Mustasukkainen sinusta muille MIEHILLE
Olisko nainen hyvä jos olisin
24
371
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet. Ei kiinnosta.
- Anonyymi00002
Eli siis ei
- Anonyymi00003
Ei. Ei ole mitään aihetta.
- Anonyymi00004
Mitäpä haittaa, jos siitä iloa saat ja pysyt mustis oireinesi kaukana? Ei tunneta ees toisiamme eikä olla suhteessa niin miksipä olisitkaan?
- Anonyymi00006
Ei se oo iloa
- Anonyymi00005
Olis Rakas Helekkuseni ja voisit huutaa kavereille, että : Kyttäät minun VANHAA LIHAVAA VAIMOA, kun soittelet jatkuasti ja kyselet missä MINÄ OLEN!
Voit sanoa, että : Vaimoni lähetti terveisiä ja sano, että minussakin on ihan tarpeeksi kattomista.
Minä voin sitten kirjoittaa ylös paperille, että MITÄ PITÄÄ SANOA!- Anonyymi00011
Lisään tähän, että minä näen täydellisen suhteen jossa MIEHELLÄNI ON SENTÄÄN SANAVAPAUS.
Hänen EI TARVI, kuin VAIN MUISTAA LUKEA PAPERILTA, ETTÄ MITÄ PITI SANOA!
Positiivista on sentään se, että MIEHENI EI TARVI MITÄÄN KUKKAIS-KIELTÄ KESKUSTELLA!
Vaimolla on yllättävän hyvä VAISTO ja pyhkäsee paikalle sekä ilmoittaa, että : PERKELEEN KUPPE LÄHTI TAAS KYLILLE LIITUMAAN JA PÄIVÄN KESKUTELUT OLIN KIRJOITTANUT VALMIIKSI NIIN OLI JÄTTÄNYT KEITTIÖN PÖYDÄLLE!!!
Tämä on se syy miksi minä mietin, että muutetaanko me VAI MUUTTAAKO HE JOTKA EIVÄT SUVAITSE PAIKALLISIA!
- Anonyymi00007
ketä miehiä sä meinaat missää heitä ei näy
- Anonyymi00008
Ole vaan rauhassa. Se ei muuta mitään.
- Anonyymi00009
Ei se nyt hyvä ole. Kuitenkin normaali tunne jos jotain epävarmuutta välillä. Mut pahimmillaan pelottavaa sairalloista ja herkästi pilaa kaiken.
- Anonyymi00010
Ei kiinnosta tollaset.
- Anonyymi00012
Kieltäydyin sinun tulosta luokseni syksyllä ja sanoin jo keväällä että meidän on lopussa. Sitä edellisenä syksynä jo suhde oli ohi. Joten se mitä minä teen. EI KUULU SULLE
- Anonyymi00013
Jos mies nostaa omaa tasoaan ja käytösmallejaan muuden miesten ohi määrätietoisesti ja pitkäjänteisesti niin ei tarvi olla mustis kenellekään.
- Anonyymi00014
Ei kai minusta ole muuta kuin ole kukaan muu kuin sinä kiinnostunut
- Anonyymi00015
Rakas...
- Anonyymi00016
Ei se muuta mitään ☺️
- Anonyymi00017
Kenet meinaat ampua ensin
- Anonyymi00023
Tää oli hyvä.Tiedän muutaman ukon.Entisen naapurin akan entiset, jotka voi näin toimia kun saa tietää kuka on oikeasti se mies kuka panee sitä lihaa piiloon tuplana siihen akkaan.Se mies ei ole homo vaikka nämä ukot niin luulee.Ihan on hetero joka esittää peloissaan homoa.
- Anonyymi00018
Elät aikaa kun noitia poltettiin roviolla jos he eivät alistuneet pantaviksi tai orjiksi miehille
Sinä et omista naista enää tässä maailmassa- Anonyymi00021
Ehkä pitäis muuttaa vaikka Dubaihin, siellä mies vielä
mies - Anonyymi00022
Kyllä omistaa. Raamatussakin sanotaan että nainen on vain yksi miehestä revitty kylkiluu, joten mies saa määrätä. Naisen kuuluu totella jotta mies on tyytyväinen!
- Anonyymi00019
En ehkä yrittänyt aikoinaan pikastuksissani aiheuttaa miehelle mustasukkaisuutta, itse kyllä olin senkin edestä hänen tilanteeseen, mutta mun oli tarkoitus "näyttää arvoni". Myöhemmin ymmärsin että häpäisin vain itseni, mutta kuten sanottua, olen äkkipikainen kun suutun ja se on ominaisuus jota minusta ei välttämättä tiedetä että sellainen on olemassa.
- Anonyymi00020
Mielikuvitusmiehille?
- Anonyymi00024
No koska ei ole tapana olla monen kanssa yhtä aikaa niin tuntuisi että olet jotenkin paranoidinen
Tosin en ole tällä hetkellä kyllä kenenkään kanssa mutta vastaisuuden varalle.. kai miehilläkin näitä naistuttuja on että pitäisikö hyppiä suorastaan seinille kun näkee juttelevan jonkun toisen naisen kanssa?!
Valitettavasti jos niin odotit se ei ole minusta järkevän ihmisen käytöstapa.
Asia kannattaa ottaa puheeksi jos jotain merkkejä omasta mielestä sitten on näkevinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1566384Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745286Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143705Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213320Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1262550Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712306Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12068Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191506- 821235