Kun saat kritiikkiä toiminnastasi (kuuluu elämään ja kaikki tekee virheitä) niin miten käsittelet kritiikkiä? Toteatko kritiikin ollessa totuudenmukaista, että otan opikseni kritiikistä ja kehityn? Vai torjutko kritiikin ja uskottelet itsellesi että et tee virheitä?
Miten käsittelet kritiikkiä?
19
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole ikinä tehnyt virhettä T: Karjala jankuttaja
- Anonyymi00002
En kestä kritiikkiä negatiivisia faktoja itse kehun itseni haukun muut vika on muissa jos joku huomauttaa haukun kyllä selän takana pakko saada muut mukaan vaikka vika olis minussa.asia käännetään toisen syyksi minä best.
- Anonyymi00004
Eikös tuo ole aika vastuutonta ja lapsellista?
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikös tuo ole aika vastuutonta ja lapsellista?
Ihan normaalia näillä kulmilla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihan normaalia näillä kulmilla.
Eli täällä on normaalia olla vastuuton ja lapsellinen
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli täällä on normaalia olla vastuuton ja lapsellinen
Siltä se vahvasti vaikuttaa, ei kannata kaveerata tai luottaa kehenkään. Muuttuu kaveri hetkessä vihamieheksi jos katsoo siitä etua itselleen olevan tai joskus pelkästään huvin vuoksi.
- Anonyymi00003
Sinut pitäisi kloonata olet korvaamaton.
- Anonyymi00005
Hautausmaat on täynnä itsensä mielestä korvaamattomia ihmisiä.siltä elämä jatkuu.
- Anonyymi00006
Etsin kyllä virheitä huomautan näsäviisastelen ym.en kyllä kestä jos minua huomautetaan virheistä housuun menee.kiero kun olen.
- Anonyymi00007
Kyllä minä kuuntelen kritiikkiä, oppii.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä minä kuuntelen kritiikkiä, oppii.
Oppisitko lopettamaan tuon sarja-trollaamisen jos sanoisin kritiikinomaisesti ettei se ole kivaa ja kertoo vain omasta mielenterveydestäsi?
- Anonyymi00008
Vejän turppaan niin jotta kusj tippuu...
- Anonyymi00009
Miksi aloittaja haluaa noin yksityiskohtaisesti kertoa itsestään?
Minua ei oikein kiinnostaisi... - Anonyymi00011
Eihän omia virheitä pidä myöntää se on tyhmää valehdella syyttää toisia saada omat virheet käännettyä toisen syyksi.
- Anonyymi00014
Aika lapsellista ja vastuutonta. Aikuiset ottaa vastuuta itsestään ja virheistään
- Anonyymi00015
Kuormitun äärettömsti jos vittuilustani huomautetaan!
- Anonyymi00017
Katsotko itsellesi yksinoikeuden veetuiluun mutta sitä ei saisi kritisooida miten veetuilet muille?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Katsotko itsellesi yksinoikeuden veetuiluun mutta sitä ei saisi kritisooida miten veetuilet muille?
Kritiikistä oppii, näkee toisen kannalta ittensä.
Silloin voi miettiä, että oisko noin.
Jos ei oo noin, niin ei kannata välittää.
Tapio Rautavaaralla oli viisas näkökanta tähän. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mulla on oikeus, olen niin suuri mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765844Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2745130Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453254Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052673Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään82552Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41625Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211360Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei130925