Kai odotan että

Anonyymi-ap

Ratkaisisit jotenkin tämän tilanteeni mutta et halua kuin pysyä taustalla.

47

645

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sekaan soppaan en lähde!

• Anonyymi00002
      UUSI

En tiedä onko tässä mitään ratkottavaa tilannetta.

• Anonyymi00007
        UUSI

Ei taida olla!

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei taida olla!

Älä aina ole noin jyrkkä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ratkaisen.

• Anonyymi00004
      UUSI

Mikä niistä kaikista tilanteista?

• Anonyymi00005
      UUSI

Tässä on kuules semmoinen asia, että tätä ei voi olla ratkaisematta. Elämän rakkaus ei ole mikään pieni juttu.

• Anonyymi00006
        UUSI

Tarkoitatko sitä? Elämän rakkautta?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tarkoitatko sitä? Elämän rakkautta?

Minulle hän nainen on. Niin se vain on.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minulle hän nainen on. Niin se vain on.

Hänelle, miehelle, sanoisin: "Niin sinäkin olet elämäni rakkaus!" ❤️

• Anonyymi00009
      UUSI

en halua olla se 3.pyörä

• Anonyymi00015
        UUSI

Ei kukaan halua, mutta välillä siihen tilanteeseen joutuu. Enkä nyt tarkoita suhteeseen saakka.

• Anonyymi00010
      UUSI

Nimenomaan haluan, että teet itse omat ratkaisusi. Ajattele, että minua ei ole olemassa ja toimi, kuten toimisit silloin.
      Naiselta

• Anonyymi00016
        UUSI

Hätääntyneen ihmisen äkkiratkasu jossa ei
        Rakasteta kyllä yhtään !
        Pikemminkin haluavat unohtaa
        Tai joku paldtrilli tai kateellinen yrittää erottaa
        rakastuneet .!

Itse odottaisin vielä . Antaisin muutoksille aikaa tapahtua !
        Ja jos olisin se osapuoli. Jolla varas
        Tai resursseja enenpi. antaisin jotenkin ..
        Ihan oikeasti.
        Enkä vaan syyttelisi vaikeassa asemassa olevaa kellonympäri ! Mikä on kaikkea muuta kun välittävää käytöstä.

Sivusta

• Anonyymi00012
      UUSI

anna aikaa lataan sen tinderin ja sä tiiät sen
      toivottavasti oot vielä siellä

• Anonyymi00014
        UUSI

Kenelle tämä oli? en ole ollut siellä aikoihin

• Anonyymi00013
      UUSI

mä en halua pysyä taustalla.
      Tämä ei oo ajatusleikki tai tahdon asia
      Mua Bottas kaikki ne ihmiset just nyt joilla Olli niin kiva elämä aina että luulevat
      Että joku ajatus ratkaisee
      Joka tilanteen !¡!!!!!!!!!!!¡!
      Elän miin helvetim vaikeaa elämänvaiheita läpi
      Missä ei oo rahaa eikä oikein terveyttään
      Niin tässä kohtaa ihmissuhteet ei oo mikään ykkösasia. Vaan joutuvat odottamaan parempia aikoja ja pärenpas hetkeä ... Vuosia ehkä ...
      Ehkä kymmenenkin vuotta
      Et mulla po rahaa ja terveyttä teijin taas.
      Mä en voi nyhtää resursseja jota ei ole!
      Laina ei tule kysymykseenkään!

Mene jonku rikkaan naisen luo
      Muuten voisit pitää turvan kuin
      Ja ajatella minunkin kannaltani asioita
      Eikä vain jatkaa syyttämistä joka pv.
      Tuommoinen kiusaavat ja syylistävö käytös ei
      Tukea,rakkautta eikä edes ystävällisyyttä nänykkää. Vaan on tosi itsekästä !
      Mutta myös sitä
      Elät ihan eri maailmassa mies
      Etkä ymmärrä muiden tilannetta
      Kun sitä empatiakykyäbtsibhetkyytyäbei oo
      Eikä sydäntäkää vision !!ll
      Sosiaalisuudessa puhumattakaan
      Sun maailmassa kainkakki järjestyy viisiin ku niin tahdot silloinkin tahdot .
      Mun maailmas ei
      Olisit edes hiljaa. Kun tiedät on on vaikeaa
      Jos ei mitään kivaa sanottavaa!!!
      Naiselta

• Anonyymi00019
        UUSI

Vai että jonkun rikkaan naisen luo palstaäijä mielisit. Paree panostaa hymyilyyn ja nyökyttelyyn näin ollen, eli älä vaan puhu mitään

• Anonyymi00017
      UUSI

En tiedä, mistä tilanteesta on kysymys.

