Onko nykyään enää vaippojen hinnoilla eroa? Luulin aina että pirkat ym. olisivat halvempia kuin pampersit, mutta väärässäpä olin. Olen tarkkaillut koko vaippaurani ajan (tyttö 4kk) vaippojen kpl-hintoja ja niissä ei mainittavia eroja ole. Pirkat ovat yleensä tulleet kalliimmiksi kuin pampersit ja liberot, koska pirkalla on ollut myynnissä vaan pienempiä pakettejä. Ainoa mistä olen huomannut selkeää hintaeroa on euroshopperit, mutta onko ne hyviä?
Miten nuo lidlin vaipat? Millaisia paketteja ja mitä ne maksaa?
Oletteko huomanneet, että mitä isommaksi vauva tulee sen vähemmän on vaippoja paketeissa. Ja kpl-hinnat nousee vaippakoon suurentuessa. Oletteko mahdollisesti huomanneet tällaista?
Eli mikä tulee halvimmaksi missäkin koossa. Tällaisia mietiskelen. Meillä muumit päästää ohi, kokeili mitä kokoa hyvänsä, pirkat ja dailyt ei istu hyvin. Tyytyväisiä ollaan oltu pampersin active fitiin ja liberoon (paitsi midi-koko ei liberosta istunut olleskaan hyvin).
Vaippojen hinnat
Tappi
3
3960
Vastaukset
- Kokeile vielä liberoa
Voisin sanoa, että teillä varmaan parhaiten toimisi tämä libero - vaippa.Jos on se kallista ostaa, niin käyppä kysymässä oman kuntasi kotisairaanhoidosta vaippoja.Niissä pusseissa on muistaakseni vaippoja 22 kpl / pussi ja lisäksi kuntasi maksaa ne.Itseni käytössäni olevat harmony - teippivaipat ovat 22 kpl/pussi kokoa.Ei ole koskaan vielä päästänyt pissaa tai kakkaa housuihin saakka valuamaan.Suosittelen kysymään .
- höpötät?
Täh?
- l...ro xl+
hei! missä myydään (huggies)dry nites vaippoja? paljonko maksavat??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894