Miksi viikkolomahuoneiston osakkaat saavat 20% alennusta kylpylä SaniFanista. Saavatko kalajokisetkin vai maksavatko he vain tuonkin alennuksen verorahoista?
Viikkolomahuoneiston osakkaat
38
843
Vastaukset
- Anonyymi00001
Turistien pitää saada palvelut edullisesti.
- Anonyymi00002
Kyllä kalajokisetkin saa ostaa noita viikkolomahuoneistoja ja saavat sitten saman alennuksen. Ymmärrätkö noiden asioiden yhteyden?
- Anonyymi00003
Ei hän ymmärrä, hän on syntynyt valittamaan kaikesta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei hän ymmärrä, hän on syntynyt valittamaan kaikesta.
Kuka on kustantanut Sanifanin? Se on se oleellinen kysymys ..
ja kuka maksaa ylläpidon.
Ovatko nämä firmat maksaneet sen toiminnan vai kaupunkilaiset verojen muodossa. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuka on kustantanut Sanifanin? Se on se oleellinen kysymys ..
ja kuka maksaa ylläpidon.
Ovatko nämä firmat maksaneet sen toiminnan vai kaupunkilaiset verojen muodossa.Sehän on yrittäjät keskenään, jotka noista sopii. Sinä et ainakaan ole kustantanut yhtään mitään, vaan ennemminkin olet kuluerä ja elätti muille.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sehän on yrittäjät keskenään, jotka noista sopii. Sinä et ainakaan ole kustantanut yhtään mitään, vaan ennemminkin olet kuluerä ja elätti muille.
Minä elätti. ?
Et taatusti tiedä kuka olen .
Eli äläpä solvaa.
Aivan asiallinen kysymys oli ja vastaus oli siihen malliin , että ennenvanhaan sanottiin se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.aika paljon miinuksella on Sanifanin ollut jo vuosia eli kohta on ns tehtävä jotain - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä elätti. ?
Eli äläpä solvaa.
Aivan asiallinen kysymys oli ja vastaus oli siihen malliin , että ennenvanhaan sanottiin se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.aika paljon miinuksella on Sanifanin ollut jo vuosia eli kohta on ns tehtävä jotainNiinpä näkyi älähtävän.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sehän on yrittäjät keskenään, jotka noista sopii. Sinä et ainakaan ole kustantanut yhtään mitään, vaan ennemminkin olet kuluerä ja elätti muille.
Mistä lähtien kaupunki on yrittäjä?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mistä lähtien kaupunki on yrittäjä?
Kylpylä SaniFani - yritystiedot, taloustiedot | Finder https://share.google/xQyQD73TgVasWHE6M
Hiukan on tuo viivan alle jäämä lukema heikko - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kylpylä SaniFani - yritystiedot, taloustiedot | Finder https://share.google/xQyQD73TgVasWHE6M
Hiukan on tuo viivan alle jäämä lukema heikkoJa kummasti johto porukka olevan ns kaupungin leivissä.
Eli on kaupungin juttuja.. tässäkin on yksi verorahoilla pidettävä pytinki. - Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä elätti. ?
Eli äläpä solvaa.
Aivan asiallinen kysymys oli ja vastaus oli siihen malliin , että ennenvanhaan sanottiin se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.aika paljon miinuksella on Sanifanin ollut jo vuosia eli kohta on ns tehtävä jotainNo ihan selvä elätti olet kun noin älähdit.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja kummasti johto porukka olevan ns kaupungin leivissä.
Eli on kaupungin juttuja.. tässäkin on yksi verorahoilla pidettävä pytinki.Siinäpä uliset. Mitään et saa aikaiseksi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siinäpä uliset. Mitään et saa aikaiseksi.
No et edes tiedä kuka olen niin et voi tietää mitä saan aikaiseksi.
PS seuraava tavoite on, että seuraava hallitus huomioi kiinteistöverot valtion tuissa.
Sossussa myös vähenee tuet kun muita tuloja on..
Ei ole mitään perusteita siihen ettei se tapahdu - Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja kummasti johto porukka olevan ns kaupungin leivissä.
Eli on kaupungin juttuja.. tässäkin on yksi verorahoilla pidettävä pytinki.Pakkohan sitäkin on pönkätä verorahoilla.
Saadaan pellet töihin ja osalle kokouspalkkiot.
