Vieläkö etelän puolen ravintola kavereineen vainoaa sitä vanhempaa miestä.tiedän aika paljon ja olen ajatellut ilmiantaa poliisille sen kuvion.
Vainoaminen
23
1353
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketkä vainoaa ketä?
- Anonyymi00002
Vai vainoaako kukaan ketään?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vai vainoaako kukaan ketään?
Ee kukkaa kettää.
- Anonyymi00004
Siitä vaan, saatat kyllä itse joutua syytettyjen penkille aiheettomasta ilmiannosta.
- Anonyymi00006
Mistäkö te tiedätte mistä vainoamisesta on kyse kun noin uhmakkaasti vastasitte 🤔
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistäkö te tiedätte mistä vainoamisesta on kyse kun noin uhmakkaasti vastasitte 🤔
Kyllä jos siinä on perää, niin on velvollisuus ilmiantaa ja todisteitakin, eikä kirjoitella nimettömänä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä jos siinä on perää, niin on velvollisuus ilmiantaa ja todisteitakin, eikä kirjoitella nimettömänä.
On tosi että etelän puolen ravintoloita on Iisalmessa kaksi, ja seuraava on pubituuri Lapinlahdella..
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja kirjoitteli omalla nimellään vastikään tuohon tyyliin toisessa ketjussa
- Anonyymi00010
Mistäkö tiedätte että avauksessa mainittu toimenpide on aiheeton ilmianto josta syyte rävähtää?
- Anonyymi00011
Todistajan uhkailemista?
- Anonyymi00012
Silminnäkijän uhkaileminen nimettömänä, Eikös se rikos?
- Anonyymi00013
Näin monta tulkintaa kommentistanne saa irti.
- Anonyymi00016
nytkö eivät uskalla ilmoittaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
nytkö eivät uskalla ilmoittaa
Eivät uskalla👊🏻
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
On tosi että etelän puolen ravintoloita on Iisalmessa kaksi, ja seuraava on pubituuri Lapinlahdella..
Hulivili?
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Istuva Sonni?
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vainoaminen ei ole yksityisoikeudellisesti selvitettäviä rikos asioita
- Anonyymi00005
Jokin meni pieleen, yritä hetken kuluttua uudelleen.
- Anonyymi00014
Poliisi ei ota osaa koskaan polìsi
- Anonyymi00015
Kyllä poliisi ottaa osaa useinkin suruviestejä tuodessaan.
- Anonyymi00021
Sitä vanhempaa miestä vainotaan silleen että soinlahdessa oleva mies on manipuloinut kaikki puolelleen eli on hyvä keksimään valheita koska kostaa sukulaiselleen.kaikki siitä vainoojasta olevat asiat on keksittyjä.eli se vainoojan on sanottu olevan oikeasti hullu.syytöntä miestä vainotaan on ihmiset sairaita kun lähtee tuommoiseen mukaan.ja lomsa kunnossa.
- Anonyymi00022
Kymmenen päivää pähkäilty kuka vainoo ketä missäkin etelän Seisovassa Sonnissa ja nyt sitten tulet nurkan takaa esiin pohjoisen puolelta. Kohta on tuhat tiirailijaa 👀 koossa.
- Anonyymi00025
Kuumat naiset vainoavat palstalaisia 🥸
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688