Kai

• Anonyymi00018
      UUSI

Eiköhän nyt oikeasti olisi hyvä käydä ne keskustelut todellisen elämän puolella ja mieluiten kasvokkain. Jos on jo joku ns. tilanne muodostunut ja kanssakäymistä reaalimaailmassa siis ollut niin eikö pitäisi löytyä itsestä miestä/naista (tai miksi ikinä nyt identifioiduttekaan) ottaa härkää sarvista ja selvittää asiaa ihan kahden kesken. Sellaista teille toivon ja myös tsemulia siihen! <3 <3

• Anonyymi00020
        UUSI

Samaa mieltä, täällä ei ratkea yhtään mikään. Täällä voi peilata asioita, purkaa mieltä ja jos ei voi sille tunteiden kohteelle enää viestiä. Mutta en ymmärrä miksi täällä joku kuvittelee asioiden ratkeavan. Sen verran aikuisella ihmisellä pitää olla kykyä, että selvittää asiansa.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Samaa mieltä, täällä ei ratkea yhtään mikään. Täällä voi peilata asioita, purkaa mieltä ja jos ei voi sille tunteiden kohteelle enää viestiä. Mutta en ymmärrä miksi täällä joku kuvittelee asioiden ratkeavan. Sen verran aikuisella ihmisellä pitää olla kykyä, että selvittää asiansa.

Samaa mieltä. Turhaa täällä haikailla perään ja pyydellä vastauksia, koska et niitä tätä kautta saa. Kaikki suhteet vaatii vastavuoroisuutta eikä voi vain odottaa kontaktia siltä toiselta. Elämässä pitää uskaltaa toimia eikä pelätä. Aloittajan kannattis itse kysyä missä mennään tai mikä heidän tilanne on.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mä en voi ikinä palata sen tyypin luo.
        Yritän käsitellä asioita
        Vaikean tilanteen kanssa .

• Anonyymi00046
        UUSI

❤️

• Anonyymi00023
      UUSI

Miten minä pystyisin ratkaisemaan tämän tilanteen?

• Anonyymi00024
        UUSI

Vain tulemalla luokse ja jatkamalla?

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vain tulemalla luokse ja jatkamalla?

Jatkamalla mitä?

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Jatkamalla mitä?

Näkemistä

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Näkemistä

Näkeminen ei ratkaise mitään.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyllä ratkaisee kaiken.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Näkeminen ja puhuminen.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Näkeminen ja puhuminen.

Entä, jos nähdään ja puhutaan, mutta vain sen takia, että saat selvyyden eikä mitään suhdetta tule? Onko sekin ratkaisemista vai pitäisikö sen johtaa suhteeseen, jotta se olisi ratkaisemista?

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Entä, jos nähdään ja puhutaan, mutta vain sen takia, että saat selvyyden eikä mitään suhdetta tule? Onko sekin ratkaisemista vai pitäisikö sen johtaa suhteeseen, jotta se olisi ratkaisemista?

Ei tarvitse johtaa suhteeseen. Siihen mitä ollaan, halutaanko edetä hitaasti eteenpäin yhdessä vai päättyikö lopullisesti

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ei tarvitse johtaa suhteeseen. Siihen mitä ollaan, halutaanko edetä hitaasti eteenpäin yhdessä vai päättyikö lopullisesti

No mikset sitten ota yhteyttä ja sovi näkemisestä ja puhumisesta?

