Kiitos Sari Mäkeläinen. Luin tarinaasi, kuin omaani. Minulla ei myöskään ollut nimeä, olin Tuo, tai hyi, jovain sitten , tuo tyvär äpäre. Kirjoita Sari kirja kaikesta kokemastasi, tai kokemastamme! Meitä on paljon.
Sama täällä,
4
213
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos Sari. Itkien luin kokemaasi. Kaikki on tuttua. Minäkin olin koulussa hyvä oppilas, etenkin äidinkielessä. Kirjat olivat tärkeitä. Olin herkkä lapsi ja vaistosin asioita. Turvasin Jumalaan rukoillen. En ymmärtänyt, miksi Jumala ei auttanut. Asuimme kerrostalossa. Kukaan ei puuttunut asioihin vaikka huutaminen ja hakkaaminen oli jatkuvaa. Muistan että siskon kanssa mietimme, mihin pitäisi ottaa yhteyttä, että pääsisimme pois. Kotoa meidät ajettiin pois 15 vuotiaina. Äiti piti lapsilisät ja elatustuet. Me selvisimme. Oli outoa saada rakkautta parisuhteissa. Halusin aina lapsia. Tiesin, ettei äitini malli jatkuisi. Lapset ovat olleet rakkainta elämässäni. Nyt olen vanha ja lapset aikuisia. Äitiin en pitänyt yhteyttä. Sain ilmoituksen vuosi sitten että äiti on vuodeosastolla saattohoidossa. Otin yhteyttä seurakuntaan ja pappi kävi siunaamassa äitini. Kaikesta huolimatta rukoilin että hän pääsee taivaaseen. Nyt vanhana on aikaa ja tuskaiset muistot valtaavat usein mielen. Silloin vain rukoilen. Olen kiitollinen että nykyaikana asioihin puututaan vaikkapa naapureiden taholta.
Kirsi - Anonyymi00002
Mistä näitä tarinoita voi lukea?
- Anonyymi00005
Netistä löytyy toimittajan tekemä elämäntarina.
T. Kirsi - Anonyymi00006
Aivan käsittämätöntä miten ilkeitä ja sairaita vanhempia maailmassa voi olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62459Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722291- 2021304
- 1121122
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig228962Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10837- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786