Näimme monta vuotta sitten. Miltä tuntui? Et tykännyt kun lähdit? 🫤
Pussasit minua viimeksi kun..
11
206
Vastaukset
- Anonyymi00001
en varmaan osaa enää edes pussata. olen pussannut viimeksi ehkä kaksi vuotta sitten.
- Anonyymi00004
Eihän 2 v ole pitkäkään aika. Omasta on monta kertaa kauemmin.
- Anonyymi00002
pelottaa kyllä tapailut ja muut olen varmaan aivan ruosteessa heh
- Anonyymi00003
Millainen tilanne oli?
- Anonyymi00005
Nainen sanoi vuosia sitten että olen hyvä pussaaja. Vähän särähti että onko hän harjoitellut pussailua monenkin muun kanssa.
- Anonyymi00006
Miehet on kyllä mustasukkaisia. Tuollaisen särähtäminen kertoo huonosta itsetunnosta.
- Anonyymi00007
Eikö olisi saanut harjoitella? Kauneinta hellyydenosoitusta.
- Anonyymi00008
Anna olla jo kun et osaa kuin pelleillä sen olen monesti huomannut mut en ole ottamassa yhteyttä suhun turha kuvitella
- Anonyymi00010
En haluu nähdä sua
- Anonyymi00009
Kuka ketä ettet ny vain olis unta nähny mikä päivä mikä vuosi mikä kellonaika oliko aamu vai ilta vai yö mitä muuta teitte nasselta löytyy jostain tarkat muistiin painot ja kaiken varalta selitys niille päiville ovat aurinkokin tarkempia kirjan pitäjiä ettei vaan vahingossakaan syytetä aiheetta ja jos syytetään pystyy joko selittämään missä on ollu kaveri antaa alibin tai löytyy todisteet kuitteineen
- Anonyymi00011
Vässykkä vasikoi vaikka kaverinsa että välttyy itse vankeustuomiolta nössö on taas siitä niin arka että estää itseään jopa elämästä elämäänsä ja pilkun tarkka ettei vahingossakaan riko lakia pelkää mitkä seuraukset sillä on työn saantiin ensisijaisesti työnantajille liian nöyriä työntekijöitä tekemään mitä pomo käskee liian arkoja joillekin aloille kokonaisuudessaan huolto töissä pitää katsoa millaisiin kohteisiin yksin laittaa saattaa jotkin kodit olla todella järkyttävässä kunnossa ja jos sattuvat löytämään menehtyneen asukkaan jossain huolto kohteessa pitäisi heille antaa tarkat toiminta ohjeet saattavat mennä lukkoon muutoin ja järjestää terapeutille aika keskustelemaan mitä tuntemuksia herätti heitä täytyy auttaa käsittelemään järkyttäviä asioita eläneet kotona jo niin tarkkaan varjeltuina isin tai äitin silmäterinä eivät välttämättä tunne itsekään itseään kysymyksenä onko heitä kukaan koskaan saanut suuttumaan kunnolla jos ei ni onnistuu multa vaikka luulisivat kuinka hyvin pystymään itsensä hillitsemään ja se arkuus hidastaa myös työn tekoa pelkäävät rikkovansa jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1666414Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto755310Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143715Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213345Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1722672Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742315Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12078Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191556- 981306