Kokoomus ja perussuomalaiset unohtivat kertoa missä maassa näin olisi. Vaalilupaus siis pidetty!
Vaalilupauksena 100 000 työllistä lisää
16
350
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuten todettu niin hyvät ennusmerkit on ilmassa. Datakeskuksia ja jäänmurtajia rakennetaan. Paljon vielä ehtii tapahtua!
- Anonyymi00002
demari kun lupaa vappusatasen niin sen poistoon ei tarvita edes lamaa 🤔
- Anonyymi00004
Kukaan ei luvannut vappusatasta, sitkeästi elää huuhaa...:))
- Anonyymi00010
Persut lupasivat, että kun Mestari iskee rautanyrkkinsä pöytään, joka ainoa mamu poistuu Suomesta häntä koipien välissä.
- Anonyymi00003
Vappusatasen hokema on kulunut, minun eläkkeeni nousi 250 euroa kuukaudessa.
Kokkarit lupasi 100000 uutta työpaikaa kuhan hallitus leikkaa tarpeeksi, sekin totetui mutta tuli 100000 uutta työtöntä. Kyllä kannatti leikata ostovoimasta. Minun ja puolisoni vappu 250 eli 500 euroa menee suoraan säästöön ja odotellaan uutta Lindtmanin hallitusta niin sitten ruvetaan käyttämään uusia ja vanhoja säästöjä. Odotellaan vakaata talouspolitiikkaa kunhan saadaan rasistipuolue sivuun.- Anonyymi00005
''... minun eläkkeeni nousi 250 euroa kuukaudessa.''
Oletko nähnyt muita hurjia unia ???
''Vuonna 2026 maksussa olevat työeläkkeet nousevat noin 0,88 % työeläkeindeksin mukaisesti, kun taas kansaneläkkeiden ja takuueläkkeiden korotus on noin 0,47 % kansaneläkeindeksin muutoksen myötä, mutta näiden korotusten tarkat luvut vahvistetaan myöhemmin, ja palkkakertoimen nousu on noin 2,33 %, mikä vaikuttaa uusiin eläkkeisiin, jotka lasketaan vuoden 2026 tasolla. Korotukset tulevat automaattisesti eläkkeensaajille vuoden 2026 alussa''
- Anonyymi00006
Tämänkin persut saivat maahanmuuttajien syyksi.
- Anonyymi00008
Monesko sadas kerta sama möläytys sinulta ??
Vain kakarat koristelevat viestin hassunhauskoilla kuvilla.... - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Monesko sadas kerta sama möläytys sinulta ??
Vain kakarat koristelevat viestin hassunhauskoilla kuvilla....Saatko sinä persuja 24/7 stalkkaava ja maallittava s24ammattitrolli palkkasi viestimäärien perusteella kun samojen viestien kopiot tulee eri palstoilla vastaan helposti kymmeniä, satoja jopa tuhansia kertoja?
- Anonyymi00011
Espanjassa ehkä, kun orpopurrat onnistuivat kirittämään Suomen kärkisijalle?
- Anonyymi00014
Työ on "pelastussanoma". Tuttua historiasta. Uhka ja pelastus, niin aina.
- Anonyymi00015
"Arbeit macht frei"?
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
"Arbeit macht frei"?
"Työlkii ellää, mut kaupal rikastuu".
- Anonyymi00017
Takinkäännöllä ja käänteisluvulla määrä pitää paikkaansa.
- Anonyymi00019
Lupaus tuskin koskee Suomea, sillä täällä työttömyys kasvaa kovaa vauhtia.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514