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Voi olla että meillä on tilanteesta erilaiset ajatukset. Minä en halua muuta kuin ystävyyssuhteen, onpa kyseessä minkä ikäinen tahansa.

• Anonyymi00025
      UUSI

Tausten voimat on parhautta kun elämä on.

• Anonyymi00029
      UUSI

Minäkin odotin :(

• Anonyymi00030
      UUSI

Niih 🥹En uskalla lähestyä koska pelkään tulevani naurunalaiseksi.

• Anonyymi00032
        UUSI

Niin ei tule tapahtumaan. En ole sellainen ihminen, joka ei ymmärtäisi mitä ihmisyys ja toisen hyväksyminen ovat, olipa kyse mistä tahansa.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Niin ei tule tapahtumaan. En ole sellainen ihminen, joka ei ymmärtäisi mitä ihmisyys ja toisen hyväksyminen ovat, olipa kyse mistä tahansa.

Eräs nainen on erittäin fiksun oloinen, ihana muutenkin. Silloin tällöin näemme, mutta en ole varma tilanteesta. Pitäisi ehkä kysyä, mutta ei ole aivan vaivatonta sekään.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Eräs nainen on erittäin fiksun oloinen, ihana muutenkin. Silloin tällöin näemme, mutta en ole varma tilanteesta. Pitäisi ehkä kysyä, mutta ei ole aivan vaivatonta sekään.

Mistä et ole varma, ja aina on parempi kysyä kun myöhemmin katua tai miettiä päätäsä puhki. Eikä kai muutenkaan elämässä mikään ilmaiseksi tule 😊✨

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mistä et ole varma, ja aina on parempi kysyä kun myöhemmin katua tai miettiä päätäsä puhki. Eikä kai muutenkaan elämässä mikään ilmaiseksi tule 😊✨

Varmaankin niin, mutta silti...

• Anonyymi00036
      UUSI

Minkä tilanteen työ on jokaisen tehtävä itse pystyy korkeintaan antamaan yksityiskohtaisen tarkat ohjeet tarkkojen reunaehtojen kanssa joista ei poiketa muuten prosessi alkaa alusta ja kolmannen kerran jälkeen luovuttaa ihan kuka tahansa mä en anna toista mahdollisuutta kun mua yrittää satuttaa tai mun elämään yrittää puuttua mä olen hoitanut oman elämäni tähänkin asti jokseenkin kohtalaisesti en hyvin edes välttämättä täydellistä suoritusta mä en ole edes yrittänyt asettaa turhia paineita itse itselleen niin ja ne runkkarit ei toista kertaa edes enään lähesty kun laskee sen verran lähelle että nainen voi polvella potkaista kovaa nivusille tippuvat takuu varmasti maahan polvilleen töissä si taas olen yrittänyt tehdä niin hyvin ja niin hyvää jälkeä kun olen vaan ikinä osannut kotona en ole niin välittänyt kun osaan itse omat jälkeeni korjata jos itseä häiritsee töissä taas asiakas aina maksaa tehdystä työstä ja korjaukset menee omaan piikkiin jos itse olen väärin tehnyt hyvä muistaa että töissä teen aina annettujen ohjeiden mukaisesti jos ei anneta vapaita käsiä tehdä niin kuin itse parhaaksi näen

• Anonyymi00038
      UUSI

Minä en ainakaan odota enää ketään, annan nyt vain elämän viedä, jos löytäisin jonkun johonka voisi tutustua vaikka elämän loppun asti. Viikonloppu edessäkin.
      Muuten sitä jää ihan ilman rakkautta.

• Anonyymi00045
        UUSI

Onnea sinulle etsintään.

• Anonyymi00047
        UUSI

Onko se hyvä, että löytyy "joki" mutta sydän on muualla. Sitten et kestä enää tilannetta ja tulee mielipahaa, sotkua ja epätasapainoa uudestaan.

• Anonyymi00049
      UUSI

Voisin alkaa kiusaamaan ihan urakalla... pohtii hän :-D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      144
      3641
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      72
      2206
    3. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      64
      1938
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      97
      1911
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1869
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      9
      1714
    7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1581
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1564
    9. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1370
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1353
    Aihe