Näin se on vaan.
Aion vihata sua ikuisesti.
45
727
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yhy yhy voi hellan lettas
- Anonyymi00002
Ketä niin?
- Anonyymi00004
Voi sinua nainen
- Anonyymi00043
Miten se palstan juontaja taas tällaisen tulkinnan teki palstaäijän provosta- taidat ihan itse olla täällä vihaamassa ns. T
- Anonyymi00006
DDD
- Anonyymi00044
Voi kuule pirpana, tuskin olet tälle kateuden kohteellesi jota yrität täälläkin mustamaalailla edes tässä mielessä merkittävä henkilö, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Halu olisi selvästi kova. T naiselta
- Anonyymi00007
Voihan kapteeni kalsari lälläää.
- Anonyymi00009
Hyvä että vasta aiot, etkä vielä vihaa.
- Anonyymi00010
Se lesbonainen nuori rakastaa k naista eikä kestä että k nainen ei ole. Halusi erottaa ne ja sai mitä halusi.
- Anonyymi00045
No kiitos palstasetä että juonsit tätä kiintoisaa avaustasi, tämäkin saattaa käydä hömpänpömpille järkeen
- Anonyymi00011
LESBONAISESTA K NUORESTA EI SAA SANOA MITÄÄN KOSKA ON VALVOJA. RAKASTAA K NAISTA JOKA EI OLE LEPAKKO. SAI SOTKETTUA TOISEN ELÄMÄN. PSYKOKIRSI
- Anonyymi00012
Siinäpä vihaat. 😂
- Anonyymi00013
Joo
- Anonyymi00014
samapa tuo kun et koskaan edes välittänyt
- Anonyymi00015
Sinä et välittänyt!
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinä et välittänyt!
minä välitin hänestä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
minä välitin hänestä.
Et välittänyt! Älä saatana valehtele!
- Anonyymi00016
eikä minusta voi kohta kukaan välittääkkään kun näytän hyvin pian bulldogilta ja sitten kulen niin ettette tunnista näkyy vaa silmät
👁️👁️- Anonyymi00041
Olet väärässä, olen kuukauden päästä parhaimmillani. Taitaa olla ikävä yllätys sinulle 😄
- Anonyymi00019
Minusta näkyy vaan tissit
- Anonyymi00021
onkx isot
- Anonyymi00025
Väärä palsta blondi
Tämä on ikävä palsta
Mene viha palstalle
Esittämään minua! - Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Väärä palsta blondi
Tämä on ikävä palsta
Mene viha palstalle
Esittämään minua!en ole blondi. enkä feikki niiku sä. ihan omat on ✌️so sorry for your loss
- Anonyymi00022
Sanoisin ettei kannata. Viha on raskas tunne ja kuluttaa voimavsroja. Unohat vaan kpäät ja keskityt kivoihin ihmisiin ja muihin asioihin joita maailma on täynnä, sinullekkin. Vähän voi olla käärmeissään ja rageta mutta kannattaako hukata aikaa joutavaan tunteeseen. Tulevaisuus on jo tunninkin päästä. Mihin oletkaan matkalla?
- Anonyymi00023
Itseppähän pelleilit ole itsellesi vihainen kun pelleilit et sä mitään koskaan opi
- Anonyymi00024
Kulmakarvakuningatar vihaa
- Anonyymi00050
Kaikkiako? Eikö se oo hyvä ollakin asiassa ku asiassa ikäänku tasapuolinen? Öhöhö
- Anonyymi00026
Mulla ei löydy kehenkään epätoivottuun vihaa. Oon vaan neutraali, kun ei kiinnosta edes vihata.
- Anonyymi00027
Ho roako harmittaa.
- Anonyymi00031
Taitaa olla jollain huono päivä ja elämä,kun horoksi kutsuu naisia.
Eikö äitisi opettanut kuinkanaista kohdellaan? Vai saitko oppisi ihan isältäsi? - Anonyymi00049
Eiköhän Kekkeruusi tämä kerro sinun pienestä sielusta ja herkästä hipiästä kun näitä palstaäijän selostuksia on pakko nimetä näyttävästi jonkun ”ho ron” kontolle ja kun sattuu olemaan tiedossa, että itse maalitat ko henkilöä ja siksi käyt täällä vetämässä näitä verbaalisia tourettekohtauksia ja yllyttämässä näitä bromanssien aisankannattajia🥱
- Anonyymi00028
Miksi pitäisi ketään vihata! Se kuluttaa hyvää oloa ja saa voimaan huonosti!
- Anonyymi00030
Vihassa ei kannata elää,katkeruus tekee vain hallaa itselleen.
Kannattaa mennä eteenpäin ja elää elämäänsä,kuin eläisi viimeistä päivää.- Anonyymi00032
Samaa mieltä
- Anonyymi00034
Hyvä kirjoitus, noin se juuri on!
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvä kirjoitus, noin se juuri on!
Oli hyvä!
- Anonyymi00046
Yes sir!
- Anonyymi00033
Kirjota kirja siitä vaikka tyhmä nauta
- Anonyymi00048
Heh- no tämä ainaki on aloittajaäijän kommentti, klangin tunnistaa aina
- Anonyymi00036
ei voi muuta sanoa kuin, että sairasta jengii on ja pal
- Anonyymi00039
Teit kyllä vin.sil.ä lörp..huu.i hyvän aloituksen.Aivan taatusti tulen ja tullaan vihaamaan sinua ikuisesti.
- Anonyymi00047
Tämähän se vasta loogiselta vaikuttaa kun joku kimittäjä kerää mielessään porukkaa selkänsä taakse kun netissä on tällainen kirjoitus. Noh, laumasieluja varmaan riittää tällaiseen maskuliiniseen miälipahaan. T arvaappa kuka
- Anonyymi00040
Kaikista tyhmintä on vihata sellaista henkilöä, jota ei edes tunne. Vielä pahempaa on miehen vihata esim. miestä ja vihata siksi kun tämä on hetero. Ei maailmasta löydy kyllä enää typerämpää syytä vihata toista ihmistä.
- Anonyymi00042
Voisiko näihin palstaäijän tai kenen tahansa anonyymin informatiivusiin uutisiin millään suhtautua vaikka että voi juku
- Anonyymi00051
Ole hyvä vain. Viha, tuo maailman älyttömin, typerin ja turhanpäiväisin tunne.
Minä aion olla rakastava ja anteeksiantava, etenkin tälle uudelle komistukselle, joka elämässäni vakuuttaa tällä hetkellä, tehnyt sitä jo jonkin aikaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887