Ulkonäköä ja niin helliä keskusteluja ollut. Arvaa vaan sattuuko.
Kehut mussa ihan kaikkea
12
292
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne oli läpällä
- Anonyymi00008
Soosoo. Ei voi ensin haukkua ja sitten kehua samoista asioista mistä ensin on haukkunut 😌☝🏻
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Soosoo. Ei voi ensin haukkua ja sitten kehua samoista asioista mistä ensin on haukkunut 😌☝🏻
En ole kehunut sinussa mitään mustat hamput hiukset
- Anonyymi00002
en ole minä. etsi ihmeessä se joka näin tekee. ja jätä minut kokonaan rauhaan myös niidem naisien uhrattavana ololta.
- Anonyymi00004
Niin mutta mikä tässä nyt sitten on palstaäijä se nk riipaiseva osuus- jäi vähän vajaaksi
- Anonyymi00005
VOI ny peräsuoIi
- Anonyymi00006
Joo eikö ollutkin sisältörikas avaus palstasedältä?
- Anonyymi00007
Mua harmittaa kun puhuin
Niin kauniita ja ihania asioita miehelle joka olikin lyhyempi.
Muttei kertonut sitä heti .
On ihan pettynyt ja huijattu olo !
Olin rakastunut ihan eri tyyppiin mitä hän oli
todella .tunne oli aito mutta. ei tarkoitettu sille mistä en pidä .. vaan sille pitkälle jota ei oo olemas 😭💔
Myös lyhyt ansaitsee endottamasti kyllä uuden mahdollisuudenbrskkaudessa .jonkun muun kanssa.
Mutta toivon että hänelle mies olisi aito . rehellinen ja turvallinen. Ja varma
Kaikkea sitä mitä minä jäin tylysti vaille
Ja ikuisesti odottamaan !!!!!!!!!!
(Mieti perkeleen mies
Panetus on yhä olemassa mutta kohde on ku kummitus ... Vittu mitä teit🤬🤬🤬🤬🤬 🐏)
Kun hän ei ollutkaan se mitä kuvailaina olevansa
Vaan vissiinkin jokin deitti läppä huijari vissiinkin
Ei naurata. Tuntuu ihan vitun pahalle 😩
Ja loukkasi syvältä
Sillä mullakin on halut ja tunteet
Ja oikeus toivoa hyvää ja pärenpaa itselle .
Eikä mua saa kohdella paskasti aina
Vaikka olenkin paljon elämässä nähnyt ja kestänyt
Pitkä murtunut nainen
Jonka sydän ja silmät ei parane!- Anonyymi00009
Heh hee..on sullakin ongelmat. 😁
- Anonyymi00010
Kehuttavaa on, mutta mitä löytyy sen alta
- Anonyymi00013
Iso sydän
- Anonyymi00012
oon yksin loppuun saakka luultavasti kosk jos erot ottaa niin koville mitä se otti nyi helvet.i
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980