skall det vara östnyland eller västnyland. Själv föredrar jag västnyland!!
Första
3
1105
Vastaukset
- sunwae
Själv hejar jag på östnyland...
Jag har alltid undrat över vad folk egentligen diskuterar om på såna här 'landskapsforum'. Vilket landskap som är bäst? Vad som är aktuellt i landskapen?
Hmm...
Jag har faktiskt en fråga gällande Nyland! Ofta får man höra att Nyland omfattar 'Nyland' och 'Östra Nyland'. Vart har Västra Nyland tagit vägen? Och var går egentligen gränsen mellan Västra och Mellersta Nyland?
Se där, det här forumet har en funktion att fylla!- BoWi
Gränsen mellan östnyland och Nyland gör emellan Sibbo / vanda eller Hfors. Egentligen uppfattas landskapet nyland i folkmun som västnyland det är bara i landsvägsskyltning som det missbrukas. På Finska områden talar man även om keski-uusimaa som sträcker sig ifrån Sipoo till Lohja.
- Kexet
BoWi kirjoitti:
Gränsen mellan östnyland och Nyland gör emellan Sibbo / vanda eller Hfors. Egentligen uppfattas landskapet nyland i folkmun som västnyland det är bara i landsvägsskyltning som det missbrukas. På Finska områden talar man även om keski-uusimaa som sträcker sig ifrån Sipoo till Lohja.
Skit i gränserna! Hälsningar fr Hangö!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531605- 1741346
- 101295
- 761264
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 161126
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96918Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä56905- 347815