Helsingissä tapahtui maaliskuussa 2024 sikamainen rikos, josta on nyt saatu lopullinen tuomio. Nelikymppinen mies asteli Itäkeskuksen S-Marketin paistopisteelle ja ryhtyi ahmimaan munkkeja suoraan suuhunsa.
Vastaukset 10
- Anonyymi00008
Olihan se pöllinyt jonkun naisen kanssa, myös poliisin virkamerkin. Sitä ei tiedä vaikka mikä valepoliisi olisi jämsän portilla. Ja peukkua ollu sokerin tilalla 😄
- Anonyymi00012
Tuota munkki-pakko-oiretta voidaan merkittävästi lievittää terapialla, jossa käytetään altistusharjoitteita tai lääkehoidolla.
- Anonyymi00013
Nii, olispa nyt "alias" munkinhokijakin kuulolla!
- Anonyymi00014
Sehän koisii tähän aikaan! 😴
- Anonyymi00020
” Ei kun se tulee jämpsän porttiin puremaan munkkia”
”Ja purra munkkia yeah”
”Edelleen polttaa kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah”
”Jännää kääkk”
”Vain unelmissas onneton”
”Siis sulle yllätys yllätys ja ullatus ullatus”
”Jännää ihanko totta”
”Kyllä kun sinusta tuulitunneli kyse”
”Sun äitis aasin”- Anonyymi00022
Ei, kyllä ne ovat ihan sinun postailuja. Sinua taas näköjään munkit valvottavat keskellä yötä? Ei yötä ilman munkkia! 😄🤣
- Anonyymi00023
On se vaan kumma kun Suomi 24:sssä saa hokea munkkia ja jämpsän porttia vuosikaudet yöllä sekä päivällä kenenkään siihen puuttumatta?
Sitten jos joku erehtyy arvostelemaan tästä trollauksesta, aloitukset ja kommentit poistetaan, vaikka kyseessä on nimetön anonyymi, joka pilaa joka keskustelun?
Onko hän joku korkean tason diplomaatti, jolla on "diplomaattisuoja" vai mistä lienee kysymys?- Anonyymi00027
Hanki elämä kyyläri ja pure munkkia
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hanki elämä kyyläri ja pure munkkia
looseri
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
- 40495
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432