Olla ajattelematta sinua. Jos erehtyy ajattelemaan niin muistaa sen miksi sinuun rakastui. Olet enemmän kuin ihana. Ja tämä saakelin säälittävä yhteys… jonka tarjoat.
Ei vaan pysty
27
707
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikset ota minuun yhteyttä, jos kaipaat ? Eikö olisi mukava nähdä ja katsoa että miten hyvin kaikki etenisi, kuin itsestään?
- Anonyymi00002
Hv
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hv
😆
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hv
Okeijjjj
- Anonyymi00003
Mikä yhteys, pulloposti?
- Anonyymi00022
Meillä on kylläkin savumerkit. Kiva kun näkee mistä se savu nousee.
Sivusta. - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Meillä on kylläkin savumerkit. Kiva kun näkee mistä se savu nousee.
Sivusta.Toisen korvista?
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Toisen korvista?
No näin voisi nk tenavakerhoiluista päätellä. Sivusta ja ei liity suoraan aiheeseen, mutta
- Anonyymi00004
Välillä voisi räjähtää halujen vuoksi
- Anonyymi00011
Voitais nainen räjähtää yhdessä sitten.
- Anonyymi00007
Onko dna vai elisa?😅
Tarjoan toki enemmänkin, jos oot mun hiilikuitu? - Anonyymi00009
Sähköisesti säädettävä sänky ja parhaat materiaalit.
- Anonyymi00010
En ole niin ihana mutta kiitos kuitenkin
- Anonyymi00012
Voin samaistua täysin mutta säälittävä yhteys ei kyl osu. Kaikkea muuta kuin säälittävä yhteys. Hyvin kaunis yhteys.
- Anonyymi00013
Aloittaja joku on mielestäsi ihana, olkoon hän onnellinen sinusta. Mielestäsi enemmän kuin ihana, se on jotakin enemmän. Minulla ei ole kuin yksi ihana ollut, josta voin kirjoittaa enemmän kuin ihana. Hän on minun elämäni suurin, arvokkain ja tärkein nainen, tämän enempää ei voi Rakastaa tässä ajassa. En, koskaan tule löytämään ketään hänen kaltaistaan, kukaan ei häntä voi korvata. Ei, ole kuin yksi hän, ei kukaan muu ole hänen kaltainen. Niin, silloin vuosia sitten ihastuin ja Rakastuin häneen, ja tunteeni ovat vain vahvistuneet hänen. Ei, etäisyys eikä vuodetkaan, kuihduta Rakkauttani pois sinusta Kaunis Kasvoinen Kaunotar. Sinussa on vain niin paljon enemmän kuin kenessäkään ikinä, se sinun pitäisi alkaa Kaunotar jo tietää. Se, ei ole itse Rakkautta jos sinä tiedostat oman arvon ja tärkeyden, se on tunne siitä että olen arvokas ja Rakastettu jollekkin ihmiselle. Ihan juuri tälläisenä ihmisenä kuin olen. Ja, sitähän sinä Kaunotar olet minulle ollut, siitä asti kun sinuun Rakastuin vuosia sitten. Kukaan ei voi koskaan antaa minulle yhtä paljon kuin sinä olet antanut, sitä tunnetta oikeasta Rakkaudesta. Ja, jos ajatellaan Kaunotar sitä mitä sinä olet saanut minussa aikaan, se tekee jo sinusta tärkeän ja arvokkaan ihmisen. Sinä olet antanut minulle kärsivällisyyttä, sinä annoit minulle oikeaa Rakkautta ei koskaan mitää väärää. Olet tehnyt minusta paremman ihmisen juuri tuolla oikealla Rakkaudella sinuun, antanut itsestäsi jotain niin arvokasta ja Kaunista. Mitä et edes Kaunotar itse ymmärrä, miten paljon sinä merkitset minulle. Ilman sinua Rakas Kaunis Kasvoinen Kaunotar minä en olisi tälläinen kuin olen, sen takia minun Rakkaus sinuun on niin voimakasta ja vahvaa. Sinä, olet opettanut minulle kaiken Rakkaudesta, miten tuollaisen lahjan antajaa ei voisi arvostaa ja Rakastaa. Sinäkin voit ajatella että haluaisin mennä jonkun naisen viereen, olla intiimissä tekemisissä. Näin ei ole käynyt kertaakaan sen jälkeen kun sinuun ihastuin ja Rakastuin. Miksi näin on käynyt? Siksi kun Kaunotar olen Rakastanut sinua oikeasti kaikki nämä vuodet. Sen, takia olen tuonut aina vaan uudestaan tätä tunnetta esille, koska tunnen näin sinua kohtaan. Sinä Kaunotar olet ainoa nainen maailmassa kenen läheisyyttä olen kaivannut, Minun on pitänyt elää näin pitkä aika että olen löytänyt oikean Rakkauden tunteen, sen kaiken löysin sinussa. Sinä Kaunis Kasvoinen Kaunotar säteilevine silmineen, sinä et itsekkään tajua etkä tiedä miten paljon olet aiheuttanut minulle hyviä tunteita. Sinä olet jopa aiheuttanut minussa jonkun asteista ujoutta, mikä tuntuu niin ihmeelliseltä. Yleensä en ole ujostellut tälläisiä asioita, mutta nyt olen huomannut sen itsessäni. Rakas Kaunotar minun Rakkaus voi ihan hyvin !
