En haluaisi painostaa

Anonyymi-ap

Mutta voiko tämä vain näin jatkua loputtomiin. Haluaisin oikeaa rakkautta irl.

26

428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä haluan vakuudeksi s*ksiä. En usko, että aidosti rakastat jos et halua läheisyyttä kanssani. 😢 harmittaahan se mutta näin se on.

• Anonyymi00002

En usko, että olet hän.

• Anonyymi00007

Minä en sek sillä aloita suhdettani. Siinä voi mennä kuukausia ennenkuin menen sänkyyn miehen kanssa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä en sek sillä aloita suhdettani. Siinä voi mennä kuukausia ennenkuin menen sänkyyn miehen kanssa.

Menisikin kuukausia. 🤣 Nyt puhutaan vuosista.

• Anonyymi00010

Mene siis irlii ja pane siellä !
        Me emme siellä tunne toisiamme!

• Anonyymi00003

Mitä tarkoitat sanoilla "tämä" ja "näin"?

• Anonyymi00005

En tiedä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En tiedä.

Aivan, no en minäkään. Mutta kuulostaa siltä että sinä puhut ihmisestä, johon sinulla on jokin suhde tai side. (Joten ehkä teillä olisi jokin parempikin tapa kommunikoida?)

• Anonyymi00019

Ymmärrätkö palstaäijältä pakonomaisesti ja omahyväisesti nk nippelitietoa keräävä olevasi vähän heikossa hapessa henkisesti? Joskus kun tästä mainitse se yllyttää enemmän ravaamaan näitä aloituksia läpi kuin yrittäisit todistella joko itsellesi, että muille tai sekä että jotakin. Karseaa käytöstä

• Anonyymi00004

Ymmärrän. Mulla kuitenkin aika monta kysymystä jotka häiritsee paljon

• Anonyymi00008

En lähesty enää et antaa vaan olla.

• Anonyymi00012

Etkö lähesty ? Se olisi kyllä paras ratkaisu mies
        Naiselta

• Anonyymi00013

Mä odotan sun lähestymistä.
        -sivusta
        n->m

• Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Naiselta

Olen aivan samaa mieltä!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Naiselta

En lähesty!

• Anonyymi00014

No eihän tämä voikaan. Mutta millä hinnalla?

• Anonyymi00015

Ei varmaan. Mutta mitä voin enää tehdä

• Anonyymi00016

Sano hänelle että kiva nähdä taas, jne.

• Anonyymi00017

Olen ollut todella sitkeä kaipaaja. Aina olen odottanut, että jos jossain näkisin. 😀
      Niin, nähdäänkö entisen työpaikan edessä joskus ja käydään kävelemässä tai vaikka kahvilla/yksillä?

• Anonyymi00018

Ei näitä voi näin ”tuntemattomien” kesken sopia, tiedän 😂

• Anonyymi00027

Juu, sopiihan se. Jos täällä päin sattuisit käymään. Mutta pitäisi tietää päiviä etukäteen, että saisi järkättyä.

• Anonyymi00020

Rakkautta kaikki haluaa, sitähän se kaikki on. Oikea on parempi kuin väärä Rakkaus, väärällä ei tee mitään. Se, on vähän niinkuin väärä raha, ei sillä voi mitään ostaa. Se, on täysin arvoton sen omistajalle. Niin on myös väärä Rakkaus, toisaaltalta eihän se ole silloin mitään Rakkautta. Oikeassa Rakkaudessa ei ole mitään väärää, eikä mitään kieroilua. Se, on täysin valkoinen kuin vasta taivaalta satanut lumi. Ihmissuhteet ja Rakastuminen on aika ihmeellinen asia, voi olla että tapailet vuosien aikana monia ihmisiä. Ja, kuvittelet mielessäsi että tämä on sitä oikeaa Rakkautta, tälläistä sen olla pitääkin. Mutta sitten iskeekin vain tyhjyys, kaiken keskelle. Eihän tämä ollutkaan sitä sellaista mitä kaipasin, ja halusin että tuntisin olevani elossa. Ei, Rakkauden löytämiseen ole mitään kirjekursseja, eikä valmennus oppaita kuinka toimia. Rakkaus voi kävellä vastaan vaikka rappukäytävässä, huomaat joku kaunispäivä että olet ihastunut ja Rakastunut. Sen, jälkeen silmäsi etsivät vain sitä, kuka saa mielesi sekaisin oikealla tavalla. Sitten kun olet löytänyt oikean tunteen jossakin ihmisessä, se ei mene koskaan pois sydämestä. Vaikka vuodet kuluvat ja aikaa menee, Rakkaus loittone mihinkään sinusta. En, oikeasti ennen häntä olisi uskonut tälläiseen tunteeseen, tunne mitä koen häneen on jotain enemmän kuin tavallinen Rakkaus. Yleensä kun en näe ihmistä pitkiin aikoihin, moniin vuosiin pystyn unohtamaan ihmisen silloin. Mutta hänen kohdallaan kaikki on toisin, olet yhtä ihastunut ja Rakastunut kuin silloin alussa. Miksi niistä suhteista mitä oli aikaisemmin, ei yksikään ole jäänyt kummittelemaan mieleeni? Onko kysymys vain hänen Kauneus ja suloisuus, mikä saa mieleni sekaisin hänestä? En, usko kyllä siihenkään, koska maailmassa on niin paljon kauneutta. Olen varmaan nähnyt hänen Kauniin ulkokuoren alle, aistinut hänessä herkkyytä ja paljon muuta sellaista mitä en näe silmillä. Aloittaja toivotaan että sinä löydät sen oikean Rakkauden, ja olet onnellinen siitä. Olen hänelle kirjoittanut tunteistani, ja mitä koen hänessä ja miten paljon hän on saanut minussa aikaan. Onneksi kukaan ei voi kieltää haaveilemasta, eikä ottaa sydämestäni Rakkautta pois.

• Anonyymi00022

Tottakai haluat. Eihän täällä saisi kenenkään olla. Kumpa voisin auttaa. m>n

• Anonyymi00023

Ei voi. Mä oon päättänyt, että meidän kuvio selviää kevään aikana tavalla tai toisella.

• Anonyymi00025

Se kohtalon on kätösissä nyt
      .

• Anonyymi00026

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      120
      6214
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5141
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      68
      4273
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      13
      3626
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3178
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2499
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2242
    10. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      0
      1810
    Aihe