Vappu Pimiä ei kiertele, eikä kaartele rakkausasioissa. Moni suomalainen etsii rinnalleen sitä oikeaa, mutta se ei jostain syystä tärppää. Lue, mitkä neuvot Pimiä antaa sinkuille, jotka haluaisivat löytää rinnalleen rakkaan.
Lue tästä:
https://www.suomi24.fi/viihde/vappu-pimia-ei-kiertele-eika-kaartele-rakkausasioissa-tama-voi-olla-iso-este-parisuhteelle?s24
Vappu Pimiä antaa avokätiset neuvot Suomen sinkuille!

19
733
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rasismikohu Vappuko se siellä huutelee?
- Anonyymi00002
Vappu Pimiä, ja juhannus valkea.
- Anonyymi00004
Näin se on.Ei ole väliä millanen ukko on kunhan se on miljonääri.
- Anonyymi00005
Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa!
- Anonyymi00006
Vappuhan s eon kova tyttö antamaan neuvoja ja muutaki. Nuorena jos oiekin muistan mieht vaihtui tiheään eli niitä riitti. Kunnes löytyi miljoona mies oamisuuksineen.
Mikähän tämä Vappu antamaan mitää neuvoja minusta hän on ollut aina ns. räkättirastas ja on siinä miehellä kestämistä.
Juontajan onneton ja tunkenut itseään minä minä- periaatteella joka paikkaan. Aikoinaan Maajussi sarjastakin söi Miiaa Nuutilan.
Hyvä kun jäi pois TTk ohjelmasta kun palkkauskin kuulemma oli tuplat ja edut muihin MTV 3 juontajiin verrattuna.
Minusta hän on ollut aina pyrkyri ilman mitään koulutusta. Liikaa ahnetii joka paikkaan minä minä periaatteella.
Ei kiitos ja näkemiin.- Anonyymi00009
Se oli ihanaa kun Vappu Pimiä sanoi sanat että on aika kiittää teitä hyvät katsojat näistä vuosista koska tämä lähetys on hänen viimeinen Tanssii tähtien kisan ohjelmassa.
- Anonyymi00013
Kyllä kirjoitit osuvasti! Mitään ohjelmaa, missä tuo räähkä on olkut, ei ole voinut katsoa. Ei kerta kaikkiaan pysty.
Katselin tuota maajussille morsiainta, kun Mia Nuutila sitä veti. Pehmeä, sympaattinen juontaja, joka sopi kun nenä päähän ko ohjelmaan. Sitten tuli tuo räähkä, pystyin katsomaan max 30 min. Kova, kylmä-ääninen, räkättäjä, kylmä. Hyi saatana! Siihen jäi. Ämmän naamakin saa heti aikaiseksi oksennusreaktion.
- Anonyymi00007
Eipä ole Vapun mieskään löytänyt sitä hyvää ja oikeaa.
- Anonyymi00011
Ettei vaan Ukko huijaa naisten rahoja.
- Anonyymi00008
Kyllä niitä neuvoja voi antaa. Jos eka ei natsaa niin uutta matoa koukkuun. Vappukin ollut jo muutaman kerran naimisissa ennen kuin löysi lompakon.
- Anonyymi00010
Eikö vapulla ole ihan oma lompakko !
- Anonyymi00012
Tuon kananaivorääkyjän juttuja kukaan vaivaudu lukemaan.
- Anonyymi00014
Vappu se oli nuorena kova antamaan ja tietää miten annetaan.
Rikas täytyy olla ja miljoona omaisuus, sitten voi antaa.
Mistä näitä antajia sikiää, nyt hän on Kaliforniassa ja ilmeisemmin pyrkyri
pyrikii oikein maailman tähdeksi tohvelisankarinsa kanssa.
Rahalla saa ja hevosella pääsee. - Anonyymi00015
muuttakaa grölantiin niin putinin veli trumppi antaa kaikille millin rahaa
- Anonyymi00016
Menolippu tilattu !
Hyvästi sosialistit.- Anonyymi00017
Luterilaisuus kirkkoihin on perinyt eri lahkoissa hajottaa eksyttää. On yksi pelastaja .
- Anonyymi00018
Vappu Pimiän parisuhteen ikävä kääntöpuoli paljastui?
Puoliso yski ja yski ja yski. Hän yski semmosen puoli tuntia ennen kuin nukahti uudestaan. Mutta minä en, Vappu kertoo 24 tuntia nähtävissä olevassa stoorissaan.
Jopas oli järkyttävä uutinen. - Anonyymi00019
Pimiä avautui taas. Voi ei mitä se mies taas teki. Pakko kertoa koko maailmalle. että hän yski. Erittäin tärkeä tieto!
- Anonyymi00020
– Sanoin hänelle kyllä aika tiukasti, että olisit tietty voinut siirtyä sohvalle, Vappu virnistää
- Virnistävälle rouvalle ei tullut mieleen, että olisi itse voinut siirtyä sohvalle Eipä tullut, vaan piti kyykyttää sairasta "rakasta" miestään koko maailman silmissä. Minä minä minä.... on Vapulla vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1393336Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk822930Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro402307Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1142212Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1452096Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva472031Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?181540Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121476Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville291363- 1351063