En voi uskoa enää mitenkään, että kaipaisi. Täälläkin lukee aina niitä "en kirjoita sulle #€!!" juttuja. 🥺
Ei se mies vain kaipaa minua
18
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei niin, liian jakava menneisyys. Kylänmiehet kyllä tietää.
- Anonyymi00002
Onpa gallu kommentti.
- Anonyymi00003
Taksimiehet tietää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onpa gallu kommentti.
Joo, mutta hyvä, kertoo kaiken olennaisen ihmisestä itsestään: nurkkakuntainen, ahdasmielinen, juoruileva ja latentisti homo käpykylän juntti.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo, mutta hyvä, kertoo kaiken olennaisen ihmisestä itsestään: nurkkakuntainen, ahdasmielinen, juoruileva ja latentisti homo käpykylän juntti.
Tulihan se totuus kuitenkin. Tiedät mikä olet.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tulihan se totuus kuitenkin. Tiedät mikä olet.
Kuule kukaan ei tiedä, ketä sä yrität mollata, mutta näin sivullisenakin sen näkee, että ei ole kauhalla annettu.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuule kukaan ei tiedä, ketä sä yrität mollata, mutta näin sivullisenakin sen näkee, että ei ole kauhalla annettu.
Persoonia jakorasioilla riittää. -sivusta
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei, kun ne muut on juoruillut. Tarkemmin kuin ajattelee.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei, kun ne muut on juoruillut. Tarkemmin kuin ajattelee.
...Näitä kun lukee, ymmärtää hyvin, miksei kannata jäädä asumaan minnekään takapajuisiin kirkonkyliin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
...Näitä kun lukee, ymmärtää hyvin, miksei kannata jäädä asumaan minnekään takapajuisiin kirkonkyliin.
Tämä on totta, eikä varsinkaan kannata hoidella puolta kylän miehistä saadakseen pullantuoksuisen mummon maineen..
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä on totta, eikä varsinkaan kannata hoidella puolta kylän miehistä saadakseen pullantuoksuisen mummon maineen..
Kerro lisää kotipaikkakunnastasi. Montako vanhaa poikaa löytyy lähipiiristä? 😂
- Anonyymi00016
Joo joo, ja kylän vanhin kaikesta kaiken.
- Anonyymi00017
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taksimiehet tietää.
Miehet eivät juoruile.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miehet eivät juoruile.
Miehet on oikeasti ihan hirveitä juoruamaan ja puhumaan toisten asiat, oli totta tai ei.
- Anonyymi00005
Itse en voi olla naisen kaivattu, koska olen aina pysynyt pois hänen tieltään ja ollut ujo. En oikein osaa olla muuta nykyisin kuin tämmöinen sivuhahmo, joka on vaan rekvisiittaa tällä maailman näyttämöllä. Joku joka vaan tekee hiljaa töitä ja omia juttujaan taustalla.
- Anonyymi00013
Aika monen vuoden ajan, et ollut sivuhahmo. Näin sinua kymmeniä kertoja liikkumassa siellä missä minä liikuin! Sinulla täytyi olla sellaisia kavereita, jotka kertoivat sinulle missä milloinkin kuljin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aika monen vuoden ajan, et ollut sivuhahmo. Näin sinua kymmeniä kertoja liikkumassa siellä missä minä liikuin! Sinulla täytyi olla sellaisia kavereita, jotka kertoivat sinulle missä milloinkin kuljin.
Ohi. Ei kukaan ole minua noin paljon nähnyt. Hän ei ole nähnyt enää ollenkaan.
- Anonyymi00014
Sä oot vaan niin sekaisin aivoiltasi koska sä vain pelleilet ihmisten kanssa et osaa ottaa mitään tossissasi naurat vain kaikelle itse olen ollut jo 20 vuotta suhteessa ja eka lapsi tuli melle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950