Rakas olla niin taitava kaikessa ja äärimmäisen fiksu 😍☺️ sen lisäksi vielä mm, sydämellinen, hauska ja todella kaunis 🤩❤️
Miten sä voit
33
781
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuommoset asiat kuiskataan rakkaan korvaan eikä tänne tuntemattomille!
- Anonyymi00002
Tyhmää tosiaan tänne jaaritella.
- Anonyymi00009
Narsisti lohduttaa näillä itseään ja hovi huutaa jippiaaajei vieressä ja yllyttää. Oikeudessa nämä päät lasketaan. Siellä sittrn todistavat kiusaamistaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Narsisti lohduttaa näillä itseään ja hovi huutaa jippiaaajei vieressä ja yllyttää. Oikeudessa nämä päät lasketaan. Siellä sittrn todistavat kiusaamistaan.
Moni yrittää suojata itsensä vpn:llä mutta meidän valtiolaitos katsoo nekin
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Moni yrittää suojata itsensä vpn:llä mutta meidän valtiolaitos katsoo nekin
Hyvä tieto..
- Anonyymi00003
Kukaan ei tiedä kenestä miehestä höliset!
- Anonyymi00029
Eiköhän tämä palstaäijä aloitus ollut naiselle osoitettu tällä kertaa jos luet kerrankin edes yhden emojiavauksen huolella, taidat olla vieläkin yhtä kuutsilla kuudetta vuotta jo turhuuden trubaduuri. Boycott 4eVVer take a hint misigynist
- Anonyymi00030
Etkö osaa lukea, vai etkö ymmärrä tekstiä.
- Anonyymi00004
Yleensä sanotaan naisesta kaunis ja miehestä komea
- Anonyymi00016
No hän on nainen ja kaunis!
- Anonyymi00005
En minä mitenkään ihmeellinen ole
- Anonyymi00017
Oletpas ❤️
- Anonyymi00006
Sinäkin olet kaikkia noita asioita rakas.
- Anonyymi00007
Aika lipevää tekstiä😂🤣
- Anonyymi00008
Itsensä haastaminen on hauskaa, lukee kirjoja, sanoja, sanoja lisää, alat kirjoitella nuorena, lauseet lauseet lisääntyy, ristikoita, kryptoja
yms vastaavaa. - Anonyymi00010
Noh noh. En mä ihan kaikkea sentään osaan.
- Anonyymi00028
Varmasti osaat. Voisit tulla värjäämään ja leikkaamaan mun hiukset ku varmasti hallitsisit senkin ☺️ En oo käynyt varmaan kymmeneen vuoteen kampaajalla vaan oon itse leikkinyt kampaajaa 😁😂 vähän houkuttaisi kyllä ajatus mennä niii sais pitkästä aikaa vähä kivemmat hiukset ku ammattilainen ois asialla 😂☺️
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Varmasti osaat. Voisit tulla värjäämään ja leikkaamaan mun hiukset ku varmasti hallitsisit senkin ☺️ En oo käynyt varmaan kymmeneen vuoteen kampaajalla vaan oon itse leikkinyt kampaajaa 😁😂 vähän houkuttaisi kyllä ajatus mennä niii sais pitkästä aikaa vähä kivemmat hiukset ku ammattilainen ois asialla 😂☺️
Minä 🫣 Toki. No leikkasin mä eilen yhden pojan hiukset voit tulla katsomaan ennen kuin päätät 😅
- Anonyymi00014
Toverisi voi olla iloinen viestistäsi. Kivasti kirjoitat hänelle.
Itse huomioinut eri elämän osa-alueilla ihmisen olevan taitava harjoittelemalla ja erehtymällä. - Anonyymi00015
Samat sanat sinne❤️🤗
- Anonyymi00019
Mä en osaa mitään 😧 mutta kiitos silti kauniisti ajattelet ❤️ 🤗
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mä en osaa mitään 😧 mutta kiitos silti kauniisti ajattelet ❤️ 🤗
Viekö tuo ajattelu eteenpäin, yritä, koeta.
Jos jotain haluaa niin tee töitä sen eteen.
Vai kuin Manulle illallinen suoraan nenän eteen. - Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Viekö tuo ajattelu eteenpäin, yritä, koeta.
Jos jotain haluaa niin tee töitä sen eteen.
Vai kuin Manulle illallinen suoraan nenän eteen.Tiedän että ei vie ja oon mä jo paljon päässyt eteenpäin tuossa itsetunnon työstössä mutta vielä on tehtävää! Väsyneenä iskee kaikista isoisten tuo tunne ettei musta oo mihinkään
- Anonyymi00021
Näytät tuntevan hänet hyvin, kun nuo kaikki jutut tiedät.
- Anonyymi00022
Tunnen paremmin kun uskoisi 😘
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tunnen paremmin kun uskoisi 😘
Vaikka ollaanhan me tunnettu jo yli yhdeksän vuotta mutta ei pahemmin oo oltu tekemisissä kaiken jälkeen...
- Anonyymi00024
Noo oon nyt vaan tällanen hurmuri ☺️
- Anonyymi00025
Miten fiksuus ja taitavuus yms näkyy???
- Anonyymi00027
Hän on taiteellisesti lahjakas monella saralla ☺️ 😍mutta sitten ymmärtää myös esim todella paljon ihmisen mielestä ja psykologiasta☺️ ja tuntuu siltä että monista muistakin jutuista tietoa paljon, en voi nyt kaikkea tähän luetella 😂
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hän on taiteellisesti lahjakas monella saralla ☺️ 😍mutta sitten ymmärtää myös esim todella paljon ihmisen mielestä ja psykologiasta☺️ ja tuntuu siltä että monista muistakin jutuista tietoa paljon, en voi nyt kaikkea tähän luetella 😂
Okei, taidat myös itsekin ymmärtää psykologian päälle, kun tiedät mitä toisen pään sisällä tapahtuu ☺️
- Anonyymi00032
vähän huvittavaakin jos on tahaa jotain erilaisia kokis-juomiakin estailla yön tuomelluksessa AI-ohjelmoijia...noniin mutta ei ole aina.
- Anonyymi00033
niin omanlaisensa haasteet kuin jollain metsuilllq joy6alla joyain AI-juttuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1082951Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171852647Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612109Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11411Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2101295Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään3981Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115870Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103843Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3782