Läheisyytesi on ainutlaatuista.
Rakkautesi syvää ja pysyvää.
Vaikka olisit kaukana, voin tuntea lämpösi.
Kesytin ja rauhoitin sinut, vaikka rakkautesi teki sinut melkein hulluksi.
Mutta sellainen sinä oletkin, sweet but psycho.
Mur.
:/
Nainen, ihana mussukkani
17
471
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuuntelen just Avaa täällä :D
https://youtu.be/jH1RNk8954Q?si=6LYtUFPksX_9D_xM
Kings & Queens- Anonyymi00002
Alan Walker - Faded
Nyt tollanen soimassa....
Olisit voinut vastatakin kyl.
Tai mieluummin irl jutskailla vielä hetken.
Muutaman päivän on vielä tunteet tallessa...
Tai on ne sen jälkeenkin, mut ei käytössä enää. .
- Anonyymi00003
Kuulosti ihan yhden T kirjaimella alkavan miehen höpötyyksiltä tämä kirjoitus
Oletkojan se!?
Naiselta- Anonyymi00005
Samaa mieltä t miehestä, lässyilee ja samalla kierosti haukkuu.. ja ootko se k nainen,
Kirjoittiko sulle vai jo jollekin muulle? - Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Samaa mieltä t miehestä, lässyilee ja samalla kierosti haukkuu.. ja ootko se k nainen,
Kirjoittiko sulle vai jo jollekin muulle?En oo k nainen . Ex nimi alkaa T se tuli mieleen .
- Anonyymi00004
Ihan kirjoitus rakas ❤️💓
- Anonyymi00006
Totuus.
Et ole ollut elämässäni, kun tarvitsin sinua.
Vaikeudet olen joutunut kohtaamaan yksin. Selviämään kaikista sydämen tuskaisista kivuista, kun olisin tarvinnut muutakin kuin hiljaisuutta.
Miksi tämä show?
Luikkia piilossa ja kätköissä?
En enää jaksa pelejäsi. Se kait tarkoituksesi onkin, että niin totan ja saat "hyvin ansaitun rauhan elämääsi".
Totuus on, kannat tätä taakkaa loppuelämäsi, minkä olet tehnyt, etkä uskalla sitä kohdata. Ei se mitään, selviän, nousen aina kuin feenix tuhkasta. - Anonyymi00007
Ja älä huoli. Saat olla vapaa kaikesta. Oikeasti. Älä ota taakkaa loppuiäksi. Äkkipikaistuksissani niin kirjoitin. Kaitpa minä itse itselleni tämän shown tein. Ei saisi olla niin naivii ja hyväuskoinen. Siitäpä sitä oppii.
- Anonyymi00008
Haluan että mietit sitä, miksi pyrit minua satuttamaan? Ja jos välittäisi. Silloin sen kertoisi kyllä jotenkin muutoin kuin tämän palstan kautta. Oliko siitä ehkä jotain viisi vuotta, kun viimeksi on edes keskusteltu? Sen jälkeisenkin ajan olen aika paljon koettanut tehdä työtä, etten ajattelisi sinua. Sitten... Jälleen. Miksi haluat leikitellä minun tunteillani? Sinä saat rakastaa ketä sinä haluat, mutta älä leiki tunteillani.
- Anonyymi00009
Se meni vuosien ajan niin, että minä yritin väkisin pitää sinusta kiinni. Uskon, että ymmärsin käytöksestäsi ettet välittänyt oikeasti ja sekoilin sen tunteeni kanssa, etten saanut vastakaikua sinulta. Se varmasti oli oikeutettua sinulta. En syytä siis. En voi vaatia toista rakasramaan tai edes välittämään.
Ennen kaikkea suren kaiken yhteyden katkeamista ja se on ollut yksin sinun tapasi osoittaa jotain. Se aiheutti tosi suurta kipua. Olen kuitenkin selviytynyt.
Se...miksi laitoin asioita tänne johtuu yksinomaan siitä, koen välittäväni niin paljon, että sydämeen sattuu se kaikki...miten ihmiset voivatkaan toisensa niin väärin ymmärtää. Koen, ettet koskaan antanut mahdollisuutta. Olet nähnyt sen rikkonaisemman puolen minusta.
Koen, vaikka kuinka koettaisin kertoa, se valuu "hukkaan". Ja se on turhaa.- Anonyymi00011
Voisitko edes yrittää muotoilla edes yhden tekstin niin että näkyy se paljon puhuttu välittämisesi toisesta ihmisestä selvästi ?
Hänen huomioon ottamisesta asiassa ? - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voisitko edes yrittää muotoilla edes yhden tekstin niin että näkyy se paljon puhuttu välittämisesi toisesta ihmisestä selvästi ?
Hänen huomioon ottamisesta asiassa ?En osaa muotoilla muutoin. Kerron aina sen, miten sillä hetkellä koen asian. Kerron tuntemukseni asiaan liittyen. Asiaan, mihin on liittynyt kipua. Voisin kertoa kaikkea rakkausluritusta, mutta totuus on, että toisesta välittämiseen usein liittyy myös omakohtaista kipua, jonka haluaisi toisen ymmärtävän. Minusta toista ei tarvitse nostaa jakkaralle ja ylistää. Olisihan se pelkkää huumaa, jos vaan voisi koko ajan elää rakkauskuplaa, lirkutella vaan, sehän on tämän palstan yleinen meininki, rakkauden nälkäiset huumaavat toisiaan, halutaan elää tunteessa ja sama kuka laittaa sydämiä ja vastaillaan, ei kun mulle nämä sydämet.
- Anonyymi00013
Sinä teet ihan hölmöjä juttuja kyllä.
Minun olisi pitänyt osata kuunella sinua enemmän. Kadun sitä etten osannut. Ja menetin sinut. Ei menneitä voi muuksi muuttaa. Halusin kuitenkin kertoa. Toivottavasti kukaan toinen ei kohtele sinua niin huonosti kuin minä silloin sinua. Olisin halunnut olla parempi ihmisenä ja ystävänä. - Anonyymi00014
Ymmärrän kyllä miksi olin vaikeasti rakastettava.
Olen kokenut häpeää, käytökswstäni. Minä oikeasti suren ystävyytemme menettämistä. Kyllä minä tulen sitä aina suremaan, ei sille mitään voi.
Mutta eipä se näillä viesteillä miksikään muutu vai mitä. - Anonyymi00015
Kukahan se sekopää on? Minun elämäni on ihan mallillaan.
Mn - Anonyymi00017
flashback jostain menneestä mur.., kirjoitti pitkiä ketjuja pelkästään mur- sanalla tänne murrrr.
- Anonyymi00018
Jos mun kulta sanois mua psychoksi, ... miettisin kyll uudemman kerran onko hän rakkaani. Pahinta mitä mun kaivattu on sanonut mun tulisuudesta, on "kiukuttelu". Toisaalta se naureskelu kaiken päälle, sattuu enemmän kuin nimittely. *pah*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980