Haluaisin kuulla Ressun asiantuntijamielipiteen Suvi Minkkisestä ja hänen potentiaalista. Mikä on asiantuntijan arvio ampumisesta? Eikö Ressu valmentanut takavuosina Erika Jänkää tai tarjonnut neuvojaan ampumiseen! Ehkä Ressu voisi tarjota Suvillekin pari vinkkiä! Vai onko jo tarjonnut?
Suvi Minkkisen ja Ressun suhde?
20
292
Vastaukset
- Anonyymi00001
Annoin Kaisalle (Mäkäräinen) aikanaan pari vinkkiä, ja taulut alkoivat "kaatua". Erika (Jänkä) ei uskonut neuvojani, ja siirrettiin pois maajoukkuetiimistä. Taitaa nyt kilpailla "farmitasolla" - Pohjola-cupissa.
Suvin sukunimi viittaa ampujiin, joten "se osa lienee "hallussa". Lisäisin Suville pitkäaikaista kestoharjoitusta, hapensaantikykyä ja loppumetrien kirikykyä, kuten Jessica Diggins. Ehkä psyykkisen valmennuksen osuutta voisi myös lisätä. MOT
JK Ressu opetti, kasvatti, ja "valmensi" Hyrylässä asuessaan ilmatorjuntapatterinsa Vääpeli-Pekan poikaa, Ville Räikköstä, joka on toistaiseksi viimeisin Suomen miesten ampumahiihdon Olympiamitalisti. Pronssia Naganosta 1998.
Muuten: Huippu-urheilussa menestyminen vaatii älykkyyttä - riittävän korkeaa älykkyysosamäärää...
Tiedoksi: Suomen Urheiluliitto, eduskunta ja urheiluvalmentajat kautta maan... - Anonyymi00002
En tiennytkään valmennussuhteestasi Kaisaan, hienoa. Sinun pitäisi ottaa Minkkiseen yhteyttä, että hänen potentiaalinsa saataisiin maksimoitua.
- Anonyymi00004
Taitaa molemmat saaneen kemikaalisia apuja viimeaikoina huomioiden kommenttien lennokkuuden ja yllättävän menestyksen…
- Anonyymi00005
Tällä sivustolla näitä "mestareita" on runsaasti.
- Anonyymi00006
Valitettavasti sillä ei ole asioista kuin mielikuvitusnäyttöä. Tyhjänpäiväistä höpöä.
- Anonyymi00007
Tunnettua on että Ressu valmensi myös Arsi Harjua, ja oli valmentaja juhlistamassa Arsin valintaa vuoden urheilijaksi!
- Anonyymi00008
Valmentajana siis… Onkohan Ressu ainut valmentaja, jonka valmennettava on voittanut mitallin sekä kesä -että talviolympialaisissa? Varmasti ainakin ainut suomalainen valmentaja. Eikö kaupungin olisi aika palkita Ressu….
- Anonyymi00009
Eikö nuo gbk n kenttä- ja tuomarointihommat ole sen erityisosaamista.
- Anonyymi00010
Iskä on sellainen patolooginen valehtelija ja nauttii liioittelemisesta sekä itsensä kehumisesta.
- Anonyymi00011
Harjun olympiavoiton aikoihin hänen taustajoukoissaan olivat valmentaja Janne Palokangas ja asiantuntija-avustaja Turvanen. Harjun pitkäaikainen valmentaja oli Jorma Tuominiemi.
- Anonyymi00012
Lopeta palturin laskeminen, on olemassa lähteitä jotka todistavat sen että Ressu oli Arsin kanssa vuoden urheiligaalassa!
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lopeta palturin laskeminen, on olemassa lähteitä jotka todistavat sen että Ressu oli Arsin kanssa vuoden urheiligaalassa!
Yksi puutarhajuttu siitä vain on ollut.
- Anonyymi00013
Kaikkia se varmasti päiväunissaan laittaa. Kuivahumala tekee tuollaista jäbille.
- Anonyymi00015
Lukekaa faktoja tässä lukee selvästi, kuinka Ressu oli Arsi Harjun palkitsemistakin seuraamassa kutstuttuna! https://keskustelu.suomi24.fi/t/16572932/oppipoikani-arsi-harju
- Anonyymi00016
Repanan narsismista kumpuavaa mielikuvitusta,
- Anonyymi00017
Ei Ressu valehtele, sotilasvala jo sitoo häntä totuudessa!
- Anonyymi00017
Ei Ressu valehtele, sotilasvala ja upseerinkunnia sitovat häntä pysymään totuuden tiellä!
- Anonyymi00019
Hyvä kommentti, kiitos. "Constantem Decorat Honor". Kunnia on kestävän palkka.
Ressun "Päivän Pähkinä": Mitä tarkoittaa KYLKIRAUTA.
MOT - Anonyymi00020
Hyvä kommentti, kiitos. "Constantem Decorat Honor". Kunnia on kestävän palkka.
Ressun "Päivän Pähkinä": Mitä tarkoittaa KYLKIRAUTA.
MOT
- Anonyymi00021
On se kova, oletko muille tarjonnut valmennusapua kuin Arsille, Kaisalle ja Villelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403