Tekoäly sanoi:"Google Play -sovelluskaupan (Android-laitteet) käyttö vaatii Google-tilin, joka voi olla Gmail-osoite (esim. @gmail.com) tai muu sähköposti, mutta tili on pakollinen sovellusten lataamiseen ja ostamiseen."
Ajattelin varmistaa täältä pitääkö paikkansa ,minulla on gmx.con sähköposti enkä halua G-mailia.
mikä sähköposti Google Play -sovelluskaupaan
7
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Outlookin asensin itse.
Eikö Sinulla ole tiliä Android- kännykässäsi? Useimpia Android -laitteita (kännyköitä ja tabletteja) ei voi asettaa toimintakuntoon luomatta tiliä tai kirjautumalla sille.
Androidiin kirjautumalla kirjaudut Googleen ja tilinimesi ja salasanasi käyvät suoraan Gmailiin. Hämmästyttävän monet eivät tätä tiedä. 🙃
Voit käyttää aivan niin montaa sähköpostitiliäeripaikoissakuin ikinä haluat, ei Google sitä kiellä.
Pidä toki huolta siitä, että joka tilillä on oma, vahva salasanansa. Saman salasanan käyttäminen monessa paikassa on ikävyyksien kerjäämistä.- Anonyymi00002
Katsos kun minulla on vielä Huawein "sanktio" puhelin jolla ei ole mitään tekemistä googlen kanssa. Elämä on ollut helppo ilman vakoilua ja mainoksia.
Mutta kun paketteja (mm.NordPost..etc) ei saa kohta enää haettua ilman äppiä, ja Suomen valtiokin (Suomi.fi) lähes pakottaa liittymään Globaalin vakoilurenkaan Googlen käyttäjäksi niin pienellä ihmisellä ei ole muuta vaihtoehtoa.
Toisaalta kun eihän meillä enää ole itsenäisyyttäkään, niin sama se menkööt yksityisyyskin.
Sitä vaan, että onko erillisen google tilin/sähköpostin tekemisellä jotain etuja verrattuna normaaliin sähköpostiin. Mitään pilvipalveluita en aio käyttää. Anonyymi00002 kirjoitti:
Katsos kun minulla on vielä Huawein "sanktio" puhelin jolla ei ole mitään tekemistä googlen kanssa. Elämä on ollut helppo ilman vakoilua ja mainoksia.
Mutta kun paketteja (mm.NordPost..etc) ei saa kohta enää haettua ilman äppiä, ja Suomen valtiokin (Suomi.fi) lähes pakottaa liittymään Globaalin vakoilurenkaan Googlen käyttäjäksi niin pienellä ihmisellä ei ole muuta vaihtoehtoa.
Toisaalta kun eihän meillä enää ole itsenäisyyttäkään, niin sama se menkööt yksityisyyskin.
Sitä vaan, että onko erillisen google tilin/sähköpostin tekemisellä jotain etuja verrattuna normaaliin sähköpostiin. Mitään pilvipalveluita en aio käyttää.Joillakin appsien toimittajilla on omilla sivustoillaan myös appsien latausmahdollisuus, mutta ei läheskään kaikilla.
Androidin käyttäjän elämä ilman Google -tiliä vaan on tehty hankalaksi, niin se vain on.
Sattumoisin minullakin on HuaWein puhelin, mutta minä olen rootannut sen ja asentanut siihen LineageOS:n. Siihen kuitenkin on asennettu Googlen pieni peruspaketti, johon sisältyy mm. Google Play. Ainakin toivottavasti vakoilu on näin minimoitu. Omassa HuaWeissasihan se on maksimoitu, tosin itään, eikä länteen. 😋- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitä vaan, että onko erillisen google tilin/sähköpostin tekemisellä jotain etuja verrattuna normaaliin sähköpostiin. Mitään pilvipalveluita en aio käyttää.Tottakai älypuhelimet vaativat jonkinlaisen tilin jotta sen toimintoja voi käyttää kunnolla! Niin on ollut lähes aina Applen, Androidin ja Nokian Windows Phonen kanssa..
- Anonyymi00005
niin onko tuosta Gmail:is jotain etuja verrattuna muihin sähköposteihin kun käyttää sovelluskauppaa tai jotain muuta toimintoa näissä Google puhelimissa.
- Anonyymi00006
Kyllä, sulla pitää olla Google -tili jotta voit Google Playtä käyttää. Eli siis sama millä käytetään myös GMail -sähköpostia. Kyseinen sähköpostiosoite on siis Google -tilisi GMail -osoite.
T. miksuh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393