Mä olen puhunut parille luotettavalle kaverille rakkaudestani suhun, kun haluan kertoa miten ihana olet.
Ootko nainen puhunut meistä kellekkään?
52
1043
Vastaukset
- Anonyymi00001
Julkiseen someen kirjoitin ja iltapäivälehdille kerroin.
- Anonyymi00002
Enpä ole oikeen muuten, ku sairaalassa
- Anonyymi00003
Parhaalle ystävälle olen kertonut mitä meidän välillä tapahtui ja kuinka ihana sinä olet. Kukaan muu ei tiedä.
- Anonyymi00004
Ei ole ketään, jolle kertoa.
- Anonyymi00043
Tuo on kyllä niin surullista.
- Anonyymi00005
noh en minä oikein mitään ole puhunut sen maanisen sekoiluni jälkeen. oikeastaan nykyään ei tee mieli puhua kellekään mitään. ei kait ole sanottavaakaan ’muille’
- Anonyymi00006
Vaikea puhua mistään meistä, eihän mitään meitä ole ikinä ollutkaan
- Anonyymi00044
Mitä uutta siinä on, ei täällä kellään mitään meitä ole.
- Anonyymi00007
En ole puhunut kenellekään mitään.
- Anonyymi00008
Oon kertonut, vaikket ehkä uskois.
- Anonyymi00009
Just sille yhdelle kerroin.
- Anonyymi00018
Ai kenelle 😁
- Anonyymi00046
Halusit sille leveillä.
- Anonyymi00010
Mene nyt panemaan sitä kumidollyas😆😆😅😂💋👄👄👄🫦👅💅🤳🌬️🥠🎀🪆🧸puhuuko se mitään? 🤭
- Anonyymi00041
Miltä tuntuu palstaäijä olla aikuinen netissä naisia esittävä emojeita ylikuluttava luuseri
- Anonyymi00011
Olen tottakai kertonut kaikille mahdollisille 😂
Rakkauspöhnä on vaarallinen tuolta osin 😅
Ei tää mikään salaisuus ole mutta jos toivot etten kerro niin sit voin yrittää olla kertomatta.- Anonyymi00012
Saa kertoa, en sitä tarkoittanut. Olin vain kiinnostunut. 😄 t. Ap
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saa kertoa, en sitä tarkoittanut. Olin vain kiinnostunut. 😄 t. Ap
Jos olet henkilö jolle tän osoitin niin hänelle olen sen kyllä kasvotusten kertonutkin joskus. Tää siis tunnistetieto.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos olet henkilö jolle tän osoitin niin hänelle olen sen kyllä kasvotusten kertonutkin joskus. Tää siis tunnistetieto.
Ei hän kasvotusten ole sanonut.
- Anonyymi00013
Muutamille kertonut susta kuinka ihana oot ja miten lääpälläni oon suhun❤️ja tuun olemaan loppuelämäni.
- Anonyymi00015
Terapeutille olen kertonut jotain, mutta en nimeten, enkä tunnistettavasti. Siltä osin, kuin liittyvät käsiteltäviin aiheisiin, usein vain sivuten asiaa. Ei siis läheskään joka kerta.
Eräällä vanhalle ystävälle kerroin yli puoli vuotta sitten jotain. Hän ei tunne kaivattuani enkä kertonut nimeä. Muille en ole kertonut.
Molemmille kerroin tavallaan ongelman muodossa. En niinkään hehkuttaen. Ehkä vähän epäreilua, mutta tuntui silloin siltä. - Anonyymi00019
Oon sanonu ettet mua halua enää mutta että ikävöin
- Anonyymi00020
En ja se saa mutcyuntemaan oloni yksinäiseksi. Olen harkinnut kertovani parille kaverilleni.
- Anonyymi00021
En kenellekkään, sydämeeni piilotin tunteeni sinuun. Nähdään ensi elämässä!
- Anonyymi00022
Yhdelle luotettavalle, mutta en tätä kamalaa ikävää.
- Anonyymi00038
Siitä et uskalla puhua kenellekään, koska varjelet miestennielijän mainettasi.
