinen ihminen eikä se hänen kommentti sillai mitenkään haitannut minua.
      Mutta ehkä ihmettelen kuitenkin hieman tuollaisia ahdasmielisiä kommentteja että oma fiilis on että ihmisillä on ahdasmielisiä kommentteja.

terveisin juha popedan kova kuuntelija (joka viikko pitää Popedaa).

• Anonyymi00002

siis en tarkoittanut että Pekka ruuska on paha ihminen vaan se nainen sanoi minulle että hän pitää Pekka ruuskaa pahana ihmisenä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 97
      1691
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1474
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1397
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      57
      1316
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1288
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      745
    Aihe