ole meitä vastaan ikäeron takia nainen?
Ei meillä edes ole niin paljoa ikäeroa ja tasaveroisessa kahden aikuisen ihmisen suhteessa ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä lainkaan. Itse ohjaamme elämäämme. Kukaan ei voi tulla toisten onnen tielle.
Ei kai ketkään sun lähipiirissä
29
443
Vastaukset
- Anonyymi00001
niinno väittäsin että tää taas riippuneee jos sä mies olet 50 ja nainen 25 niin kyllä siinä voi iskä olla ihmeissään ns
- Anonyymi00009
Ei ole ollenkaan näin suuri meidän ikäero
- Anonyymi00027
Tyhmää antaa sukulaisten vaikuttaa suhteeseen.
- Anonyymi00030
Ikäero parisuhteessa voi tuoda sekä rikkautta että haasteita: se voi rikastuttaa suhdetta eri näkökulmilla, mutta suuremmat erot voivat aiheuttaa ristiriitoja elämänvaiheiden, arvojen ja elämänkokemusten eroista johtuen, nostaen avioeroriskiä, mutta avoin kommunikaatio, molemminpuolinen kunnioitus ja yhteisten tavoitteiden löytäminen ovat avainasemassa suhteen toimivuudessa, vaikka suuret erot voivat vaikuttaa myös fyysisen läheisyyden tyytyväisyyteen ja yhteiskunnalliseen paineeseen.
Ikäeron Mahdolliset Vaikutukset:
Rikkaus ja Uudet Näkökulmat: Eri elämänvaiheista tulevat kumppanit tuovat suhteeseen laajempaa ymmärrystä ja uusia näkökulmia.
Haasteet ja Ristiriidat: Suuremmat ikäerot voivat johtaa erimielisyyksiin arvoista, elämänprioriteeteista (esim. perheenperustaminen) ja tulevaisuuden suunnitelmista.
Kommunikaatio: Eroavaisuudet voivat vaikeuttaa kommunikaatiota, jos niitä ei käsitellä avoimesti.
Fyysinen Läheisyys: Tutkimukset viittaavat siihen, että ikäero voi vaikuttaa tyytyväisyyteen fyysisen läheisyyden määrään, naiset, jotka ovat miehiä vanhempia, ovat usein tyytyväisimpiä läheisyyteen, kun taas miehet tyytymättömämpiä.
Sosiaalinen Paine: Suuret ikäerot voivat kohdata yhteiskunnallista arvostelua tai ennakkoluuloja, vaikka suhteen toimivuus ei tutkimusten mukaan välttämättä huonone.
Suhde-elämän Vaiheet: Ikäero voi heijastua siihen, missä elämänvaiheessa kumppanit ovat (esim. ura, lapset, eläköityminen), mikä voi luoda painetta.
Mitä on Tärkeää Ikäerollisessa Suhteessa?
Avoimuus ja Kunnioitus: Keskustele avoimesti toiveista, peloista ja odotuksista.
Yhteiset Tavoitteet: Löytäkää yhdessä asioita, jotka yhdistävät ja motivoivat molempia.
Joustavuus: Olkaa valmiita ymmärtämään ja mukautumaan toisen elämänvaiheeseen.
Ei Täydellistä Ikäeroa: Vaikka tutkimukset viittaavat siihen, että pienempi ikäero (esim. <5 vuotta) voi olla tilastollisesti suotuisampi, onnellisuus riippuu lopulta siitä, miten hyvin kaksi ihmistä toimii yhdessä, ei niinkään iästä.
Yhteenvetona, ikäero ei ole suoraan määritelmä suhteen onnistumiselle tai epäonnistumiselle, vaan pikemminkin yksi tekijä, joka vaatii tietoista työstämistä ja kommunikaatiota. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ikäero parisuhteessa voi tuoda sekä rikkautta että haasteita: se voi rikastuttaa suhdetta eri näkökulmilla, mutta suuremmat erot voivat aiheuttaa ristiriitoja elämänvaiheiden, arvojen ja elämänkokemusten eroista johtuen, nostaen avioeroriskiä, mutta avoin kommunikaatio, molemminpuolinen kunnioitus ja yhteisten tavoitteiden löytäminen ovat avainasemassa suhteen toimivuudessa, vaikka suuret erot voivat vaikuttaa myös fyysisen läheisyyden tyytyväisyyteen ja yhteiskunnalliseen paineeseen.
Ikäeron Mahdolliset Vaikutukset:
Rikkaus ja Uudet Näkökulmat: Eri elämänvaiheista tulevat kumppanit tuovat suhteeseen laajempaa ymmärrystä ja uusia näkökulmia.
Haasteet ja Ristiriidat: Suuremmat ikäerot voivat johtaa erimielisyyksiin arvoista, elämänprioriteeteista (esim. perheenperustaminen) ja tulevaisuuden suunnitelmista.
Kommunikaatio: Eroavaisuudet voivat vaikeuttaa kommunikaatiota, jos niitä ei käsitellä avoimesti.
Fyysinen Läheisyys: Tutkimukset viittaavat siihen, että ikäero voi vaikuttaa tyytyväisyyteen fyysisen läheisyyden määrään, naiset, jotka ovat miehiä vanhempia, ovat usein tyytyväisimpiä läheisyyteen, kun taas miehet tyytymättömämpiä.