- Anonyymi00014
Siis niin ihana viesti. Mä pakahdun sun puolesta kun tunnet noin syvää rakkautta jotakin ihmistä kohtaan. Voihan rakkaus sentään minkä teit! 🥰❤️
- Anonyymi00020
Täydellinen mies❤️onkohan tällaisia oikeasti huh
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Täydellinen mies❤️onkohan tällaisia oikeasti huh
No on. Onkohan siis edes mies 🤔
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tällä kertaa oli ehkä nainen, mutta olisin voinut hänelle miehenä kirjoittaa lähes yhtä kauniisti. Meidän sydämemme ja sielun maisemissa on paljon samaa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Enpä usko et on mies
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Enpä usko et on mies
No minäpä uskon, että kyllä tämä vain se yks ja sama palstaäijä on ja mitä tulee ns naisesta jankuttamiseen, niin on jokseenkin oireellista, että joillekin epätasapainoisille se on synonyymi tiettyyn yksilöön viitaten😬- TT
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
No minäpä uskon, että kyllä tämä vain se yks ja sama palstaäijä on ja mitä tulee ns naisesta jankuttamiseen, niin on jokseenkin oireellista, että joillekin epätasapainoisille se on synonyymi tiettyyn yksilöön viitaten😬- TT
Vttu sinuna en mielikuvitus-palstaäijä fetisti paljon jankuttamisesta ja epätasapainoisista kehtaisi edes puhua. Mielesi on sairaampi kuin sairas ja tiedät sen itsekin. 1000 viestiä päivässä koskien yhtä ja samaa aihetta ja siihen vielä mielisairas oletuksesi että jokainen viesti on tältä sinun palstaäijältäsi kertoo jo ihan tarpeeksi.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Vttu sinuna en mielikuvitus-palstaäijä fetisti paljon jankuttamisesta ja epätasapainoisista kehtaisi edes puhua. Mielesi on sairaampi kuin sairas ja tiedät sen itsekin. 1000 viestiä päivässä koskien yhtä ja samaa aihetta ja siihen vielä mielisairas oletuksesi että jokainen viesti on tältä sinun palstaäijältäsi kertoo jo ihan tarpeeksi.
PalstaäijältäSi, kuten juuri sinä palstaäijä usein typerryttävästi kirjoittelet en ole naisesi miehesi jne. Maneerien tunnistaminen kun ei ole mitään rakettitiedettä loppujen lopuksi
- Anonyymi00016
Ei varmaan mulle kun sulla näyttää olevan haaremi täällä!
- Anonyymi00017
Yhteys on, koska asioita ja juttuja yhdistelemällä voi päätyä tiettyihin tuloksiin.
- Anonyymi00019
Miksi sitten haluat olla erillään?
- Anonyymi00027
minulla on jo uusi ihastus, joka ei kuulu "teihin"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465710Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2405501Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2332979Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,822742Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482496- 702129
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492026- 701860
- 2131784
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871389