Anteeksi naapuri, kun imuroin seinäsi takana, vaikea minun on seinän toisella puolella imuroida, koska minulla ei ole avainta kämppääsi.
Olit tehnyt valituksen, että jyystän imurilla lattioita seinän takana, voisitko ostaa minulle pehmeärenkaisen, pieniäänisen imurin, jossa on superlonipehmusteet suuttimen ympärillä!?
Ja purkanet väliseinän?
ANTEEKSI NAAPURI
8
193
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Naapurina taitaa olla russianhenkilö.
- Anonyymi00002
Sorry Mr Managemantman!
- Anonyymi00003
Management siis
- Anonyymi00004
Mr Managementman American Pie
- Anonyymi00005
Kyse on siitä, että sinä imuroit itse. Ostaessani asunnon minulle vakuutettiin ettei naapureina ole köyhiä. Tämä tieto ei pidä paikkaansa, koska joudut imuroimaan itse eikä sinulla ole varaa sisäkköön.
- Anonyymi00006
Olet ystävällinen kun osaat pyytää anteeksi, saat anteeksi
- Anonyymi00007
Kannattaa kuunnella tarkkaan valittajien asuntoa, vaikkapa asettamalla juomalasi seinään ja painaa siihen korva ja kuunnella mitä kolinoita ja ääniä kuuluu ja laittaa sitten naapurin oveen heippalappu asiasta.
- Anonyymi00008
Kiitti vinkistä, olet ihqu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742395Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371967- 1011233
- 491012
- 92910
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26847Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,147713- 29710
- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598