Kainuun Sanomien uudeksi päätoimittajaksi on valittu henkilö joka on aiemmin toiminut feministisen Vulva-lehden päätoimittajana sekä Arhinmäen avustajana.
Kainuun Sanomien alamäki jatkuu
18
438
Vastaukset
- Anonyymi00001
eipä nää päätoimittaja hommat missää ole ku suojatyöpaikkoja
- Anonyymi00002
Vaihtelu virkistää, Kainuun Sanomien menneisyydessä on ollut myös joitain kyrpie
- Anonyymi00003
Tällä menolla loputkin tilaajat kaikkoaa.
- Anonyymi00004
Ja valmistunut Tampereen punaisesta yliopistosta maisteriksi.
- Anonyymi00005
Korjaus : Tulva-lehti
- Anonyymi00018
Johan tuo korjaus oli paikallaan. Vai että Vulva-lehden toimittajana, heh, heh, heh...
"Häpy eli vulva tai ulkosynnyttimet tarkoittaa naisen ulkoisia sukupuolielimiä, joihin kuuluvat isot ja pienet häpyhuulet, häpykieli eli klitoris, ..."
- Anonyymi00007
On kyllä kaunis nainen, tilaan uudestaan kainarin ihan tämän takia.
- Anonyymi00008
Minä lopetin jo ajat sitten Kainarin tilauksen ja tilasin Suomen Uutiset.
- Anonyymi00009
Extra mädätystä luvassa!! Paskalehteä tilaako enää kukaan?
- Anonyymi00010
Miksi naiset aina pieraisee pissan jälkeen? Ne kuivaa sen kun ravistamaan ei pysty
- Anonyymi00011
heh, heh ai saatana.... heh, heeee...
- Anonyymi00012
Mutta sitä en ymmärrä miksi ne pieraisee aina naipottamisen aikana
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta sitä en ymmärrä miksi ne pieraisee aina naipottamisen aikana
Kaunis uusi päätoimittaja
- Anonyymi00014
Lehdellä on direktio oikeus ottaa ja erottaa kuuntelematta ulkopuolisten mielipidettä.
- Anonyymi00015
Ja kansalaisilla on oikeus mielipiteeseen.
- Anonyymi00016
Moilanen sanoi aikoinaan Ylen ohjelmassa, että kainuulainen on saanut kepulaisuuden äidinmaidossa ja hänkin äänestää Väyrystä silloin, kun se on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203