Mä sanon näin että "nerokasta brillianttia!
Hyvin sopii rantalan jutut Eppujen juttuihin että täydentää toisiaan hyvin että Iiro tuo oman uuden lisän siihe juttuun.
Mutta nyt se on eppujen keikkailu ohitse siis. Kiitos eput pitkästä urasta keikkabändinä ja levyjä teitte myös paljon.
Tuleekohan vielä epuilta levy&levyjä? Onko levyllä mukana jazz-pianisti Iiro Rantala? Mitäköhän suurta taidetta sieltä tulee oikein sitten? Pelkkä ajatus houkuttaa eput ja iiro rantala suunnittelemassa levyä mutta saa nähhä....
Eppujen paras levy on minusta rupisia riimejä ja karmeita tarinoita mutta imperiumin vastaisku, maximum jee jee, Akun tehdas ja kahdeksas ihme on myös kovia levyjä.
Kokoelmalevyistä repullinen hittejä 1 kolahtaa.
Millaisia kokemuksia teillä Iiro rantala ja Eppu normaalin yhteistyöstä?
Anonyymi-ap
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233