Onko mitenkään mahdollista asentaa lukkopontillista laminaattilattiaa ns. väärään suuntaan? Tarkoitus olisi tehdä yhtenäinen lattiapinta ilman kynnyksiä koko kämppään mutta makuuhuoneen kanssa on ongelma. Vai mahtaako tarketin lattioihin löytyä jotain palaa millä saisi asennus suunnan muutettua?
Laminaatin asennus
2
1155
Vastaukset
- kesken kaiken
...suunnanvaihto. Mutta voihan suunnan vaihtaa ja laittaa syntyvään rakoon nätin ohuen metallilistan. Tarkoitukseen sopivia listoja on rautakaupoissa eri värisiä ja näköisiä, Sopivassa kohdassa saattaa vaan lisätä tyylikkyyttä.
- jyrd
Kyllä laminaattia voi periaatteessa tehä kumpaanki suuntaan. Toiseen suuntaan se on vaan huomattavasti hankalampaa.
Mä en kumminkaa suosittelis tekemään laminaattia koko huoneistoon yhtenä palana. Pari kuukautta sitte me laitettiin meijän asuntoon laminaatti, ja ajateltiin ihan samaa. Ammattimieheltä kun ohimennen kysyttiin, nii se sano, että ehdottomasti ei. Jokainen huone erikseen. Muuten se lähtee ajannmittaan takuuvarmasti rakoilemaan. Jos on pakko nii voi tehä pari huonetta samasta levystä. Meillä esimerkiks ei oo selkeetä ovee eteisestä olkkariin, nii se tehtii yhestä osasta. Muuten jätettiin aina ovien kohalle semmonen sentin rako (molempien huoneiden laminaatille täytyy olla oma väh. 5 mm:n liikkumisvara!) ja siihen laitettiin laminaatin värinen lujalla tarralla kiinnitettävä noin 3 cm leveä lista. Tuli tosi siisti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899