Idioottein kerho. - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
No et edes tiedä kuka olen niin et voi tietää mitä saan aikaiseksi.
PS seuraava tavoite on, että seuraava hallitus huomioi kiinteistöverot valtion tuissa.
Sossussa myös vähenee tuet kun muita tuloja on..
Ei ole mitään perusteita siihen ettei se tapahduNo kunnan elättihän sinä olet, se on todettu tuolla jo aikaisemmin. Mitään et saa aikaiseksi, muuta kuin kitinää.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
No kunnan elättihän sinä olet, se on todettu tuolla jo aikaisemmin. Mitään et saa aikaiseksi, muuta kuin kitinää.
Kunnan elättejä taitavat olla nämä jotka saavat kaupungilta palkkaa.
Muuten ei ole kukaan kunnan elätti. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kunnan elättejä taitavat olla nämä jotka saavat kaupungilta palkkaa.
Muuten ei ole kukaan kunnan elätti.Paitsi sinä olet.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Paitsi sinä olet.
Miten voi olla, kun Sossu ei ole enää kunnan vallassa 😁 eikö ne kaikki ole Kelan alaisia hommia?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miten voi olla, kun Sossu ei ole enää kunnan vallassa 😁 eikö ne kaikki ole Kelan alaisia hommia?
Elätti kuin elätti. Olkoon sitten vaikka hyvinvointialueen elätti. Pummi ja loinen joka tapauksessa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Elätti kuin elätti. Olkoon sitten vaikka hyvinvointialueen elätti. Pummi ja loinen joka tapauksessa.
Hyvin tunnet minut.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hyvin tunnet minut.
Tosin epäilen silti, että sinun kristallipallo ei oikein kerro kaikkea.
Minä nautin tämän hetkisestä sähkön hinnasta. Ihmiset oppii, että tätä se on sitten kun maa on täys tuulivoimaloita ja datakeskuksia.. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hyvin tunnet minut.
Niin tunnen, sinunlaisiasi on legioona.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin tunnen, sinunlaisiasi on legioona.
Eli tunnustat, että tuulivoimavastaisia on legioona. Olen myös sitä. 😁
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eli tunnustat, että tuulivoimavastaisia on legioona. Olen myös sitä. 😁
Eli tunnustat olevasi elätti. Sitähän minäkin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eli tunnustat olevasi elätti. Sitähän minäkin.
No samalla tavalla elätti kuin sinä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
No samalla tavalla elätti kuin sinä.
Elättihän se sinä olet. Se tiedettiin ja nyt myönsit myös sen. Hyvä. Viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Elättihän se sinä olet. Se tiedettiin ja nyt myönsit myös sen. Hyvä. Viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen.
En ole kaupungin elätti.
Siellä on taatusti elättejä.
Katsoo esimerkiksi noita särkkien yrittäjiä , niin taitaa perustua kaupungin rahoihin heidän yritykset. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
En ole kaupungin elätti.
Siellä on taatusti elättejä.
Katsoo esimerkiksi noita särkkien yrittäjiä , niin taitaa perustua kaupungin rahoihin heidän yritykset.Elätti olet kuitenkin. Työtön häviäjä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Elätti olet kuitenkin. Työtön häviäjä.
Näinpä.
Kela maksaa minun yel maksut 😉
- Anonyymi00011
Omistajan etuus kuten S bonukset kaupassa.
- Anonyymi00012
Joo se on sellainen normi käytäntö siellä.päätetty salaisessa kokouksessa jossa juotiin munkkikahvit
- Anonyymi00013
Vieläkö kaupungin työntekijät saavat käydä ilmaiseksi kylpylässä?
- Anonyymi00033
Ei ole saanut koskaan, alennusta saanut kuten muutkin kalajokiset voivat saada alennuksen kylpylästä. Tässä linkki etuuksiin, mitkä saa kirjastokortilla kuka tahansa kuntalainen: https://www.kalajoki.fi/fi/vapaa-aika/etuudet
- Anonyymi00034
Aikoinaan saivat käydä ilmaiseksi.
- Anonyymi00035
Arveletko ettei sitä oltu otettu muussa hinnoittelussa huomioon.
- Anonyymi00036
Hyvä että enää eivät saa.
- Anonyymi00037
Näin on
- Anonyymi00038
Osta siitä niin saat alennusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895