En mahda sille mitään että minulla tunteita häntä kohtaan. En nauti tästä tilanteesta ja kyllä minulla on tästä paha mieli ja tiedän että tämä ei ole sinua kohtaan reilua. Mutta en voi muuta kuin olla pahoillaan. Voin jutella sinun kanssa asiat selviksi irl, jos sitä tarvitset selvyyden saamiseksi. Voin myös lopettaa kaikkien viestien kirjoittamisen tälle palstalle, jos se auttaa. Muuta en valitettavasti voi antaa.
Tarkennatko vielä tätä
28
750
Vastaukset
- Anonyymi00001
Menikö miehelle vai naiselle? Ja ketä kohtaan tunteita?
- Anonyymi00002
Ei näistä tunnisteettomista manipulointiviesteistä kannata välittää.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei todellakaan kannata!
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aika vahva ilmaisu tämä mainitsemasi tunnisteeton manipulointiviesti mitä tulee tämän yhden väsyneen äijän onttoon nk tunne-eläytymiseen. Ehkä ois syytä miten ne sanovat irtaantua täältä jos suhteellisuudentaju katoaa tuolla tavalla😏
- Anonyymi00027
Jonille. Joni Sebastian Rynkkyselle
- Anonyymi00004
Ei oo tarvetta irl keskustelulle
Minä päätin lopettaa yhteydenpidon siellä ja aijon omata selkärankaa pitää omat sanat .
Varsinkin tiedän että mies valehteli minulle .
Saatan olla ainoa hänen maailmassaan jonka sanat pitää yhtään millään tavoin ....
Toivon että hän havahtuu kohtelemmman vielä joskus muita naisia paremmin kun minua Eikä särje lisää sydämiä
Palstakirjoitukset jatkukoon...
Ne minun ihan itse helpo rajoitaa
sillä miten paljon niitä luen ja käyn Suomi 24 noin muuten
Olen ollut pitkään poissa sivuilta välillä
Naiselta miehelle- Anonyymi00024
Jos olet se joka on tullut huijatuksi miehen pituuden suhteen, niin ihan utelaisuudesta kysyn miten on mahdollista että olet rakastunut ilman että olette edes yhden kerran tavannut? Törkeästihän se on tehty jos on valehdeltu pituus ja annettu toiselle tahallaan väärä kuva mutta kyllä mielestäni jos ihminen ihastuu saati rakastuu on tapahduttava edes jonkinlainen kohtaaminen. Saattaa olla että suutut nyt mutta kyllä sinun olisi pitänyt pyytää tapaamista ihan livenä heti kun sinulle alkoi muodostua tunteita häntä kohtaan.
-Lyhyt sivusta seuraaja
- Anonyymi00005
Meneekö miehelle vai naiselle ehkä avautuu tekstisi paremmin oikealle.
- Anonyymi00012
Onko näissä palstaäijän palstatodellisuuteen liittyvissä hubbabubba-avauksissa todella mitään mistä aukenisi kenellekään mitään varsinkaan tällaisella hämärällä splittausmenetelmällä mikä perustuu tuohon typerruttävään sukupuolittamiseen
- Anonyymi00028
Slitsofrenia Hannalle paino 120kg pituus 163 senttiä tunnetko?
- Anonyymi00006
Kenelle kirjoitat olisi reilua avata?
- Anonyymi00013
Eivätkö nämä palstaäijän blaa blaa- viestit ole sellaisia mitkä voisivat avautua kuten mainitsit kenelle tahansa? Kaikki kulminoituu aina tähän tekstien risteilyyn mitä tämä elämäänsä kyllästynyt äijä populisoi teille lukijoille
- Anonyymi00007
Ei sitten minulta tällaiset viestit...
- Anonyymi00009
Et osaa. Edes rehellisesti puhua niin miks puhuttaisiin olet niin kiero kuin voit olla evvk
- Anonyymi00018
Noin minäkin ajattelen!
- Anonyymi00010
Kumpaan?
- Anonyymi00014
Normaali, tervejärkinen ihminen ei selvitä mitään, kirjoita mitään, tai muutenkaan ihmettele mitään henkilökohtaisia tai kahdenvälisiä asioita missään netin anonyymipalstoilla. sivusta
- Anonyymi00015
Hyviä vaihtoehtoja tarjoat. Sen ihmisen kanssa pitää elää, jota ilman ei voi elää.
- Anonyymi00023
TÄÄ ON hyvin tarkasti ilmaistu, näin sen pitääkin olla.
- Anonyymi00016
Janssonin kiusausta sanon maar
- Anonyymi00017
Ketä kohtaan tunteita ja keneltä pyydät anteeksi, kirjaimet?
- Anonyymi00019
Selitys irl kiitos.
- Anonyymi00020
ap. On nainen joka kirjoittaa J miehelle
- Anonyymi00022
Ei ainakaan M-nainen...
- Anonyymi00025
Riittä kun laitat tuon suoraan viestinä.
- Anonyymi00021
Tunteita mua kohtaanko ?
- Anonyymi00026
Jutellaan toki. Olisi kiva kuulla miten sinulla menee. Elämä ei ole reilua tuedän sen kyllä. Ei hätää.
- Anonyymi00029
Miks kysyt toista tarkentamaan omaa ajatteluas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887