Ikävä Sinua, jolla

Anonyymi-ap

on ikävä ihan muualle. Yksilöimättä nyt sen tarkemmin, ettei kukaan älähdä, ettei ketään enempää satu, ettei kukaan tunne jääneensä ulkopuoliseksi, tai loukatuksi. Minulla on ikävä Sinua, jonka tunsin niin lähellä, niin viisaana, niin turvallisena, niin rakkaana, turvasatamana, rauhoitit mieleni ja vatsanpohjani, olin täysin sinun. vallassasi ja sormenpäissämme. Yhteisesti ja yhdessä.

En kerro mitään muista asiaan liittyvistä henkilöistä, koska sen perille meno asettuu kuitenkin kuin bensaksi nuotiolle, leviämään metsäpalon lailla satuttamaan jopa sivullisia. Näin on nähty ja näin tullaan näkemään. Mutt katsellaan, odotellaan ja palataan! Tähän on tultu että tästä on lähdettävä! Tähän on palattava ja vain ... totuus palaa tulessa. Ei valheelliset lupaukset eikä toiveajattelut.

Pakkanen kiristyy, myös jäätävään sydämeen!
Solong!

30

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Narskun terveiset.

• Anonyymi00002

Niin, olihan tässäkin palstaäijän kerronnassa toki sellaisiakin vivahteita, miten tunnistatkin nk piirteet niin hyvin, peilaatko ihan sitä?

• Anonyymi00007

Todellakin! Nyt oli kyllä todella kieron ihmisen sairas ja kiero viesti. Ei kyllä edes yllättänyt 😊

• Anonyymi00034

Aloitus on naiselta.

• Anonyymi00003

Minulla ei ole ikävä, nautin yksin elämisestä ilman rajoitteita

• Anonyymi00004

Kyllä kirjoitustyylistä ja sananvalinnoista huomaa että yhden ja saman hlön tuottamaa kuraa tämäkin kuten 99% palstan sisällöstä.

• Anonyymi00005

pastapirkko satutäti ja valvoskapökiö

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

pastapirkko satutäti ja valvoskapökiö

Kaikki ovat hänen kirjoituksia. Ne on ja pysyy. Kun itse saa päättää mitä tänne jää.

• Anonyymi00008

Kyllä juuri näin se on, juuri tämä sama palstasetä, jota yrität puhua vimmaisesti toiseksi henkilöksi ja joka ehti tulla jo lällättelemään kommenttisi alle tässä aloituksessaan. Osasi vastata sinulle mm, että pökäle helppo debattikumppani jos haluat edes jonkun voittaa ”väittelyssä”

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kaikki ovat hänen kirjoituksia. Ne on ja pysyy. Kun itse saa päättää mitä tänne jää.

Nyt edes minä en saa selvää kumman kirjoitus tämä on, palstaäijän vai palstaäijän juontajan. Ilman muuta on äärimmäisen looginen ajatus, että joku yksittäinen kirjoittaja saa päättää mitä erittäin tärkeää sisältöä tänne jää

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyllä juuri näin se on, juuri tämä sama palstasetä, jota yrität puhua vimmaisesti toiseksi henkilöksi ja joka ehti tulla jo lällättelemään kommenttisi alle tässä aloituksessaan. Osasi vastata sinulle mm, että pökäle helppo debattikumppani jos haluat edes jonkun voittaa ”väittelyssä”

Sattuuko? 🤣 tottuus tekköö ain kipijää🤣

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sattuuko? 🤣 tottuus tekköö ain kipijää🤣

Osaatko naisia enimmäkseen naisia palstalla larppaava aloittajaäijä ikinä vastata kenellekään mitään edes vähänkään edelliseen aiheeseen edes jollain tavalla nivoutuvaa? Ehkä mallinnat liikaa niistä feikkidialogeista itsesi kanssa tmv

• Anonyymi00016

Olisitvvoinut jättää turhan ja sekavan liirunnlaarumin pois.
      Yritti varmaan taas jotaki krypto
      paskan luontia joka meni vähän sinnepäin
      Kompastui omaan nokkeluuteesi..
      Mies ja olla tyly ja kylmä itsesi
      Ja tokaisista tylysti et vain live käy.!

