Terve forssalaiset!
Olemme pääkaupunkiseudulta hiljattain tänne töiden perässä muuttanut perhe.
Ajatuksena olisi alkaa pyörittää hommaa jossa tarjoaisimme erilaisia ohjelmanumeroita juhliin, vanhainkoteihin, yritysten virkistyspäiviin you nameja it!
Kokonaisuus olisi aina muokattavissa tilaisuuden mukaan.
Ihan siis päivätöidwn ohella toimisimme.
Nyt olisi pääsiäisen tienoille ehkä vähän uhkarohkeakin yritys.
Nimittäin.
Kun jouluna tilaillaan pukkia ja muoria niin nyt olisi mahdollisuus tilata kukko kana ja muna.
Puvut on jo paikallisella ompelijalla työn alla.
Minä olisin siis kukko, vaimoni Reija-Riitta kana ja 4 vuotias poikamme Onni-Pekka muna!
Olen aikanaan osallistunut tangokilpailujen karsintoihin eli laulunääntä löytyy, kitaraa olen soittanut enemmän ja vähemmän aktiivisesti 20 vuotta.
Onni-Pekka on käynyt sirkuskoulua eli häneltä onnistuu vaativammatkin temppuillut!
Olisiko teillä mielenkiintoa tilata tällainen combo, vaikkapa pääsiäispäivällisille tms?
Ideoita ja mielipiteitä otetaan vastaan arvon forssalaiset!
Kevyt yrittäjyyttä ja sirkushuveja
10
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lapsityövoimaa kukaan halua edes munana. Vai että nelivuotias mukamas kokenut sirkuskoululainen. Äitinsä kohdussa ilmeisesti jo harrastanut takaperinvoltteja vartalo ojennettuna.
- Anonyymi00002
Ei kai tässä Herra nähköön mistään lapsityövoimasta ole kyse jos lapsi itse haluaa esiintyä ja olla mukana.
Käyväthän lapset virpomassakin ja esiintyvät koulujen/päiväkotien juhlissa.
En nyt ymmärrä...
Palkkiosta Onni-Pekan osuus sijoitetaan hänelle, jotta voi kerryttää varallisuuttaan ja käyttää rahaa sitten, vaikka opiskeluun tai ensiasunnon ostamiseen.
Mutta siis somessa alkaa pian näkyä markkinointiamme joten stay tuned forssalaiset! - Anonyymi00003
Forssalaiset?
Anyone....?- Anonyymi00004
Onko forssalaisia? Eikö tämä kylä ole nollaa kohti menos?
- Anonyymi00005
Ääh, ei täällä oo kysyntää tuollaisille. Ei tahdo edes täällä kerran vuodessa poikkeavaan tivoliinkaan riittää kävijöitä.
- Anonyymi00007
Onko noin kurjasti??
Meille Forssa oli entuudestaan tuntematon kaupunki.
Maisemat miellyttivät kovasti.
Ehkä tämä on sitten väärä kaupunki ajatella tällaista ohjelmatarjontaa... - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko noin kurjasti??
Ehkä tämä on sitten väärä kaupunki ajatella tällaista ohjelmatarjontaa...Toivon että löydätte paikan jossa toimintanne kukoistaa! Voihan se Forssakin olla.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko noin kurjasti??
Ehkä tämä on sitten väärä kaupunki ajatella tällaista ohjelmatarjontaa...Mutta kuinka rohkenitte muuttaa Forssaan ilman että otitte yhtään selvää paikkakunnan tilanteesta?
- Anonyymi00006
Ei nykyiset vorssalaiset paljon jaksa persettä kotisohvalta nostaa syystä A. Ei oo rahaa jos ei oo kunnon työpaikkaa B. Ei jaksa kun tv tai netti tarjoaa viihdettä suoraan sinne kotisohvalle C. Ei oo aikaa eikä jaksa jos on kunnon työpaikka.
Ennen kun oli rahaa ja aikaa muttei nettiä eikä telkkarissakaan kuin 2-3 kanavaa niin silloin vielä mentiin kokoontumaan kuka minnekin. Jotkut nuoret torille tai linjavaunuasemalle tai vaikka lamminrantaan ja vanhemmat johonkin paikallisiin juottoloihin , jäähallille, marketteihin shoppailemaan tai kuka minnekin. Varaa oli melkein jokaisella silloin valita mitä vapaa-ajallaan teki ja vaikka olis ollut persaukinen niin ilmaiseksi saattoi mennä kylille pyörimään kun kavereita löytyi seuraksi tai vaikka Hullu-Peten juttuja kuuntelemaan Talsoilan puistoon niin ei siihen rahaa tarvittu.
Mutta nyt on asiat huonosti, ei lähde ihmiset sieltä sohviltaan mihinkään ja pelkkää tyhjää liiketilaa on Forssa täynnä. Ei kannata mikään enää, ihmiset on rahastettu kuiviksi ja apatia on ottanut vallan. - Anonyymi00010UUSI
On siinä sekin että väkiluku on vähentynyt parhaista vuosista ainakin viidellätuhannella henkilötyövuodella vuorolla hengellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658410KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4477543Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563619Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1143033Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542735Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211621