Sosiaalinen Paine: Suuret ikäerot voivat kohdata yhteiskunnallista arvostelua tai ennakkoluuloja, vaikka suhteen toimivuus ei tutkimusten mukaan välttämättä huonone.
Suhde-elämän Vaiheet: Ikäero voi heijastua siihen, missä elämänvaiheessa kumppanit ovat (esim. ura, lapset, eläköityminen), mikä voi luoda painetta.
Mitä on Tärkeää Ikäerollisessa Suhteessa?
Avoimuus ja Kunnioitus: Keskustele avoimesti toiveista, peloista ja odotuksista.
Yhteiset Tavoitteet: Löytäkää yhdessä asioita, jotka yhdistävät ja motivoivat molempia.
Joustavuus: Olkaa valmiita ymmärtämään ja mukautumaan toisen elämänvaiheeseen.
Ei Täydellistä Ikäeroa: Vaikka tutkimukset viittaavat siihen, että pienempi ikäero (esim. <5 vuotta) voi olla tilastollisesti suotuisampi, onnellisuus riippuu lopulta siitä, miten hyvin kaksi ihmistä toimii yhdessä, ei niinkään iästä.
Yhteenvetona, ikäero ei ole suoraan määritelmä suhteen onnistumiselle tai epäonnistumiselle, vaan pikemminkin yksi tekijä, joka vaatii tietoista työstämistä ja kommunikaatiota.Pidä tuo p*ska poissa täältä. 🖕
- Anonyymi00002
On sullakin ongelmia korvien välissä.
- Anonyymi00029
Sinulla ei taida olla siellä mitään...
- Anonyymi00003
🤮🤮🤮
- Anonyymi00004
En mä usko. Onhan porukoillakin se pari vuotta ikäeroa.
- Anonyymi00005
Ei ole mitään väliä pääasia että naiutitaan elämästä 😚
- Anonyymi00006
Ei ole tuollaisia ongelmia.
- Anonyymi00007
Jos joku edes "uskaltaisi" puuttua mun parinvalintaan 😂 No ei ne muutenkaan. Tietävät kyllä, että olen niin oman polun kulkija. Yhtä hyvin voisivat mennä metsään kuiskailemasn 🤣
- Anonyymi00025
Toivotaan, että matalamieliset lukijat löytää oman naisiin liittyvän negatiivisen konnotaationsa tästäkin yksinpuheluketjustasi, palstaäijä. T
- Anonyymi00008
Joillakin, kuten Sauli Niinistö ja Jenni Haukoo on oikeasti aika isokin ikäero, mutta se on täysin hyväksyttävää..
- Anonyymi00017
Samoin Rennyn ja puolisensa rakkaus on koskettavaa!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Samoin Rennyn ja puolisensa rakkaus on koskettavaa!
puolisonsa!
- Anonyymi00013
Mun mies on ihanan poikamainen mut silti mies. Oon täysin hullaantunut häneen. Perhosia vatsassa kun häntä mietin. 😍
- Anonyymi00024
Nekö eivät naisia hönöille esittävä sitten loukkaannu pojittelusta? T keski-ikäne
- Anonyymi00014
Katosi toi yksi viesti, että jotkut sukulaiset vastustaa meitä. Meidän ei tarvii ollenkaan välittää muiden mielipiteistä. Nekin varmaan oppii näkemään ajan myötä, että suhteemme on tasaveroinen ja kaunis. Onko ne jotsin konservatiiveja ja vanhoja ihmisiä, jotka vastustaa?
- Anonyymi00015
Ei ole perheellä mitään sitä vastaan
- Anonyymi00016
Siitä ei ole koskaan ollut kyse, minä teen, jos teen juuri niin kuin itse haluan.
- Anonyymi00020
Ihanaa Rakas
- Anonyymi00019
Sitten ne olisi vaan kateellisia,
- Anonyymi00021
Päin vastoin, se kenelle olen luottanut salaisuuden kannustaa minua. Pitää sinua sopivana minulle.
- Anonyymi00022
Jos olet J.T ni olet suunnilleen saman ikäinen hänen poikansa kanssa muutaman vuoden vanhempi mu onnitteluni liekö äitisi vanha kaverikin kaiken lisäksi
- Anonyymi00023
Morjens, palstaäijä🙄
- Anonyymi00028
Ei mul ole ainakaan ollu ikäero alaspäin korkeimmillaan kun viisi vuotta minun tietääkseni ja ylös päin hieman yli kymmenen vuotta mä en henkilökohtaisesti äitini ikäisistä tai varsinkaan yli ni ei en tykkää ajatuksesta että olisin äitini kanssa ja äitini kaltaisenkin kanssa saman katon alla ni ei kiitos en ole nukkunu äitini vieressä sen jälkeen kun olen oppinu omassa sängyssä nukkumaan ja isäänsä mua ei pysty kukaan vertaamaan uskallan luvata että olen kylmempi kuin yhdenkään tytön tai naisen isä ja mieli mulla on sen verran sairas että mä en järkyty enkä ylläty mistään oli pakko rako luoda sairas mieli itselle että haluan elää sellaisessa maailmassa kun mitä vaikuttaisi että ihmiset haluaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2256981Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3334889"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1483683Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1183490Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m693428Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi542920Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2702759Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.842470- 252386
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1081975