Sen sijaan päätit vempuloida ja loukata ihmisiä lisää
      Koska tästä tulee se kuva että säädöt moneen eri naisen kanssa
      ja silti sulla vain yksi jonka kanssa olet .

Epäilen myös ettei sulla ole totuuden hahmottamisessa tietoa
      Sillä sinä valehtelet usein omien halujesi vuoksi .

Sivusta

• Anonyymi00017

hah, kyllä se nyt on niin, että totuus ei pala tulessa, onko kiva suoltaa sontaa tuutin täydeltä?

• Anonyymi00018

onkohan tääll joku Bottipoisto-tekoäly-käytössä,
      ihan normaalitkin viestit uppoo "deleten" taakse.

• Anonyymi00020

Mikäli et edes kysy suoraan niin älä väitäkään tietäväsi minne ja ketä kaipaan.
      Älä myöskään käytä triggereinä tiettyjä juttuja jos ne ei liity suhun.
      -meeri-

• Anonyymi00022

-meerille- kaikki mun ajatukset liittyy muhun, ikävä kyllä!
        - Kaipaus on soma, jokaiselle ihan oma-
        💜

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

-meerille- kaikki mun ajatukset liittyy muhun, ikävä kyllä!
        - Kaipaus on soma, jokaiselle ihan oma-
        💜

Mutta kun sä et tiedä minne mä kaipaan ja ketä mä ikävöin ja millä tavalla kaipaan. Sä oletat ja päättelet itseksesi miten mun mieli ja tunteet on.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mutta kun sä et tiedä minne mä kaipaan ja ketä mä ikävöin ja millä tavalla kaipaan. Sä oletat ja päättelet itseksesi miten mun mieli ja tunteet on.

Meeri hyvä, kiitos ajatuksistasi. Pidä ne vain itsellesi tärkeinä, merkityksellisinä. Kaipaa ihan rauhassa ketä haluat, miten haluat; minulla ei ole oletuksia sen suhteen. Ihan vapaasti.

• Anonyymi00021

Minusta oli hieno kirjoitus jollekin. Ehkä vähän mahtipontinen, mutta sujuvaista sanailua ja koko palstan naiset huomioon otettuna, ettei ketään vain tosiaankaan sattuisi.

• Anonyymi00024

Miten niin palstan naiset? Ajattelin, että kirjoitus oli naiselta miehelle.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Miten niin palstan naiset? Ajattelin, että kirjoitus oli naiselta miehelle.

Ai, no oma mielikuvitus sanoi, että naiselle. Mutta voihan olla sukupuolettomallekin. Jokainen vääntäköön tekstin oman maun mukkaan, mutta tykkäsin.

• Anonyymi00026

Ei palata 🙂

• Anonyymi00027

Ei voi kieltää, ei voi myöntää, ei voi muutenkaan olla mistään varma, kun on kyseessä me.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei voi kieltää, ei voi myöntää, ei voi muutenkaan olla mistään varma, kun on kyseessä me.

En sinusta tiedä kuka olet, mutta mä oon vihdoin vapaa 🙂 enkä palaa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

En sinusta tiedä kuka olet, mutta mä oon vihdoin vapaa 🙂 enkä palaa.

Onnea vapauteesi, käytä sitä varoen ja viisaudella! Iloitse matkastasi!

• Anonyymi00032

Juu.

• Anonyymi00033

Kattelen sitte kun näen sut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      76
      5884
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      5170
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3254
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2683
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      9
      2589
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1635
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1575
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1428
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1360
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      131
      927
    Aihe