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Siitä et uskalla puhua kenellekään, koska varjelet miestennielijän mainettasi.
Olipa psykedeelinen ja ehkä hiukan ristiriitainen puheenparsi
- Anonyymi00023
En ole puhunut kenellekään "meistä", koska "meitä" ei ole. Se olenko kertonut itsestäni ja tunteistani, että tykkään yhdestä ihmisestä enkä voi olla ajattelematta, taas on oma asiani.
- Anonyymi00024
En♥️
- Anonyymi00025
Äidille ja eksälle ja olen heille ihan "alan terminologiaakin" tuonut ilmi. Kumpikaan ei tietysti voi ymmärtää asiaa täysin, mutta on ollut kiva että asiasta on jollekin voinut avautua.
- Anonyymi00033
Mirjalle?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mirjalle?
Hyvä juttu. Näin sun äidin silloin kerran itiksen torilla.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvä juttu. Näin sun äidin silloin kerran itiksen torilla.
No eksäs myös tunnen. Hyvä että puhuit meistä myös hänelle.
- Anonyymi00045
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mirjalle?
Ei arvon gubbe kyllä liity nuo Mirjasi ollenkaan mun äitiin tai eksään.
- Anonyymi00026
Mua ei ainakaan haittaa, vaikka hän olisi minusta puhunut, koska on vaan hyvä asia, jos on joku jolle voi puhua.
- Anonyymi00028
Niin ja kyllä olen puhunut asiasta parin hyvän ja luotettavan ystävän kanssa.
- Anonyymi00027
En, tietenkään, ellet huomioi mitä deletoin
- Anonyymi00029
Kauniimpi tapa kai ilmaista ketä olet fantasioinu panevasi miten onnistuu heidän keskuudessaan kaveri ottaa mallia tytön isästä ja käyttäytyy vähän paremmin tämän tytärtä kohtaan että edes kerran saa pillua mieluiten tekevät sen vielä niin että tyttö on sen verran nuori ettei ole kerennyt varmasti olemaan kenenkään muun kanssa
- Anonyymi00030
Sen jälkeen kehuskelevat keskenään kuka on korkannut kenenkin tyttären
- Anonyymi00031
Ketkä me mukamas?
- Anonyymi00032
Olen puhunut Antti susta mun vanhemmille.
- Anonyymi00035
Mun kaveri myös tietää. Olihan se todistamassa meitä silloin siellä hotellissa.
- Anonyymi00040
Silloin viime keväänä?
- Anonyymi00051
Anonyymi00040 kirjoitti:
Silloin viime keväänä?
Siitä on aikaa yli kymmenen vuotta.
- Anonyymi00037
En ole kertonut kenellekkään, sillä eihän meidän välillä ole mitään tapahtunutkaan. Pienessä flirttailussa ei ole mitään kerrottavaa, sillä ei olla mitään teinejä enää.
- Anonyymi00039
En ole kertonut kenellekään tunteistani, en edes terapeutille.
- Anonyymi00047
En usko että olisin sun mielestä ihana kun olet ollut ilkeä mua kohtaan eipä mulla ole mitään tunteita noin kylmää ihmistä kohtaan siitäkin olen kiitollinen kun sen nimen laitoin lappuun kun et osaa olla kuin ilkeä ihminen
- Anonyymi00048
Enpä ole ollut ketään kohtaan ilkeä. Jos oon ollut väsynyt niin silloin en jaksa hymyillä.
- Anonyymi00049
Sukulaisille osalle kerroin.
- Anonyymi00050
Jatkan.Kerroin myös hänen olevan salasuhtessa toisen naisen kanssa.Kerroin että ne tietää minun tietävän ja sen ,et se toinen kiusaa sen takia.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Jatkan.Kerroin myös hänen olevan salasuhtessa toisen naisen kanssa.Kerroin että ne tietää minun tietävän ja sen ,et se toinen kiusaa sen takia.
Kuka kiusaa ja miksi kiusaa.
- Anonyymi00053
Todettu on ettei teistä kenestäkään ole parisuhteeseen. Niin ihana olen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1327193KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4206934Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693523Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353117Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092674Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442251- 1261916
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821447- 741327