Kohdata sinut rakkaani. Nähdä kasvosi ja tuntea läsnäolosi. Tiedän jo nyt sanoa, että koskaan mitään parempaa tunnetta sydämeni tule kokemaan. Nähdä oma puolisoni ilmi elävänä edessäni on jotain, mistä olen antanut itseni vain haaveilla tähän asti.
Tiedän paljon ja siksi jännitys on vain hyvästä. Tunnen sinut sydämessäni ja sitä kautta olen oppinut tuntemaan meitä. Silti voin vain nyt salaa riemuita päivistä tulevistamme.
Ja juuri nyt se alkaa konkretisoitua. Livumme lähemmäksi toisiamme ja ennenkuin edes kerkiämme tajuamaan, niin olemmekin toistemme edessä.
Olen odottanut sua koko elämäni!
Myönnän että mukavasti jännittää
12
359
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi ihan teksti🙂
- Anonyymi00002
Samoin mäkin olen odottanut koko elämäni❤️vihdoinkin se tapahtuu
- Anonyymi00003
Täytyy sanoa, että tuntuu oudolta nähdä jonkun toisen pukevan omat ajatukseni sanoiksi. Näin myös ajattelen. Toisinaan itselleni tulee todella voimakas yhteyden tunne johonkin ihmiseen. En vain tiedä, keneen...
Tuo yhteys tuntuu ihan fyysisenä tuntemuksena rintalastassa ja päässä. En osaa kuitenkaan osaa pukea sitä tuntemusta sanoiksi. Joitain vuosia sitten tunsin sen erittäin voimakkaana. Nyt olet tuntenut tuon tuntemuksen taas aina silloin tällöin. Tunnen itseni silloin hyvin onnelliseksi. - Anonyymi00004
Tiedätkö mitä. Pidät minua tyhmempånä kuin olen. Pidätkö siitä, leikkimisestä? On toki hauskaakin sananleikkiä olemassa. Nämä wi ole sitä. Mitä TunninMies tarkoittaa?
- Anonyymi00005
Se voisi mennä läpi, mutta ei mene. Vai wttä ihan kylkiluu kipeänä, jassoo. Onko vieläkin? Sinun pitänee käydä tohtorilla tutkituttamassa, olisiko sinulla se ylimääräisen kylkiluun syndroomatauti.
- Anonyymi00006
Miettiä voisit sitä, minkä viestin tämä jättää? Ennemminkin näistä viesteistäsi jää mielikuva, että huiputetaan tekeytymällä muuksi. On mukamas miljoona miestä kieli pitkällä vartomassa. Tämäkö se viesti on ja mihin sillä pyrit? Koen, että et lopeta pelaamistasi ja olen tosi surullinen. Sehän kertoo ettet oikeasti ole ikinä minua halunnut ja ehkä sen tiedän jo...mutta miksi tällä tavoin. Koetatko saada minut huomaamaan mikä olet.
No, valo kait paljastaa ja rehellisyys on tärkeää. Ilmeisesti olet kantanut jotain syyllisyyttä ja haluat saada siitä vapautuksen?
Olet vapaa, ystäväni. - Anonyymi00007
Taidat olla aika alussa tunteidesi kanssa ja odotuksia ja positiivisia tunnetiloja on paljon, oikeassa yhteydessä tunnut myös olevan. Mukava juttu että täällä edes joku löytää sen mitä tunteekin ja haluaa.
Itse koetan päästä viimoisistakin tunteista, aikaa se on tietysti vienyt.- Anonyymi00015
Iihavan katkeraa tilitystä!
- Anonyymi00009
Aika paljon negatiivisia naisia palstalla aina.
Ja ihan oikeinko kuvittelette että kirjoitukset ovat sitten teille kun vastaatte niihin niin äkäisesti 😁
Vähän tuntuu että jos mies teitä yhtään tuntee niin hän ei teille mitään näillä palstoilla kyllä kirjoittaisi. Joten tuulen huutelette. - Anonyymi00011
Tämä palsta on perzeestä, miähet on per seestä mitkä täällä pyörii muka vapaana ettimässä seuraavaa naista jota voi höynäyttää. Lässytetään rakkaudesta naiseen sivutolkulla.
- Anonyymi00012
Öö.... ? Mihin aiheeseen tunti
- Anonyymi00013
Se erottaakin demokraatin ja jihadistin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897